Pratimai nugarai

pratimai nugarai STIPRINTI

Kodėl pratimai nugarai stiprinti yra reikalingi?

Pratimai nugarai kiekvienam sportuojančiam yra itin svarbūs todėl, nes tai yra antra pagal dydį raumenų grupė visame žmogaus kūne, todėl išdirbti ją yra pakankamai sunku. Ši treniruotė yra bene labiausiai varginanti. Ji yra skirstoma į mankštą nugaros pločiui arba storiui.

Treniruotės raumens pločiui  apima visas traukas, kai rankos leidžiasi žemyn ir atgal. Būtent šių traukų dėka įgysite V-formos torsą. Tokia forma suteikia atletiško kūno įvaizdį, Prie plataus torso pridėjus pratimus pečiams, kurie padeda suformuoti plačią pečių juostą, taip pat kojoms, kas padeda užauginti didesnes ir gražesnes kojas, gauname X-formos kūną. Būtent toks kūnas ir yra laikomas grožio etalonu jau tūkstančius metų.

Treniruotės raumens storiui arba masei – tai visų tipų traukos, kuriuose lynas, rankena ar štanga eina horizontaliai arba kampu. Efektyvi treniruotė padės progresuoti ir daugiau užsiauginti raumeninio audinio.

Tam, kad suvokti, svarbiausius akcentus, kviečiame susipažinti su nugaros raumenų sandara.

nugaros raumenynas

Nugaros mankšta ir raumenų stiprinimas

Pagrindinis ir plačiausias nugaros raumuo yra platusis (lattisimus dorsi). Jis atsakingas už visus pritraukiamuosius veiksmus. Trapecija skirstoma į viršutinę (kelia mentę), vidurinę (pritraukia prie stuburo) ir apatinę (traukia žemyn). Didysis rombinis raumuo padeda stabilizuoti žastikaulį, jį iškelti aukštyn bei nuleisti žemyn.

Nepamirškite tobulinti visų šių raumenų dalių, taipogi prie treniruotės pridėti pratimų pečiams (galinei deltai). Beje, ištreniruoti nugarą dažnai būna sunku dėl to, nes  dalį krūvio perima rankų raumenys, kadangi pas kai kuriuos ši raumenų grupė dominuoja ir taip pavagia krūvio dalį.

Atliekant mankštą, turite jausti  būtent treniruojamus raumenis, o ne kitas raumenų grupes (tricepsą, bicepsą, kaklą, dilbius). Tikimės, kad iš mūsų pasidalintos informacijos, pasisemsite idėjų savo treniruotėms, kadangi pateikiame daug variacijų! Tik po įtemptos treniruotės nepamirškite atlikti tempimo pratimų. Taip raumenys išliks elastingi ir išvengsite skausmų atsiradimo.

Pratimai nugarai

Prisitraukimai

PRISITRAUKIMAI          pratimai          Pratimai nugarai                  Pratimai nugarai    prisitraukimai

 

Traukos prie pilvo

pratimai        nugaros treniruotėPratimai nugarai          nugaros treniruotė     nugaros treniruotė    pratimaiPratimai nugarai       Pratimai nugarai

nugarai                pratimainugaros treniruotė        nugarai  nugaros treniruotė    nugarai      pratimai

 

Traukos iš viršaus

sportas                             sportas         sportas      pratimai nugarai   sportas         sportas   nugaros treniruotenugaros treniruote                         Pratimai nugarai

 

Trapecijai

treniruotes          trapecija

 

Apatinei daliai

PRATIMAI

 

Galinei pečių daliai

Pratimai nugarai

Trūksta motyvacijos ir palaikymo?