fbpx

KODĖL NEBĖRA MOTYVACIJOS? 5 PUNKTAI

Visi turime tokių dienų, kai nieko nenorime daryti, juk lauke lyja, tu neišsimiegojai, esi alkanas, labai nesisekė darbe ar tave išdavė sutuoktinis… Tokiais momentais tu nieko nenori, tu tik nori gulėti ant sofos, žiūrėti TV ir valgyti traškučius, išgerti alaus. Motyvacijos visiškai nėra ir galvoji kam apskritai tau to reikia…

motyvacijosTačiau tai yra momentai ir dienos, kai privalai išlikti rėžime! Nes čempionai gimsta tuomet, kai jie keliasi ir eina sunkiomis dienomis. Turi eiti į treniruotę, turi netingėti, turi judėti toliau. Nes jeigu tik leisi sau tingėti, kai tik būna bloga diena, tu priprasi tai daryti. Nuolat savęs gailėsi ir ne tik progresas nueis veltui, bet ir aplankys depresija.

Visi žinome, kad nuolat būti rėžime yra sunku, tai reikalauja be galo daug pastangų. Visiem būna sunkių dienų. Bet kodėl turi pasiduoti, kai tau sunku? Neieškok pasiteisinimų, ieškok kompromiso, rask savyje stiprybės, nes jos tikrai turi.

Kaip „Ponas Amerika“ sakė: aš negaliu suteikti jums motyvacijos keisti savo gyvenimą – tai turi eiti iš pačio tavęs. Tu turi prisiminti, kad sportas, sveika mityba yra tavo gyvenimo būdas, tai yra tai, kas tave daro geresniu, sveikesniu, laimingesniu. Prisimink tą dieną, kai nieko nenorėjai, tau buvo liūdna ir motyvacija buvo dingusi. Bet nepaisant to nuėjai pasportuoti ar tiesiog pasivaikščioti. Po šio fizinio krūvio, tikriausiai jautei, kad prašviesėjo akys, stresas sumažėjo…. Šis jausmas nepakartojamas, todėl visada prisimink, kad kai viskas blogai, tave išgelbės sportas, judėjimas, o ne alkoholis, cigaretės ar greitas maistas.

Kai norėsi sustoti maratono viduryje, kai norėsi žadintuve paspausti snausti, o ne kilti ir eiti į salę ar imtis naujo projekto, atmink, kad nedaug yra geriau negu nieko ir kad nieko nėra blogiau už jausmą, kai pasiduodi. Ir nesvarbu, kad tada tavęs niekas nemato. Būk atsakingas prieš save patį.

Kodėl nebėra motyvcaijos?

  • motyvacijosKoncentruojiesi tik į rezultatą. Rezultatas neateina iškart, kartais gali atrodyti, kad tu netgi regresuoji, nors viską darai maksimaliai gerai. Nebijok, tai tik mūsų kuklumas ir savęs nuvertinimas. Esmė, kad turi mėgautis tuo, ką darai, mėgautis treniruotėmis, bendravimu su bendruomene, galimybe judėti, tobulėti.
  • Prasta mityba. Tikriausiai pastebėjote, kad kai suvalgote nesveiko, greito maisto jaučiatės apsunkę ir tingūs. Prasta mityba, alkoholis yra tai, kas išsunkia jūsų jėgas ir suprantama, jūs nebeturite energijos sportuoti. Tad teisinga, subalansuota mityba yra raktas į energingą kasdienybę.
  • Mažai miego. Miego svarba nenuginčijama. Pakankamas kiekis miego yra būtinas visoms organizmo funkcijoms užtikrinti, todėl tai turi tapti jūsų prioritetu nesvarbu kiek darbų dar reikia nudirbti.
  • Daug streso. Streso šiais laikais neišvengsite, tačiau galite pakeisti požiūrį į stresinę situaciją, o gal net ir savo pagrindinę veiklą, kuri sukelia labai daug streso. Stresas kenkia ne tik jūsų motyvacijai, bet ir bendrai sveikatai. Jeigu streso išvengti neįmanoma, skirkite laiko meditacijai.
  • Nėra palaikymo iš aplinkinių. Jeigu nuolat susiduriate su neigiamu požiūriu į savo užsiėmimą, žinoma, dėl to galite dažnai jaustis nusivylęs. Todėl labai svarbu turėti draugų-bendraminčių. Susibendraukite su kuo nors sporto salėje arba diskutuokite virtualioje erdvėje. Suprasite, kad nesate vienas, pasidalinsite vargais ir džiaugsmais.

 

Linkime išlikti motyvuotiems! Tobulėkime kartu.

 

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)