Papildai Masei

Papildai masei auginti (gaineris) – tai produktas tiems, kurie yra itin liesi ir siekia priaugti kūno masės. Šie papildai pasižymi aukštu kaloringumu, todėl padeda greičiau surinkti dienos kalorijų normą. Skaityti daugiau (tekstas apačioje)

Jei esate tvirtai pasiryžę padidinti raumeninę masę bei jėgą, greičiausiai svarstėte arba jau ketinate vartoti gainerį.

Tačiau, kad naudą teiktų ne tik gainerio vartojimas, bet ir jūsų treniruotės, prieš tai turėtumėte apsvarstyti keletą svarbių dalykų.

Todėl jūsų dėmesiui – 6 priežastys, kodėl verta vartoti gainerį.

Turinys
Papildų masės auginimui savybės

Papildai masei (gaineriai) yra produktai, kuriuose yra didelis kalorijų kiekis, angliavandenių, baltymų ir riebalų pavidalu. Paprastai šį papildą sudaro baltymai ir angliavandeniai santykiu 3:1 arba 2:1, o tai reiškia, kad kiekvienoje masės didinimo porcijoje yra apie 30 g baltymų ir apie 60 g angliavandenių.

geinerio nauda

Svorio auginimo papildų nauda

  1. Padeda atsigauti po sunkių treniruočių;
  2. Padeda padidinti treniruočių našumą;
  3. Padeda greičiau surinkti dienos kalorijų normą;
  4. Sudėtyje dažniausiai turi daug skaidulų ir vitaminų.

Papildų masei auginti vartojimas

Masės auginimo papildus turėtumėte vartoti iškart po fizinio krūvio treniruotės, kai kūnui labiausiai reikia maistinių medžiagų gauti kuo greičiau.

Kam reikalingi papildai  masei priaugti?

Siekdami geresnių rezultatų, papildus masei į savo racioną dažniausiai įtraukia šios žmonių kategorijos:

  1. Kultūrizmo varžyboms besiruošiantys sportininkai;
  2. Sporto salės lankytojai;
  3. Žmonės, siekiantys pagerinti raumenų atsistatymą po treniruotės;
  4. Žmonės, kurių medžiagų apykaita yra ypač greita, kurie siekia priaugti raumeninės masės, bet neturi galimybių tinkamai maitintis.
1. Papildai  masei užtikrina reikalingų kalorijų įsisavinimą

geinerisPirmas puikus dalykas, susijęs su svorio auginimo papildais yra tai, kad jie žymiai palengvina jums reikalingų kalorijų įsisavinimą.

Jei esate žmogus, kuris turi nuolat ir be perstojo valgyti, kad priauginti bent kažkiek raumenų masės, vadinasi yra didelė tikimybė, kad esate ir tas, kuriam vien nuo žvilgsnio į dar vieną maisto pilną lėkštę pasidaro bloga.

Reikalingų kalorijų įsisavinimas, su papildai raumeninei masei priaugti tampa kur kas lengvesnis.

Jei atkreipsite dėmesį į tai, kad yra papildų masei, savo porcijos sudėtyje turinčių daugiau 800 kcal, tuoj pat suprasite kaip iš tikrųjų veiksmingai galėtumėte patenkinti savo 4000 kcal poreikį per dieną.

2. Speciali riebalų formulė padės išlikti liekniems

Antras didžiulis svorio auginimo produktų privalumas yra tai, kad daugumos jų sudėtyje yra tam tikros rūšies maistinių riebalų, kurie, raumenų auginimo proceso metu, padės jums išlaikyti liekną figūrą.

Maistiniai riebalai yra bene didžiausias kintamasis makroelementas, kalbant apie poveikį jūsų kūnui, todėl yra labai svarbu, kad vartotumėte teisingą kiekį riebalų, kaip galima dažniau.

Visada turėtumėte vengti tokių papildų svoriui auginti, kurių sudėtyje yra vidutinės grandinės trigliceridų ir labai mažas sočiųjų riebalų kiekis.

3. Įvairios vartojimo galimybės

papildai

Kitas su papildais masei susijęs puikus dalykas yra tas, kad galite pasirinkti kokią rūšį vartoti: ar tuos, kurie yra labiau pritaikyti vartoti prieš ir po treniruočių, ar tuos, kurie skirti vartoti kaip maisto, kurį jau vartojate dėl aukšto kalorijų skaičiaus, pakaitalas ar papildas.

Jei norėtumėte vartoti gainerį iškart prieš ar po treniruotės, ieškokite tokio, kurio sudėtyje būtų kuo mažiau riebalų ir kuo daugiau angliavandenių. Kodėl?

Nes laikas po fizinio krūvio treniruotės yra pats tinkamiausias pamaitinti raumenis angliavandeniais, kad paskatinti insulino ciklą ir kad aminorūgštys greičiau patektų į raumenų ląsteles.

