Testosterono Papildai

Testosterono papildai (skatintojai) – tai maisto papildai sportui, kurie prisideda prie tinkamo vyriškojo hormono lygio organizme. Skaityti daugiau (tekstas apačioje)

Jeigu norite užauginti raumeninės masės, turite suprasti, kad testosteronas yra itin reikšmingas tiek vyrams, tiek moterims.

Tai hormonas, kuris didina baltymų sintezę, o tai yra svarbus aspektas norint pagerinti hipertrofiją, t. y. raumeninio audinio augimą.

Testosterono gamyba piką pasiekia 20-30 metų amžiaus.

Vėliau jo lygis palaipsniui mažėja, kartu su šansais užsiauginti didesnius raumenis. Tad kai kurie į pagalbą pasitelkia testosterono papildus.

Turinys

Kodėl testosterono lygis organizme būna žemas?

Žemą testosterono lygį gali sukelti įvairūs veiksniai.

Amžius yra viena iš dažniausių žemo testosterono priežasčių. 

Jis gali pradėti mažėti jau sulaukus 30 metų.

Be to, vyrams, kuriems buvo atlikta sėklidžių vėžio operacija, arba tiems, kurie gydomi dėl ligų, tokių kaip prostatos vėžys, gali turėti mažesnį testosterono kiekį. 

Kartais priežastis gali būti hipofizės anomalijos arba smegenų augliai.

Manoma, kad prie žemo testosterono lygio organizme gali prisidėti:

  1. stresas;
  2. nesveika mityba;
  3. nutukimas;
  4. nepakankamas arba nekokybiškas miegas.

Kaip suprasti, kad vyriškojo hormono lygis yra per žemas?

Požymiai, rodantys, kad jūsų vyriškojo hormono lygis gali būti per žemas:

  1. žemas energijos lygis;
  2. sumažėjęs lytinis potraukis;
  3. raumenų praradimas;
  4. nuotaikos pokyčiai;
  5. karščio bangos.

Jei įtariate, kad jūsų testosterono lygis yra žemas, galite atlikti tyrimus, kurie parodys šio hormono koncentraciją kraujyje.

Natūralūs testosterono skatintojai

Atsikratykite nereikalingų kūno riebalų

Riebalų ląstelėse gaminamas ir saugomas estrogenas, dėl kurio krenta natūrali testosterono gamyba.

Riebalų žmogui reikia, bet ne per daug.

Optimalus kiekis vyrui 15% kūno masės, o moterims 20-25% (skaičiai gali skirtis dėl skirtingo amžiaus, fizinės formos ar kitų individualių savybių).

Jokių griežtų dietų

Staiga sumažinę savo dienos kalorijų normą mityboje, sukelsite organizmui šoką.

Svarbiausia organizmui bus išgyventi, todėl testosterono gamyba bus stipriai sumažinta.

Kad mityba nebūtų per daug griežta, sumažinkite dabartinę kalorijų normą maksimaliai iki 15%. Tokiu būdų testosterono gamybai nepakenksite.

Kai apsiprasite su sumažėjusiomis kalorijomis, vėl palengva jas mažinkite arba didinkite fizinį krūvį.

Didelis krūvis raumenims

Kai kilnojate svorius ir tai darote sunkiai, raumenys ir visas kūnas gauna labai daug streso.

Kuo labiau stresas paveikia raumenis, tuo daugiau testosterono gaminama.

Beje, kuo didesnė raumenų grupė treniruojama vienos treniruotės metu arba kuo raumenų grupių treniruojama, tuo daugiau vyriškojo hormono gaminama.

Todėl pvz., treniruojant nugarą, tikslinga gale treniruotės atlikti ir keletą pratimų pvz. bicepsui.

Kitas būdas padidinti testosterono gamybą, tai pratimus nuleidimo fazėje atlikti kuo lėčiau, maksimaliai pajaučiant raumenį.

Atsigavimas ir poilsis

Raumenys auga tuomet, kai ilsimės. Tai yra auksinė taisyklė.

Sakoma, kad turi būti bent 48 val. poilsis tarp tos pačios raumenų grupės treniruotės.

Tyrimai rodo, kad testosterono kiekis buvo net 40% mažesnis pas tuos atletus, kurie tą pačią raumenų grupę treniravo dukart per 48 val.

