KARANTINAS IR 5 POZITYVAI JAME

karantinas

2020-ieji yra istoriniai metai. Pasaulį drebina koronaviruso pandemijos banga ir visas pasaulis yra tiesiogine prasme uždarytas. Įvestas karantinas ir atrodo, kad laikas atrodo, sustojo, nežinomybė slegia, spauda mirga nuo neigiamų pranešimų ir naujienų. Sportuojantys.lt siūlo visą šią negatyvo bangą apsukti ir įžvelgti tik pozityvius dalykus, kuriuos mums duoda susiklosčiusi situacija. Todėl jums įrodysime, kad karantinas atnešė ir gerų dalykų.

Karantinas ir 5 pozityvai jame:

1. Poilsiskarantinas

Daugelis karantino metu gavo nenustatytą kiekį laisvų arba bent jau laisvesnių dienų nei įprastai, o tai reiškia mažiau darbų, mažiau jaudulio, mažiau streso ir daugiau miego. Pažiūrėjus pozityviai, galime suvokti, kad karantinas – tai tarsi atostogų laikas, tik niekas nežino, kada šios atostogos pasibaigs. Tiems, kas aktyviai sportavo ir nusprendė, kad nenori sportuoti jokiu kitu būdu, išskyrus sporto salėje, atėjo sporto atostogų laikas. Per sporto atostogas pailsės ir pilnai atsigaus kūnas, raumenynas, pailsės nervų sistema, sąnariai, raiščiai. Toks poilsis atstatys motyvaciją iki maksimumo, todėl pasibaigus karantinui bus didžiausias malonumas vėl kibti į darbus, į sportus ir į įprastą gyvenimo ritmą.

Žinoma, lengvas fizinis aktyvumas ir judėjimas yra būtinas ištisus metus. Todėl ryte atlikite mankštą, vaikščiokite, atlikite tempimus.

2. Naujos sporto variacijos

Tie, kurie aktyviai sportavo prieš karantiną ir nenori apleisti savo kūno formų, tačiau neturi nuosavo sporto klubo savo namų rūsyje, renkasi kitokias sporto variacijas.

Tai gali būti sportas namuose, atliekant fizinio krūvio pratimus su turimais hanteliais, treniruokliais arba tiesiog namų apyvokos daiktais. Taip pat pastaruoju metu gan populiarus yra sportavimas su pasipriešinimo gumomis. Taip pat gera alternatyva pasirinkti sportavimą su TRX diržais, kur pagrindinis akcentas yra pasipriešinimas, naudojant savo paties kūno svorį. Su TRX diržais patogiau sportuoti lauke, prisitvirtinus diržus prie gatvėje esančių nejudamų objektų (pvz. skersiniai). Jei jau prakalbome apie lauko sąlygas, kai kurie sportininkai grįžta prie klasikinių lauko treniruoklių ir skersinių.

Tie, kas nori būti tik namuose, tačiau neturi jokių sportui skirtų įrankių, puikiai pakanka klasikinių pratimų be jokių svorių, t. y. atsispaudimų variacijos, atsilenkimai, pritūpimai ir pan. Tokiu būdu sportuojant nebus didelio stimulo tobulėti, bet palaikyti to, ką turite – dalinai užteks. Taip pat, pratimai namuose gali padėti gerinti ištvermę ar kitus parametrus, kuriems nereikalingi įrengimai.

👉Pratimai be jokios įrangos

3. Laikas sau

karantinasKiekvienas yra pasvajojęs apie laiko tarpą, kai jam nieko nereikės veikti ir jis visą laiką galės skirti tik sau ir veiklos, kurios teikia jam malonumą. Ir dabar yra geriausias laikas užsiimti norimomis visomis veiklomis nelaukiant pensijos. Tai gali būti naujos kalbos mokymasis, sveikos gyvensenos knygų skaitymas, kryžiažodžių sprendimas, muzikos klausymasis, stalo žaidimai, namų ruoša ir t.t. Jeigu norėsi sužinoti, ką daryti, kad turėti gražų ir stangrų kūną vos per 4 savaites, tuomet perkaityk mūsų el. knygą 28 dienų pokyčiai.

4. Vertybių pasikeitimas

Visos ekstremalios, neeilinės ir krizinės situacijos priverčia iš naujo permąstyti savo vertybių sistemą ir susidėlioti prioritetus. Visuomenėje paryškėjo vienybės emocija, kai daugelis stengiasi laikyti paskirtų karantino apribojimų (pvz. nesilankyti tam tikrose vietose, laikytis atstumo, dėvėti kaukes, neatsiskaityti grynais pinigais ir kt.).

Dabartinė situacija privertė daugelį pažvelgti į savo organizmą, į savo sveikatos būklę. Juk silpnesnis žmogus šiuo metu yra ne tas, kuriam skauda nugarą, o tas kurio imunitetas yra silpnesnis, nes būtent imunitetas yra tarsi kūno šarvai nuo virusų ir ligų. Imunitetas priklauso nuo mūsų gyvenimo būdo. Tad dėl silpno imuniteto galime kaltinti tik patys save arba tiesiog pradėti saugotis nuo virusų įvairiomis priemonėmis.

5. Laikas artimiesiems

Tie, kurie neatrasdavo laiko daugiau pabendrauti su giminaičiais, draugais ir kitais brangiais žmonėmis, dabar pats laikas tą padaryti. Tiesa, tik virtualiu būdu karantino metu. Tačiau tai yra geriau negu nieko. Kaip matome pagal naujienas, niekada nežinai, kada toks pabendravimas su kažkuriuo žmogumi gali būti paskutinis, tad nešvaistykime šio laiko veltui. Būtent kai jauti netekties baimę, tai yra pati geriausia motyvacija kažką daryti.

Pabaigai, visuomet atsiminkite, kad kiekviename dalyke galime įžvelgti gerą pusę arba blogą pusę. Vienam stiklinė yra puspilnė, o kitam pustuštė. Tad siūlome karantino metu į situaciją žvelgti šaltu protu ir ieškoti tame tik pozityvo, nukreipiant mintis nuo negatyvo, kuris vyrauja visuomenėje. Tai situacija, kurios mes negalime kontroliuoti ir mūsų blogos emocijos ir tuo labiau panika, jos nepakeis. Todėl apsišarvuokime kantrybe, sustokime, nurimkime ir išnaudokime šį laiką veikloms, kurios mus džiugina. Prisiminkite, kad kada nors gyvenime jūs prisiminsite ši laikotarpį ir su šypsena pasakosite savo anūkams, koks išskirtinis ir neprarastas šis laikas buvo.

Trūksta motyvacijos ir palaikymo?