Straipsniai

Čia pateikti straipsniai, kuriuose parengė tinklalapio Sportuojantys.lt administratoriai ir kūrėjai – Indrė ir Deividas. Iš viso tinklalapyje parengta beveik 100 unikalių straipsnių. Tad kviečiame pasidairyti ir surasti tą informaciją, kuri jums bus naudinga ir įdomi. Tai puiki proga pasisemti reikalingų žinių ir įžvalgų, kurios padės žengti sveikos gyvensenos keliu.

Sporto papildai ar sveika mityba – kas svarbiau?

Suižinok, ar sporto papildai gali pakeisti medžiagas iš sveikos mitybos?

K. Linkevičius: „Sustoti nesiruošiu“

Jaunimo pasaulio čempiono Karolio Linkevičiaus interviu.

Baltyminiai blynai su sausainiais

Baltyminiai blynai su sausainiais pradžiugins jūsų gomurį puikiais skoniais ir potyriais.

Papildai sportuojantiems raumenų auginimui – TOP 5

Pateikiame TOP 5 papildus, kurie padės auginti raumenų masę.

Šokoladiniai avinžirnių sausainiai

Šokoladiniai avinžirnių sausainiai – unikalus sausainių be glitimo receptas.

Kofeinas ir jo poveikis sveikatai

Šiame straipsnyje sužinosite, kas yra kofeinas ir koks yra jo poveikis sveikatai, remiantis moksliniais tyrimais.

Avižos su šokolado drožlėmis

Avižos su šokolado drožlėmis – tai tobulesnė įprastų avižų versija.

Prieštreniruotiniai papildai – gerai ar blogai?

Prieštreniruotiniai papildai itin padeda, kai trūksta energijos ir motyvacijos.

Lyginame: proteininiai sūreliai

Jūsų dėmesiui – proteininiai sūreliai ir jų palyginimas tarpusavyje.

Purūs varškėčiai

Purūs varškėčiai padės sugrįžti į seniai pamirštus vaikystės laikus.

6 priežastys vartoti gainerį

Pasiryžę padidinti jėgą ir raumeninę masę, greičiausiai svarstėte apie gainerio vartojimą.

Skysčių kaupimasis kūne – kaip tą sumažinti?

Skysčių kaupimasis atsiranda, kai organizme susikaupia skysčių perteklius.Ši būsena dar vadinama vandens susilaikymu arba edema.Skysčiai kaupiasi kraujotakos sistemoje arba audiniuose

Obuolių skiltelės su proteinu

Obuolių skiltelės su proteinu – greitas užkandžis, kai norite užkąsti čia ir dabar.

BCAA privalumai – 5 įrodymai

BCAA – tai šakotosios grandinės aminorūgštys, kurios turi 5 įrodytus privalumus.

Kaip numesti svorio greitai

Sužinok veiksmingus būdus svoriui numesti, savęs nekankinant.

Vanilinės avižos su cinamonu

Vanilinės avižos su cinamonu praskaidrins savaitgalį ar įprastą dieną.

Vidiniai pilvo riebalai – kodėl jie tave žudo?

Vidinių riebalų perteklius siejamas su įvairių susirgimų rizika. Sužinok, kaip jų atsikratyti.

TOP 7 svarbiausi vitaminai tavo sveikatai

TOP 7 svarbiausi vitaminai, kurie būtini kiekvienam žmogui.

Baltyminiai prancūziški skrebučiai

Baltyminiai prancūziški skrebučiai paįvairins racioną ypatingu ir neįprastu skoniu.

Sausi pusryčiai su proteinu

Sausi pusryčiai su proteinu – tai pagerinta įprastų sausų pusryčių forma.

Riebalų degintojai: faktai ir realybė

Sužinok, kaip vartoti riebalų degintojus ir kada jie veiksmingi.

KMI skaičiuoklė

KMI skaičiuoklė neturėtų būti taikoma itin raumeningiems ir nepilnamečiams asmenims, nes joje nėra įvertinamas jūsų raumenynas, riebalų kiekis ar amžius. Kūno masės

Papildai sportui, suteikiantys energijos – TOP 9

Visi žinome, kad geriausias būdas išlaikyti energiją ir pasiruošimą aktyviai dienai – tai sveika mityba, fizinis aktyvumas ir kokybiškas miegas.Nors

Pratimai namuose pažengusiems

Pratimai namuose pažengusiems su aprašymais ir iliustracijomis.

Kaip sumažinti apetitą – 10 natūralių būdų

Efektyviai sumažinti apetitą, galima natūraliais būdais, pasitelkiant tinkamą maistą ir metodikas.