Taipogi 6-8 valandų kokybiškas miegas padidina testosterono gamybą net 40%.

Ir toks miegas turi būti kiekvieną naktį.

Geresniam miegui rekomenduojame produktus atsipalaidavimui.

Tinkamas maistas

Testosterono gamybai itin svarbūs riebalai.

Reikėtų suvartoti bent 1 g gerųjų riebalų, vienam savo kūno kilogramui.

Tyrimai rodo, kad žmonės, suvartoję pakankamai gerųjų riebalų, kasdien turėjo net 30% didesnį minėto hormono kiekį. 

Venkite su pesticidais augintų daržovių, nes chemikalai didina estrogeno gamybą.

Į racioną įtraukite daug kopūstų, brokolių, česnakų, bananų, liesos mėsos, įvairių riešutų.

Tai svarbūs maisto produktai testosterono gamybai.

Vitaminai ir mineralai

Yra keletas labai organizmui svarbių vitaminų ir mineralų, kurie didina testosterono lygį. Bene svarbiausias yra cinkas.

Taipogi A, B, C ir E vitaminai.

Jeigu su maistu, manote, kad šių vitaminų negaunate pakankamai, įsigykite vitaminų sportuojantiems.

Venkite streso

Kai esame strese, kūnas pradeda gaminti kortizolį, kuris mažina testosterono gamybą.

Šis streso hormonas taipogi pradeda gamintis, kai užsiimate aktyvia fizine veikla kasdien po 5 valandas arba išeikvojate glikogeno atsargas.

Todėl idealiausia treniruotės trukmė, jeigu nesate profesionalus atletas, yra 1-1,5 val.

O kaip susitvarkyti su kasdieniniu stresu?

Medituokite, skaitykite, pasiklausykite muzikos, išeikite pasivaikščioti.

Venkite alkoholio

Alkoholis sutrikdo testosterono gamybą.

Taipogi po išgertuvių nerekomenduojama sportuoti bent 2-3 dienas dėl rizikos širdžiai patirti didelį krūvį, gali ištikti hipertenzija.

Aktyvus seksualinis gyvenimas

Nuolatiniai lytiniai santykiai leidžia palaikyti aukštą vyriškojo hormono lygį.

Taigi, sužinojote, kas yra testosteronas ir kaip natūraliai padidinti jo gamybą.

Tikėkimės, kad žinias panaudosite tinkamai ir sieksite rezultatų dar efektyviau!

Testosterono papildai internetu

Testosteronas – tai vyriškas hormonas, kuris turi didelę įtaką tiems, kas siekia greičiau užsiauginti raumeninę masę. Tokiu atveju dar gali padėti ir testosterono papildai, kurie šio hormono kiekį organizme gali palaikyti.

Geriausi testosterono skatintojai – kaip pasirinkti?

Tuo atveju, jeigu norite pakelti testosterono lygį, tam galite pasirinkti atitinkamą produktą. Testosterono papildai ir jų veiksmingumas aiškiausiai pasimato tik juos išbandžius. Kalbant apie šių produktų sudėtį, ingredientų sąraše dažnai atsiduria tribulus terrestris bei cinkas. Tačiau testosterono papildai vyrams ir moterims pasižymi ne tik unikalia sudėtimi, bet ir įvairiais gamintojais, vartojimo forma (milteliai, tabletės). Testosterono papildai vyrams yra verti dėmesio, tereikia laikytis gamintojo nurodytų vartojimo rekomendacijų, jeigu siekiate padidinti testosterono kiekį nepakenkiant organizmui.

Testosterono preparatai pasižymi skirtingu poveikiu ir sudėtimi. Prieš renkantis produktą, išsirinkite tą, kuris pagal savybes priimtas būtent jums. Geriausi testosterono skatintojai: atsiliepimai pasirinkimui lemia daug, todėl vertėtų pasidomėti apie tai.

Testosterono papildai: kaina

Kaip matote Sportuojantys.lt puslapyje, papildai testosteronui didinti parduodami už gerą kainą. Testosteronas vyrams yra tinkamo pasirinkimo klausimas. Jeigu domina maisto papildai – testosterono skatintojai, tuomet užsakykite čia ir dabar! Įsitikinti ar testosteronas sportui yra būtent tai, ko ieškote, užsisakykite internetu ir jau artimiausiu metu išmėginkite patys!