fbpx

KAIP PRIAUGTI SVORIO KAI ESI LIESAS?

Yra du dažniausi klausimai: kaip numesti svorio ir kaip priaugti svorio kai esi liesas? Apie svorio metimą informacijos yra tikrai daug ir nors tai tema, kuri išsemta tikriausiai nebus niekada, tačiau šį kartą dėmesį sutelksime antrajam klausimui. Su greita medžiagų apykaita ir liesu kūno sudėjimu susiduria ir vyrai, ir moterys, tad į ką atkreipti dėmesį, jeigu nutarėte, jog reikia priaugti svorio?

1.Privalote valgyti daugiau negu norite. Skaičiuokite kalorijas, sverkite maistą ir taip rasite, kiek daugiau turite valgyti. Susiskaičiavę įprastas dienos kalorijas – jas padidinkite 200-300 kcal. Pasimaitinkite taip kurį laiką, nekylant svoriui, vėl didinkite kalorijas. Kokie produktai yra kaloringi ir sveiki, galite pasisemti idėjų čia.

2.Progresas nebūtinai bus pastovus. Nesisverkite kasdien, nes skaičiai jus gąsdins, vieną rytą sversite galbūt mažiau nei įprastai, nors vakar valgėte daug. Mūsų organizmas sudėtingas, ten vyksta daug procesų. Sverkitės dažniausiai vieną kartą per savaitę.

3.Tam reikia laiko. Jūs nepriaugsite norimo svorio per mėnesį ar du. Tai ilga kelionė, mėgaukitės ja ir laikykitės rėžimo.

4.Nekreipkite dėmesio į neigiamus komentarus. Kiti, galbūt netgi jūsų artimiausi žmonės, jūsų nesupras ir nepalaikys, tačiau atsiribokite nuo neigiamų komentarų ir kitų minčių eikite savo keliu.

5.Priaugti ne tik raumenų, bet riebalų – normalu. Jeigu esate kalorijų pertekliuje, normalu, kad užaugs ir riebalų, nes raumuo auga daug lėčiau, svarbiausia, kad riebalų nebūtų per daug. Didėjant tik riebaliniam sluoksniui, o ne raumenynui, sumažinkite angliavandenių bei riebalų vartojimą ir padidinkite baltymus arba tiesiog sumažinkite kalorijas.

6.Nepamirškite produktyvių treniruočių ir poilsio. Treniruotės, kurios skatina raumenų augimą yra tai, ko jums ir reikia, tačiau nepersistenkite, raumuo auga, kai mes ilsimės.

Siekti savo tikslo verta. Pirmas žingsnis buvo sužinoti, kaip priaugti svorio kai esi liesas. Šį žingsnį jau atlikai. Laikas judėti pirmyn ir pritaikyti įgytas žinias praktikoje bei ugdyti savo discipliną… Tad pirmyn!

raumenų atsigavimas

***

NEMOKAMAI konsultuojame mitybos, sporto, papildų klausimais! Rašyk     mityba    mityba

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)