Proteino nauda ir vartojimas: 10 faktų

Pateikiame mokslinius faktus, dėl proteino naudos, siekiant progreso.

Pratimai pradedantiesiems namuose be jokios įrangos

Sportas be jokios įrangos namuose. Pateikti išsamūs pratimų aprašymai ir iliustracijos.

Efektyvus sportas namuose: 20 patarimų

Naudingi patarimai efektyvesniam ir sunkesniam sportui namuose.

Kreatinas ir jo vartojimas. Ar tai geriausias papildas?

Kreatinas gali padidinti raumenų masę bei jėgą. Sužinok kitus jo privalumus.

Omega-3 riebalų rūgštys – viskas apie tai

Omega-3 riebalų rūgščių organizmas negali pasigaminti pats. Sužinokite, kodėl jos būtinos.

Maisto papildų vartojimas – 10 patarimų

Pateikiame net 10 patarimų apie įvairių maisto papildų vartojimą, kurie padės progresuoti.

Pratimai su guma

Pratimai su guma - kodėl jie reikalingi?Pratimai su guma – tai gana paprastas būdas efektyviai pasportuoti bet kada ir bet

Kodėl nedega riebalai – 8 priežastys

Jei nepavyksta sumažinti riebalinio sluoksnio, sužinokite klaidas, kurias darote.

Kaip greičiau atsistatyti po traumų?

Pateikiame keletą patarimų, kurie padės visiems be išimties ir sustiprins organizmą.

Moterų figūrų tipai

Sužinok, kokie yra moterų figūrų tipai ir kuo jie skiriasi. Mityba kiekvienam figūros tipui.

Baltyminiai batonėliai – ar tai gera idėja desertui?

Sužinosite tiesą apie baltyminius batonėlius ir ar tai gera idėja desertui.

Kaip grįžti į sportą po pertraukos – 6 patarimai

Psichologinis nusiteikimas bei praktiniai patarimai, kaip elgtis grįžus į treniruotes.

Atvėsimas po sporto ir jo nauda

Po sporto reikalingas atvėsimas, turintis daug naudos mūsų kūnui. Sužinokite kodėl.

Apšilimo pratimai – kodėl jie būtini?

Apšilimo pratimai yra būtini prieš treniruotę dėl daugybės dalykų.

Kaip pagerinti nuotaiką – 5 patarimai

Sužinok kaip pakelti ūpą, kai viskas krenta iš rankų, kamuoja liūdesys, nesinori nieko.

Raumenų skausmas po treniruotės. Kaip jį sumažinti?

Sužinok, kodėl atsiranda pavėluotas raumenų skausmas ir kaip jį sumažinti.

Kakaviniai rutuliukai

Kakaviniai rutuliukai skirti ieškantiems tobulo skonio užkandžių aktyviam gyvenimo būdui.

Pratimai laikysenai

Pateikiame taisyklingos laikysenos pratimų ir iliustracijų.

Avižų ir kremo pyragaičiai

Avižų ir kremo pyragaičiai skirti tiems, ką nuolat kamuoja saldumynų potraukis.

Miego kokybė ar kiekybė – kas svarbiau?

Miego kokybės ir kiekybės skirtumai ir patarimai, kaip išsimiegoti geriau.

Sveikesni sausi pusryčiai

Sveikesni sausi pusryčiai skirti tiems, kas dar nori prisiminti vaikystę.

Avižos su proteinu

Avižos su proteinu energijos ir cukraus lygį pakelia tolygiai lėtai.

Vitamino D trūkumas: prie ko priveda?

Atsakymai, kodėl vitamino D trūkumas kenkia ir kaip to išvengti.

Angliavandeniai ir baltymai – pagrindiniai skirtumai

Paprastai ir aiškiai peržvelgiame bei palyginame angliavandenius ir baltymus.

Kaip išlaikyti gražų kūną per šventes?

Pateikiame 10 žingsnių gražiam kūnui išlaikyti ir nepersivalgyti.

L. Pernavas: „Jei randu laiko kardio – einu miegoti“

Linas Pernavas apie tai, kaip viską spėti, būti geros fizinės formos ir sveikatos.

Pratimai namuose

Pratimams namuose nereikalinga jokia įranga – tiesiog raskite truputį laisvo ploto namuose ar lauke. Pratimai visoms raumenų dalims.

Naminiai batonėliai

Naminiai batonėliai skirti ieškantiems tobulo skonio užkandžių aktyviam gyvenimo būdui.

Ko nedaryti po treniruotės?

Kalbėsime apie maistą, seksą ir kitus įdomius niuansus, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį.

Hormonų disbalansas: simptomai ir gydymas

Hormonų disbalanso atsiradimo priežastys, simptomai ir gydymas.

