fbpx

4 PATARIMAI: KAIP PAKEISTI SAVO KŪNĄ NEATPAŽĮSTAMAI

Turbūt kiekvienas esame matę ir žavėjęsi transformacijų nuotraukomis. Liesas vaikinukas transformuojasi į atletišką vyrą, kurio raumenų proporcijos nepriekaištingos arba mergina, kuri kaulėtą figūrą paverčia į išraiškingą ir tvirtą kūną. Dažnai netgi galima abejoti, ar visos nuotraukos yra tikros, bet tenka pripažinti, kad pakeisti savo kūną neatpažįstamai yra realu. O kuo toliau, tuo daugiau tokių pokyčių pastebime. Vis dėlto, visos transformacijos neįvyksta tik spragtelėjus pirštais. Tai yra didžiulės žmogaus valios, disciplinos ir stiprybės pavyzdys ir tam neužtenka tik gero trenerio bei tobulo mitybos plano. Visa sėkmė glūdi kiek giliau…

Tad kas svarbiausia – siekiant reikšmingų kūno pokyčių? 

numesti svorio1. Išsikelkite konkretų tikslą.

Kad pradėtumėte pokyčių kelionę, pirmiausia turite išsikelti konkretų – pamatuojamą tikslą. Norite sumažinti riebalinį sluoksnį,  priaugti raumenų masės, pagerinti kūno proporcijas, patobulinti atsiliekančias raumenų grupes, pagerinti savo savijautą? Kad žinotumėte savo kelionės kryptį, turite žinoti, kur norite nukeliauti ir kaip savo tikslą matuosite. O tikslus būtina užsirašyti, kad jie nebūtų tik mintys jūsų galvoje, kurios gali bet kada pasimiršti.

2. Būkite pasiryžęs padaryti viską.

Siekiant tikslo, ypač pačioje transformacijos kelionės pradžioje, gali kilti abejonių, trūkti motyvacijos. Dažnai netgi mūsų artimiausi žmonės pradeda mus atkalbinėti keistis. Žmogus – įdomus individas, kuris pokyčių nemėgsta. O taip pat nenori, kad pasikeistų ir kitas žmogus. Mes norime būti savo komforto zonoje, norime dirbti tą patį darbą, važiuoti namo tuo pačiu keliu ir daryti viską, kad gyvenimas tekėtų įprasta vaga. Taip yra todėl, nes pokyčiai žmogui asocijuojasi su stresu, nežinomybe. Tačiau tik pokyčių dėka mes augame, tobulėjame ir žengiame pirmyn. Norėdami pasikeisti, turėsime daug ko atsisakyti: susiaurinsime savo draugų ratą, nebeeisime į naktinius klubus ar vakarėlius iki paryčių, kelsimės anksčiau, kad spėtumėme pasigaminti maistą, pasportuoti ir t.t. Tačiau daug ko atsisakius – gausime dar daugiau, nes patobulinus savo kūną, pajusime, ką reiškia žodžiai geresnė savijauta,  optimizmaspasitikėjimas savimi ir t.t.

pakeisti savo kūną3. Investuokite į savo transformaciją. 

Siekiant pakeisti savo kūną, reikės investicijų. Norint didelių pokyčių reikia daug laiko, kad suspėtumėte reguliariai pasportuoti, pasigaminti maistą. Visa tai emociškai nelengva, kartais norisi viską mesti, bet turime prisiminti, vardan ko visa tai pradėjome ir morališkai nepalūžti. Sveika gyvensena dažnai paplonina ir piniginę. Taip yra todėl, nes sveikas, neperdirbtas maistas yra brangesnis nei daug cukraus turintys produktai, pusfabrikačiai ar greitas maistas. Taip pat svarbūs yra ir kokybiški vitaminai, kurie palaiko reikiamų medžiagų balansą organizme. Jeigu itin norite pažinti savo organizmą, galite darytis maisto netoleravimo, alergijos (pastarieji reikalingi, jei jaučiate simptomus), vitaminų, hormonų ir kitus tyrimus, kurie taipogi yra brangūs. Bet prisiminkite, kad jeigu dabar investuojate į savo sveiką gyvenseną, vėliau žymiai mažiau pinigų išleisite vaistams.

4. Prisiminkite, kad kūno transformacija – ne sprintas, o maratonas.

Jeigu norite pasikeisti neatpažįstamai ir tą išlaikyti, turite kurti savo planus ilgalaikėje perspektyvoje, o ne trumpalaikėje. Pokyčiai turi būti gyvenimui, o ne varžyboms, vestuvėms ar klasės susitikimui. Sprintui galime priskirti ir drastiškas dietas, kai per per savaitę numetama 3-5 kg, tačiau tai neturi nieko bendro su sveika transformacija ir sveikata, nes tai tik savo organizmo alinimas, kuris atneša daugiau žalos, negu naudos.

Kūno pokyčiai turi vykti pamažu, be streso. Pokyčių kelionė turi tapti naujuoju jūsų gyvenimo būdu, o ne laikina užgaida. Kiekvienas iš jūsų yra ypatingas ir nepakartojamas ir kiekvienas gali save pakeisti neatpažįstamai.

Reikalinga pagalba? Kreipkis NEMOKAMAI konsultacijai!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)