fbpx

KĄ DARYTI, KAD NEŽLUGTŲ NAUJAMETINIAI TIKSLAI?

2020-ieji jau visai šalia! Nauji metai dažnai simbolizuoja naujus pasižadėjimus sportuoti ir sveikai gyventi. O jūs jau irgi ruošiatės atsisakyti žalingų įpročių, pradėti sportuoti ir sveikai maitintis? Tuomet patariame specialiai jums – ką daryti, kad nežlugtų naujametiniai tikslai ir 2020-ieji taptų didelių pokyčių metais.

1. Neužsibrėžkite nerealių tikslų

naujokas salejePlanuojant tikslus, nusistatykite juos tokius, kuriuos tikrai galėsite pasiekti. Juk užsibrėžus nerealų tikslą, ilgainiui prarasite motyvaciją ir išaugs tikimybė viską mesti, nesulaukus didelių pokyčių.

Jeigu tikslas pernelyg didelis, pvz. valgote daug greito maisto ir turite labai didelį antsvorį, o norite iškart sausio 1 dieną maitintis sveikai bei per pirmą mėnesį numesti 50 kg. – tai šis tikslas yra pasmerktas žlugti. Pirmiausia,  vieną didelį tikslą paverskite mažesniais. Pavyzdžiui: visą valgomą maistą gaminsiu namuose kaip įmanoma sveikiau ir per mėnesį numesiu bent 5 kg. Toks tikslas neatrodo neįveikiamas ir yra labai didelė tikimybė, kad tai padarysite.

Tikslas turi būti realus, aiškus, pamatuojamas ir jums tikrai svarbus.

2. Tikslai turi eiti iš vidaus, o ne iš išorės

Nusistatant tikslą, turime koncentruotis į savo troškimus, o ne į kitus asmenis ir jų nuomones.

Didelė problema, dėl kurios daugelis nejudame savo svajonių link ir neturime tokio gyvenimo, apie kurį svajojame, yra ta, kad gyvename ne savo, o kitų žmonių gyvenimą. T. y. klausomės kitų nuomonės bei patarimų, ką turėtume daryti, ką valgyti, kaip atrodyti ir t.t. Dauguma tiesiog ignoruoja savo vidinį balsą, sakantį elgtis kitaip – būti SAVIMI.

Tavo tikslas turėtų būti susijęs su tuo, kaip tapti geriausia savo paties versija ir atrodyti bei gyventi, taip, kaip TU nori tai daryti, o ne vaikytis kitų primestų standartų.

3. Apie tikslą pasakykite garsiai

Jeigu jau nusistatėte realų tikslą, kurio trokštate būtent jūs, tuomet atėjo laikas įsipareigojimui.naujametiniai tikslai

Įsipareigoti reikia ne tik sau, bet ir kitiems. Žodis kitiems apima nebūtinai visą pasaulį ar visus draugus socialiniuose tinkluose. Pakanka įsipareigoti savo šeimos nariams ar artimiausiems draugams, vyrui ar žmonai. Ypatingai šis metodas suveikia sunkiausiais tikslo siekimo etapais, kuomet norisi viską mesti ir grįžti prie senų įpročių. Nuo tada, kai apie tikslą žino kiti, trauktis nėra kur, nes niekas nenori apsijuokti prieš savo artimiausius ir parodyti silpną charakterį.

Tačiau labai svarbu yra tai, kad tie žmonės jus nuoširdžiai palaikytų, o ne stengtųsi žūtbūt atkalbėti nuo norimų pokyčių. Tad pasižadėkite tam, kuris jus skatins ir palaikys, o jeigu tokių žmonių jūsų aplinkoje nėra – teks kliautis pačiu savimi. Nors kai kuriems kitų netikėjimas ir atkalbinėjimai suteikia dar daugiau motyvacijos.

4. Sausio 1-oji nėra panacėja!

Kad ir kokį tikslą esate nusistatęs, būtent 2020 metų sausio 1 d. neturėtų būti ta data, nuo kurios imsitės keisti savo gyvenimą. Nebent jūs siekiate tik laikinų pokyčių, kurie truktų keletą savaičių ar mėnesių.

Kodėl sausio 1-oji yra blogiausia data, nuo kurios pradėsite laikytis naujų pažadų?

naujametiniai tikslai

Todėl, kad kiekvienas jūsų pasakymas sau, kad pvz. nuo pirmadienio nevalgysite greito maisto arba nuo sausio 1 d. pradėsite sportuoti, yra tik melas sau. Įsivaizduokite, kad nusistatėte tikslą nuo sausio 1-osios nevartoti stipriųjų alkoholinių gėrimų, tačiau per naujuosius metus taip užbaliavojote, kad net neatsimenate ar matėte fejeverkus. Arba nusprendėte nuo sausio 1 d. mesti rūkyti, tačiau laukiant naujųjų metų, apie 23.58 val. surūkėte dvi paskutiniąsias cigaretes bei sau ir draugų būriui pasižadėjote, kad neva daugiau nerūkysite. Tačiau kokį signalą siunčiate iš savęs? Jaučiate malonumą dalykams, kurių netrukus žadate atsisakyti! O malonumų žmogus atsisakyti nenori, nes be jų nemato prasmės gyvenime. Todėl anksčiau ar vėliau kiekvienas grįžta prie tų malonumų.

Todėl tikslų išsikėlimas ir vykdymas neturi būti nuo pirmadienio ar nuo sausio 1 d., o turi būti nedelsiant, suvokiant, kad tai nėra malonumas ir jums to nereikia, nes tai kenkia jums patiems! Kai savo viduje suprasite tai, jums kils vidinis polėkis išsivaduoti iš nesveiko gyvenimo būdo ir pradėti keistis. Tuomet surasite kitų malonumų, tik šį kartą susijusių su sveiku gyvenimo būdu.

Taigi, linkime 2020-ųjų tikslų įgyvendinimui nelaukti naujųjų metų, o tikslus nusistatyti ir pradėti įgyvendinti jau DABAR. Jūsų tikslai susiję su mityba ir sportu? Kreipkis į sportuojančius – mes tau padėsime!

Reikalinga pagalba?

Patinka mūsų turinys? Paremk mūsų veiklą ir gauk išskirtinę informaciją!
Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)