Pratimai su masažiniu volu

Pratimai su masažiniu volu padeda tempia ir masažuoja giliuosius audinius.

I. Balevičiūtė – Bagdonė: „Greitų rezultatų nebūna“

Kūno fitneso čempionė Indrė Balevičiūtė – Bagdonė – apie svajones ir motyvaciją.

Nugaros raumenys ir jų treniravimas

Sužinok būdus, kurie leis prieiti prie efektyvesnių nugaros treniruočių.

G. Tamulevičius: „Visada būsiu maksimalistas“

Sužinok, ką valgo, kaip treniruojasi galiūnas bei jėgos trikovės atstovas Gilbertas Tamulevičius.

Kaip nepersivalgyti? Faktai ir gudrybės

Faktai ir gudrybės, kurie padės sumažinti apetitą ir persivalgymo riziką.

Nesveikas maistas – kodėl jo norisi?

Ką daryti, kai nesveikas maistas itin traukia ir kaip jo atsisakyti?

D. Gūžys: „Turėjau nuspręsti, ar esu kultūristas ar sunkumų kilnotojas“

Deividas Gūžys dalinasi įspūdžiais iš PRO varžybų, patarimais, kaip progresuoti.

Pratimas lenta (plank) ir jo nauda

Pratimas lenta (plank) – sustiprins pilvo preso raumenis bei suteiks kitos naudos.

Rutuliukai su laimu

Rutuliukai su laimu yra saldūs, sveiki ir turi įdomų rūgštelės antskonį.

Proteininiai blynai

Proteininiai blynai – tai skanioji sportininkų klasika, tad pasigaminkite ir mėgaukitės!

Avokadiniai keksiukai

Avokadiniai keksiukai – tai puiki saldumyno idėja tiems, kam patinka avokado vaisius.

Bananiniai sausainiai

Gardūs bananiniai sausainiai be glitimo, be laktozės, be pridėtinio cukraus, be kiaušinių.

Geresnis raumenų pumpas

Raumenų pumpas suteikia galimybę pamaitinti raumenis papildomomis medžiagomis.

Baltymų pasisavinimas – ar jis (ne)ribotas?

Sužinokite, koks turi būti baltymų vartojimas maksimaliam jų pasisavinimui.

Stresas ir tavo progresas

Stresas ir tavo progresas yra glaudžiai susiję. Sužinok kaip.

Angliavandenių ciklavimas – kaip tai veikia?

Kas yra angliavandenių ciklavimas, ar jis tinkamas metant svorį bei auginant raumenis?

Kaip priaugti svorio, kai esi liesas?

Sužinok, ko reikia, kad pasiektumėte savo tikslą priaugti svorio.

Lavašai su tunu

Maistingieji lavašai su tunu yra patiekalas, kuriuo save nustebinsite.

Vištienos iešmeliai

Vištienos iešmeliai patiks kiekvienam, kuris nori pavalgyti skaniai ir kiek neįprastai.

Vištienos kotletukai

Vištienos kotletukai – tai smūgis įprastai kotletų versijai ir sveikesnė jų alternatyva.

Saldžių bulvių pyragas

Skanusis saldžių bulvių pyragas – saldus ir sotus patiekalas, kuris nustebins.

Pikantiški blynai

Pikantiški blynai, kurie skoniu primins bulvinius blynus, tačiau bus sveikesni.

Batatų desertas

Drėgnasis batatų desertas yra skirtas ieškantiems įdomių skonių.

Proteininiai sausainiai

Proteininiai sausainiai – skanus ir saldus desertas, su naudingomis medžiagomis kūnui.

Morkų keksiukai

Morkų keksiukai – unikalus patiekalas, apie kurį girdėjo retas, o bandė tik keletas.

Tinginys be laktozės

Tinginys be laktozės – tinginio variacija, kurioje nėra laktozės ir pridėtinio cukraus.

Persitreniravimas ir jo atpažinimas

Persitreniravimas – organizmo atsakas į per didelį fizinį krūvį. Atpažink jį ir įveik.

Obuolių pyragas

Obuolių pyragas turi daug sveikesnę versiją, su tuo pačiu puikiu skoniu.

Šokoladinis tortas

Šokoladinis tortas – sveikas skanėstas, kurį galite pasigaminti ir be progos.

Trupininis pyragas

Trupininis pyragas – tai klasikinio pyrago sveikuoliška ir veganiška versija.

Chia pudingas

Chia pudingas – gaivus ir skystas desertas iš chia (čija) sėklų, kuris primena jogurtą.

Riešutiniai rutuliukai

Riešutiniai rutuliukai – įdomios formos ir skonio užburiantys saldainiukai.

