Pratimai pilvo presui

pratimai pilvo presui

Ar tikrai reikalingi pratimai pilvo presui?

Dažnai sakoma, kad gražus kūnas daromas virtuvėje. Iš tiesų, ši auksinė frazė yra visiškai teisinga. Pratimai pilvo presui reikalingi atlikti kiekvienam žmogui. Kaip daugelis jau turbūt žino, ryškus pilvo presas suteikia pasitikėjimo savimi ir kūnas atrodo atletiškesnis ir sportiškesnis negu tuomet, kai pilvo srityje matosi riebalinis sluoksnis (dar vadinamas gelbėjimosi ratu). Nepamirškite, kad raumuo gali matytis tik tada, kai riebalinis sluoksnis yra pakankamai mažas.

Nepaisant to, tvirtas ir stiprus pilvo presas yra jūsų pamatas tvirtam kūnui, kuris leis treniruotis su didesne jėga bei mažesne traumų rizika. Taip pat turėsite geresnį balansą bei koordinaciją.

Visų pirma kviečiame susipažinti su pilvo preso raumenų sandara.

pilvo preso raumenys

Pilvo presas ir jo treniravimas

Tiesusis pilvo raumuo dirba sulenkiant juosmenį bei kvėpuojant. Įstrižiniai raumenys atlieka liemens lenkimo į šoną judesius. Skersinis pilvo raumuo suspaudžia šonkaulius ir vidaus organus, suteikia krūtinei ir dubeniui stabilumą.

Būkite atsargūs ir nepersistenkite su šoninių raumenų treniravimu, nes didelis krūvis gali praplatinti taliją. O dėl to prarasite V formos vaizdą. Žinoma, jeigu jūsų tikslas yra ne išvaizda ir proporcijos, o norite ugdyti jėgą – šoninių raumenų treniravimas yra būtinas bendram kūno tvirtumui ir stabilumui.

Dažniausiai atsiliekanti dalis yra būtent apatinis pilvo presas. Tad būtina labiau akcentuoti įvairius kojų bei dubens kėlimus į viršų. Yra įvairių treniruočių sistemų, pradedant elementariomis, o baigiant šiek tiek sudėtingesnėmis. Pratimas lenta (dar vadinamas plank) –  tai tikriausiai vienas žinomiausių ir geriausių pratimų. Deja, bet dažnai daromos klaidos treniruojantis, tad reikėtų įdėmiai susipažinti su treniruočių informacija. O juk tam ši skiltis ir buvo sukurta! Tad tikimės, kad įdėmiai išanalizuosite pateiktas iliustracijas, kurias pateikėme kaip galima išsamiau ir patys imsitės darbo. Linkime sėkmės kuriantis stipresnį ir gražesnį kūną!

Pratimai pilvo presui

Ant žemės ar kilimėlio

pilvo presas koju kilnojimas pratimai pilvo presui    atsilenkimai         koju kilnojimas           koju kilnojimas          atsilenkimai apversta lenta plank      sonine lenta plank    lenta plank

Ant nuožulnaus suoliuko

koju kilnojimas ant suoliuko                    atsilenkimai ant suoliuko    atsilenkimai ant suoliuko

Ant lygaus suoliuko

koju kilniojimas ant suoliuko           pratimu pavyzdziai

Kojų kėlimas apatiniam pilvo presui

apatinis pilvo presas           pratimai apatiniam pilvo presuikoju kelimas, pratimai presui    pratimai presui

Su papildoma įranga

pratimu pavyzdziai                pratimu pavyzdziai

pratimu pavyzdziai          pratimai pilvo presui      pilvo presui         pratimai presui          pratimai pilvo presui        pratimu pavyzdziai    pratimai presui

Trūksta motyvacijos ir palaikymo?