Tokiu dienos metu nebijokite suvartoti daugiau kalorijų, nes būtent tuomet jūsų kūnas jas panaudos geriausiai.

Jei ketinate vartoti daugiau kalorijų savo sudėtyje turintį masės auginimo papildą, vadinasi pats metas taip ir daryti, bet su sąlyga, kad sumažinsite riebalų suvartojimą.

ON Serious Mass Gainer, kurio porcijos sudėtyje yra 1250 kcal, 252 g angliavandenių, 50 g baltymų ir tik 4,5 g riebalų, yra geriausias pavyzdys.

Šio maisto papildo vartojimas po treniruotės yra neabejotinai veiksminga strategija paskatinti raumenų augimą.

Žinoma, gamintojo nurodytą porcijos dydį reikėtų pritaikyti pagal savo kūno svorį, dienos kalorijų normą ir dienos maisto racioną, tad porcijos dydį galite susimažinti.

4. Geresnis atsistatymas ir l-glutamino poreikio patenkinimas

Galiausiai, paskutinė priežastis, kodėl turėtumėte apsvarstyti papildų svorio auginimui vartojimą yra tai, kad su jo pagalba greičiau atstatysite treniruotės metu prarastas jėgas.

Sugebėjimas atstatyti jėgas tarp treniruočių yra toks pats svarbus (o gal net svarbesnis), kaip ir tai, ką darote sporto salėje. Taigi, jei nesuvartojate optimalaus dienos kalorijų kiekio, negalite pilnai atstatyti savo jėgų.

Be to, kaip ir kreatinas, dauguma masės auginimo papildų suteikia dvigubą sporto naudą ir savo sudėtyje turi L-glutamino, kas yra tam tikra aminorūgščių rūšis, kuri, iš tikrųjų, atlieka svarbų vaidmenį greičiau atstatant jėgas.

L-glutaminas taip pat padeda palaikyti sveiką imuninę sistemą, taip sumažindamas riziką, kad dėl ligos turėsite praleisti treniruotes.

5. Galima rinktis skirtingus porcijų dydžius

geinerio kokteilisGrįžtant prie to, kad norint veiksmingai auginti raumenis jums reikia suvartoti atitinkamą kalorijų kiekį, įvairūs gaineriai savo sudėtyje turi skirtingą kalorijų kiekį, taigi, labai svarbu išsirinkti sau tinkamą ir priderinti prie savo poreikių.

Yra didelis skirtumas tarp gainerių, kurių porcijoje yra atitinkamai 600 kcal ir 1000 kcal, juos vartojant kasdien visą savaitę.

Jei, vartojant papildus masei, viršysite suvartojamų kalorijų kiekį, pastebėsite, kad pradės augti riebalinis sluoksnis, ko dauguma vyrų stengiasi išvengti.

Daugumai vyrų turėtų pilnai užtekti vartoti papildus masei, suvartojant tokią produkto dalį, kuri siektų nuo 400 kcal, iki 600 kcal.

Tiems, kuriems iš tikrųjų sunkiai sekasi priaugti svorio, gali pradėti vartoti ir didesnes gainerio porcijas.

Prieš pradedant vartoti svorio auginimo papildus pirmą kartą, pradžioje visuomet stenkitės suvartoti mažesnę porciją, negu rekomenduoja gamintojas, kad būtumėte tikri, jog produktas tinka jūsų organizmui.

Asmenims, kuriems kyla problemos dėl didžiulio vienu metu suvartoto kalorijų skaičiaus ar tiems, kurie kenčia dėl prasto virškinimo, gali tekti sumažinti masės auginimo papildo porcijos dydį.

Jeigu nepadeda ir tai, tuomet verta išbandyti kito gamintojo produktą masei.

6. Veiksmingiau patenkinkinamas kreatino poreikis

kreatinasTai yra dar viena puiki priežastis apsvarstyti galimybę prie savo vartojamų papildų pridėti ir gainerį, kuris padės vienu šūviu nušauti tris zuikius.

Produktas padės surinkti ne tik angliavandenių ir baltymų normą, tačiau raumenis aprūpins ir kreatinu, kadangi daugelio gainerių sudėtyje yra ir kreatino.

Kreatino papildai yra tinkami norintiems priaugti svorio bei padidinti jėgą, tačiau, norint šios medžiagos įsisavinti kuo daugiau, yra svarbu vartoti ir kuo daugiau greitai veikiančių angliavandenių, kurių apstu daugelyje gainerių.

Jei papildų svoriui vartojimo pradžioje pastebėsite vandens kiekio organizme padidėjimą.

Turėkite omenyje, kad taip vyksta dėl didelio ir staigaus angliavandenių (kurie perneša į organizmą papildomų vandens molekulių) bei kreatino kiekio antplūdžio.

Po savaitės ar dviejų, šis vandens užsilaikymas turėtų atslūgti.

