Pratimai su guma

pratimai su gumomis

Kodėl pratimai su guma yra reikalingi?

Pratimai su guma – tai gana paprastas būdas efektyviai pasportuoti bet kada ir bet kur. Šio tipo treniruotėms nereikia jokių įmantrių sąlygų ar aplinkybių, nes pakanka turėti tik vieną treniruotės įrankį – tai pasipriešinimo guma.

Elastinė guma gali padėti atlikti efektyvią fizinio krūvio treniruotę. Taip pat šis sporto įrankis gali būti naudingas kūno lankstumui bei mobilumui gerinti.

Pasipriešinimo guma yra gana pigi, neužima daug vietos, veikimo principas labai paprastas, o sportuoti su ja gali būti itin smagu!

👉 Produktai sportui

Pratimai su pasipriešinimo guma: kokie privalumai?

Pasipriešinimo guma gali būti naudojama treniruojant bet kurią raumenų grupę, t. y. kojas, nugarą, krūtinę, pečius, rankas ir, žinoma, pilvo preso raumenis. Savaime suprantama, kad pratimai su pasipriešinimo guma padeda deginti kalorijas, taip pat gerėja širdies ir kraujagyslių sistemos būklė. Dar kartą galime prisiminti frazę, kad „judėjimas – tai sveikata“. Tad pajudėkime kartu!

Pasipriešinimo gumų rūšys

Pasipriešinimo gumų rūšys

Pratimai su pasipriešinimo guma

Kojoms

 

 

 

Sėdmenims

Tiltelis su guma

 

 

Kojų atmetimai atgal su guma3

 

Pratimai su guma nugarai

Traukimas su guma po 1 ranką

 

 

Traukimas su guma ištiestomis rankomis

 

Pečiams

Horizontalūs mostai su guma už nugaros

 

Pečių kėlimas ir traukimas su guma

 

Mostai su guma pasilenkus

 

❓ Nori pamatyti 130+ unikalių pratimų su guma iliustracijų?

👉 Junkis į Sportuojantys VIP bendruomenę!

Pratimai su elastine guma rankoms

Tiesimas su guma po 1 ranką

 

Lenkimas su guma

 

Tiesimas su guma

 

Pilvo presui

Kojų pristatymas su guma po 1 koją

 

Susirietimai su guma

 

Kojų kilnojimas su guma po 1 koją

Panašūs straipsniai