fbpx

KLAIDOS SPORTE, TRUKDANČIOS PROGRESUI

Klaidos sporte, taip pat kaip ir gyvenime, dažniausiai yra neišvengiamos. Bet būtent taip, pasimokydami iš klaidų, mes tobulėjame ir žengiame pirmyn. Tikriausiai žinote, kad norint progresuoti sporte, reikia tinkamai maitintis ir sportuoti. Norint turėti stangresnį kūną, reikia sumažinti riebalinį sluoksnį ir padidinti raumenų tonusą. 

Tačiau yra dar keletas niuansų, kurie svarbūs siekiant tikslų. Šiame straipsnyje aptarsime pagrindines klaidas, kurias dažnai daro sportuojantys.

5 klaidos sporte, trukdančios progresui

1. Netreniruojami stabilizuojantys raumenys

Stabilizuojantys raumenys dirba tuomet, kai sportuojate su laisvais svoriais, o ne treniruokliuose. Tad nepamirškite įtraukti daugiau pratimų su laisvaisiais svoriais į savo treniruotes. Stiprūs stabilizuojantys raumenys leis kelti didesnį svorį ir tą darysite saugiau. Stabilizuojančius raumenis puikiai lavina ir pratimas plank (lenta), kuris yra nesudėtingas ir kurį lengva įtraukti į savo treniruočių rutiną.

👉Kuo naudingas pratimas plank (lenta)?

2. Dehidratacija

klaidos sporteVanduo padeda jums pašalinti toksinus iš organizmo, palaiko inkstų funkciją. Kai inkstai neveikia optimaliai, apkraunamos kepenys, dėl to gali sulėtėti riebalų deginimas. Taipogi geriant pakankamai vandens per treniruotę – jėga išaugti gali net iki 25%. Tam, kad sužinotumėte, kiek vandens jums reikia, pasinaudokite mūsų sukurta vandens kiekio skaičiuokle.

👉Vandens skaičiuoklė

3. Apšilimo ignoravimas

Geras apšilimas – efektyvesnė treniruotė. 5-10 min. dinaminių tempimų prieš treniruotę suteiks daugiau jėgų bei sumažins traumų riziką.

👉Apšilimo pratimai

4. Netinkamas poilsis

Ypač svarbus yra miegas. Kadangi miego metu yra gaminamas svarbiausias raumenų augimui hormonas – HGH ir testosteronas. Šie hormonai yra svarbūs ne tik raumenų augimui, bet ir gerai bendrai jūsų savijautai. Todėl kiekvieną naktį turite išsimiegoti bent po 7 valandas.

Be gero miego, privalote turėti laisvų dienų tarp treniruočių (nebent esate profesionalus atletas). Tik laisvą dieną jokiu būdu negulėkite it negyvas. Pasivaikščiokite, padarykite tempimo pratimus – taip atpalaiduosite raumenis ir jie greičiau atsigaus. Atminkite, raumenys auga, ne sporto metu, o poilsio metu!

👉Miego kokybė ar kiekybė?

5. Valgoma nepakankamai makroelementų

Būtinai paskaičiuokite, kiek gramų baltymų suvartojate vienam kūno kilogramui. Reikiamas baltymų suvartojimas garantuoja gerą raumenų atsigavimą. Tačiau baltymai vieni be angliavandenių ir riebalų – gali būti nieko verti, tad turite turėti jums tinkantį gerą mitybos planą, kurio pagalba maksimaliai sieksite rezultatų ir puikiai jausitės. O norintiems patiems sužinoti, kokia kalorijų ir kitų elementų norma yra jums rekomenduojama, kviečiame viena iš mūsų sukurtų skaičiuoklių. Kurią skaičiuoklę rinktis, priklauso nuo jūsų tikslo.

👉Skaičiuoklių skiltis

Tikimės, kad jūs šių dalykų neužmirškite ir rezultatų sieksite efektyviai ir sveikai! Sportuojantys – kartu tobulėjantys.

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)