Bananiniai ledai

Bananiniai ledai – tai tikra ledų klasika, kurią norisi valgyti vasarą, ir žiemą.

Kaloringi rutuliukai

Kaloringi rutuliukai – tai puikus skanėstas tiems, kuriems vis nesiseka priaugti svorio

Green Fit (Kaunas)

Sporto klubas Kaune - Green Fit Adresas: Julijanavos g. 1E, Kaunas tel. 8 698 22 231 Darbo laikas: 6:30 –

Šokoladinis desertas

Šokoladinis desertas – tai itin drėgnas ir gardus pyragas, kuris nepaliks abejingų.

Ką valgyti pusryčiams, pietums ir vakarienei?

Ką valgyti pusryčiams, pietums ir vakarienei, kad turėtumėte gražų kūną?

Sportas moterims: 5 privalumai

Sužinok, kas nutinka su moters kūnu ir organizmu, kai pradedama sportuoti.

Baziniai ir izoliaciniai pratimai

Sužinok, kuo skiriasi baziniai ir izoliaciniai pratimai.

Kaip įveikti norą užkandžiauti – 6 būdai

Sužinok, kaip įveikti norą užkandžiauti ir save kontroliuoti?

Vyrų figūrų tipai

Sužinok, kokie yra vyrų figūrų tipai ir kuo jie skiriasi, kas svarbu kiekvienam tipui.

Raumenų atsistatymas po treniruotės – kaip jį pagerinti?

Raumenų atsistatymas sumažina raumenų skausmus ir pagerina progresą.

Liemens ir klubų apimčių santykio skaičiuoklė

Liemens ir klubų apimčių santykio skaičiuoklė – tai įrankis, kuris naudojamas greitai ir paprastai įvertinti ar žmogui gali kilti pavojus

Testosteronas: kaip natūraliai padidinti jo gamybą?

Testosteronas – tai vyriškasis hormonas, smarkiai lemiantis raumenų augimą.

Straipsniai apie sveiką mitybą

Šioje Sportuojantys.lt skiltyje rasite daug naudingos ir pagrįstos informacijos apie sveiką mitybą. Ši informacija bus naudinga tiems, kurių tikslas sudeginti kūno riebalus ir numesti svorio. Taip pat tiems, kurie nori priaugti raumeninės masės ar tiesiog palaikyti esamą svorį. Prisiminkite, kad bet koks kūno progresas pirmiausiai prasideda nuo valgomo maisto ir surenkamų medžiagų. Tos medžiagos vadinamos kalorijomis, angliavandeniais, baltymais ir riebalais.

Straipsniai apie treniruotes

Kitas svarbus faktorius, siekiant gražaus, stangraus ir sveiko kūno – tai treniruočių rėžimas. Jis nėra toks svarbus, kaip subalansuota mityba, tačiau sporto dėka progresas bus greitesnis ir geriau matomas. Tad įtraukite treniruočių rėžimą į savo dienotvarkę ir rezultatus savo kūne pamatysite labai greitai.

Straipsniai apie sveikatą

Sveikata – tai mūsų didžiausias turtas. Tad vertindami savo skaitytojų sveikatą ir norėdami, kad kuo didesnis žmonių ratas imtųsi priemonių sustiprinti savo sveikatą ir imunitetą, sukūrėme skiltį apie sveikatą. Čia pateikiame aktualius straipsnius apie geresnį miegą, kūno tipus, hormonus, imuniteto stiprinimą, gerą nuotaiką ir traumas.

Straipsniai apie motyvaciją

Būtent motyvacija įkvepia veikti. Jeigu mes vidumi trokštame pokyčių, tuomet veikianti vidinė motyvacija bus skatina elgtis taip, kad pasiektume savo tikslų, Ji yra žymiai stipresnė ir veikai ilgiau nei išorinė motyvacija, kuri kyla pamačius motyvacinį vaizdo įrašą ar pakalbėjus su įkvepiančiu žmogumi. Tad šių straipsnių pagalba susikursite stiprią  vidinę motyvaciją ir pradėsite judėti link savo siekiamų tikslų.

Straipsniai apie sportininkus

Sportininkų straipsniai pateikiame interviu pavidalu. Juose rasite ir sau galėsite pritaikyti žinias apie jų mitybos ir sporto rėžimą bei mąstymą. Šis skiltis – tai puiki galimybė pasisemti išminties iš geriausių atletų.

Straipsnių pasiūlymai ir klaidos

Jeigu turite pasiūlyti temą į šią skiltį ar pastebėjote klaidų, tuomet informuokite mus el. p. [email protected] arba Facebook tinkle. 

Skaityti toliau Suskleisti