Proteinas vs gaineris: papildų palyginimas pagal tikslus

Priėjome prie svarbiausios straipsnio dalies, nes palyginsime proteiną ir gainerį įvairių kūno rengybos tikslų kontekste:

1. Masės auginimas

Tiems, kurie itin sunkiai priauga svorio, masės auginimas yra tarsi galvos skausmas.

Tokiais atvejais gali padėti būtent papildai masei, kadangi šiame kokteilyje yra didelis kalorijų kiekis, kurį sudaro aukštos kokybės baltymai, angliavandeniai ir riebalai, taip pat produktai praturtinti įvairiomis papildomomis maistinėmis medžiagomis.

Tačiau siekiant priaugti masės, reikėtų nepaslysti ir gainerį vartoti ne per ilgai, nes tuomet rizikuosite priaugti kūno riebalinio sluoksnio.

2. Lieknas arba atletiškas kūno sudėjimas

Jei lankotės sporto salėje tik tam, kad gerai atrodytumėte, jums nereikėtų vartoti masės auginimo papildų.

Vietoj to galite pasirinkti proteiną su minimaliu angliavandenių ir riebalų kiekius, kuris padės pasiekti lieknesnį ar atletiškesnį kūną.

papildai

3. Liesos raumeninės masės auginimas

Papildai svoriui auginti, kurių sudėtyje yra didelis kiekis angliavandenių, pagreitins insulino gamybą ir todėl gali sukelti nepageidaujamą riebalų kaupimąsi kūne.

Palyginimui, proteinas maitina jūsų raumenis tiesiog grynais baltymais.

Taigi, jei siekiate auginti tik liesą raumeninę masę, rekomenduotume rinktis proteiną sportui, o ne papildus masei.

4. Gera sveikata

Proteinas yra naudingas ne tik liesos raumeninės masės auginimui, bet ir gali subalansuoti kraujospūdį, palaikyti širdies sveikatą ir net užkirsti kelią vėžiui.

PROTEINAS

Išvada

Tai buvo priežastys vartoti papildus masei.

Gaineris iš tiesų yra veiksmingas papildas, kuris padės perkelti masės auginimo patirtį į visiškai naują lygį.

Svarbiausia – pritaikyti svorio auginimo papildo vartojimą pagal savo poreikius ir rezultatas bus akivaizdus.

Papildai masei

Kai kurie žmonės turi greitą medžiagų apykaitą ir jiems labai sunku priaugti svorio. Dėl to nereikėtų pasiduoti, kadangi būtent dėl to ir yra sukurti papildai masei auginti. Šiuo būdu galėsite savo tikslą pasiekti lengviau.

Papildai masės auginimui: sudėtis

Papildai kūno masei didinti visuomet yra kaloringi. Tikslus kalorijų ir kitų medžiagų kiekis nurodytas produkto sudėtyje. Maisto papildai raumenims yra ne tik kaloringi, bet turi ir didelį baltymų kiekį porcijoje, o tai gana svarbu.

Jeigu nepavyksta pasiekti siekiamo tikslo, tuomet darytina išvada, kad suvartojama per mažai kalorijų. Tokiu atveju papildai raumenų masei padės papildyti angliavandenių normą.

Papildai raumenims yra įvairių rūšių ir gamintojų. Siekiant tikslo nereikėtų pamiršti ir subalansuotos mitybos. Maisto papildai priaugti svorio padės tik tinkamai maitinantis ir nesitikint greito rezultato. Išsiaiškinkime, kaip išsirinkti tinkamą produktą pagal savo poreikius.

Geriausi papildai masei auginti – kaip išsirinkti?

Pasirenkant, kurie maisto papildai svoriui priaugti yra tinkamiausi būtent jums, rasite įvairių panašių produktų, kurių skirtumas bus kaina, gamintojai, sudėtis, skonis, kiekis ir kt. Vartotojų atsiliepimai gali padėti pasirinkti konkretų produktą iš daugelio. Papildai raumenų augimui būna gana sotūs, todėl puikiai atstato po treniruotės. Taip pat papildai masei auginti būna įvairių skonių, kurie dažniausiai yra labai skanūs ir unikalūs.

Papildai svorio auginimui internetu

Maisto papildai raumenų masei auginti parduodami internetinėse parduotuvėse. Vienoje iš tokių, t. y. Sportuojantys.lt, jūs ir esate šiuo metu. Maisto papildai raumenims internetu įsigyjami paprasčiausiai ir greičiausiai, nes nereikia niekur vykti. Mūsų parduotuvėje rasite, koks yra populiariausias gaineris už gerą kainą, t. y. Dymatize, Optimum Nutrition, Mutant Mass, Applied Nutrition ar kitas. Tai gamintojai, kuriems papildai masei yra prioritetas. Tad sėkmės siekiant tikslų!

Papildai Masei - kiek trunka pristatymas?

Sporto papildų pristatymas trunka 1-3 d. d.

Papildai Masei - kokia kaina?

Papildų masės auginimui kainos prasideda nuo 29,90 eur.