fbpx

KODĖL NĖRA MOTYVACIJOS? 5 PRIEŽASTYS

Visi turime tokių dienų, kuomet jaučiame, kad nėra jokios motyvacijos ką nors daryti. Toks jausmas gali kilti dėl įvairių priežasčių: prasto oro, nekokybiško miego, alkio, problemų darbe ar šeimoje. Tokiais atvejais tiesiog nieko nenori, tik gulėti ant sofos, žiūrėti TV ir valgyti užkandžius. Trumpai tariant, gyvenime pradedama plaukti pasroviui.

motyvacijosTačiau tai yra momentai ir dienos, kai privalai išlikti rėžime! Nes čempionai gimsta tuomet, kai jie keliasi ir eina sunkiomis dienomis. Turi eiti į treniruotę, turi susiimti ir judėti toliau. Nes jeigu tik leisi sau tingėti, kai tik būna bloga diena, tai taps įpročiu. Tas nuves link nuolatinių vidinių konfliktų ir galiausiai gali užklupti net depresija.

Visi žinome, kad nuolat būti rėžime yra sunku, tai reikalauja be galo daug pastangų. Visiems būna sunkių dienų. Bet kodėl turi pasiduoti, kai tau sunku? Neieškok pasiteisinimų, ieškok kompromiso, rask savyje stiprybės, nes jos tikrai turi.

Kaip Ponas Amerika sakė: aš negaliu suteikti jums motyvacijos keisti savo gyvenimą – tai turi eiti iš pačio tavęs. Tu turi prisiminti, kad sportas, sveika mityba yra tavo gyvenimo būdas, tai yra tai, kas tave daro geresniu, sveikesniu, laimingesniu. Prisimink tą dieną, kai nieko nenorėjai, tau buvo liūdna ir neturėjai motyvacijos kažką daryti. Bet nepaisant to, nuėjai pasportuoti ar tiesiog pasivaikščioti. Po šio fizinio krūvio, tikriausiai jautei, kad prašviesėjo akys, stresas sumažėjo. Šis jausmas nepakartojamas, todėl visada prisimink, kad kai viskas blogai, tave išgelbės sportas, judėjimas, o ne alkoholis, cigaretės ar greitas maistas.

Kai norėsi sustoti maratono viduryje, kai norėsi žadintuve paspausti mygtuką snausti, o ne kilti ir eiti į salę ar imtis naujo projekto, atmink, kad mažiau yra geriau nei nieko ir kad nieko nėra blogiau už jausmą, kai pasiduodi. Ir nesvarbu, kad tada tavęs niekas nemato. Būk atsakingas prieš save patį.

👉Motyvacija ryte

Kodėl nėra motyvacijos?

  • motyvacijosKoncentruojiesi tik į rezultatą. Rezultatas neateina iškart, kartais gali atrodyti, kad tu netgi regresuoji, nors viską darai maksimaliai gerai. Nebijok, tai tik mūsų kuklumas ir savęs nuvertinimas. Esmė, kad turi mėgautis tuo, ką darai, mėgautis treniruotėmis, bendravimu su bendruomene, galimybe judėti, tobulėti.
  • Prasta mityba. Tikriausiai pastebėjote, kad kai suvalgote nesveiko, greito maisto jaučiatės apsunkę ir tingūs. Prasta mityba, alkoholis yra tai, kas išsunkia jūsų jėgas ir suprantama, jūs nebeturite energijos sportuoti. Tad teisinga, subalansuota mityba yra raktas į energingą kasdienybę.
    👉Mitybos planas
  • Mažai miego. Miego svarba nenuginčijama. Pakankamas kiekis miego yra būtinas visoms organizmo funkcijoms užtikrinti, todėl tai turi tapti jūsų prioritetu nesvarbu kiek darbų dar reikia nudirbti.
    👉Miego kokybė ar kiekybė?
  • Daug streso. Streso šiais laikais neišvengsite, tačiau galite pakeisti požiūrį į stresinę situaciją, o gal net ir savo pagrindinę veiklą, kuri sukelia labai daug streso. Stresas kenkia ne tik jūsų motyvacijai, bet ir bendrai sveikatai. Jeigu streso išvengti neįmanoma, skirkite laiko meditacijai.
    👉Stresas ir progresas
  • Nėra palaikymo iš aplinkinių. Jeigu nuolat susiduriate su neigiamu požiūriu į savo užsiėmimą, žinoma, dėl to galite dažnai jaustis nusivylęs. Todėl labai svarbu turėti bendraminčių ir draugų, kurie įkvėps jus judėti tolyn ir siekti savo tikslų.

 

Tad linkime išsiaiškinti, kokios konkrečios priežastis privedė jus prie motyvacijos sumažėjimo. Išsprendus šias problemas, galėsite toliau sėkmingai siekti savo tikslų.

Jeigu reikia skaitalo, kuris padėtų daugiau save išanalizuoti ir sparčiau judėti pirmyn, tuomet griebkite mūsų el. knygą 28 dienų pokyčiai. Čia rasite daug informacijos apie motyvaciją, tam net sukūrėme atskirą skyrių.

👉El. knyga 28 dienų pokyčiai

 

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)