fbpx

Pratimai namuose

KAM AKTUALUS SPORTAS NAMUOSE?

Sporto pratimai namuose yra paprasčiausias pasirinkimas, norintiems pasiekti geresnius rezultatus, kurie negali sau leisti įsigyti sporto klubo abonemento, neturi laiko ar gėdijasi įžengti į sporto salę. Yra ir išimtinių atvejų, kai sporto namuose programa tampa aktuali. Tai atvejai, kai sporto klubai uždaromi neribotam laikui arba tenka izoliuotis kai netikėtai užklumpa karantinas.

Sportas namuose naudingas ir patrauklus tuo, kad jam atlikti nereikalinga jokia įranga. Jiems atlikti, pakanka truputį laisvo ploto namuose ar kitoje erdvėje. Kai kuriuos pratimus galite pasunkinti su specialiomis gumomis ar kita nebrangia ir daug vietos neužimančia įranga. Kai kuriems pratimas gali būti reikalingas kilimėlis,. Taip pat rekomenduojame sportuoti su muzika, nes toks sporto būdas daug smagesnis. Svarbiausia, kad susikoncentruojate į save bei savo kūną.

Nepamirškite, kad nereikia persistengti, jeigu nesate sportuojantis ir jau šiandien pasiryžote sportuoti namuose. Visų pirma, svarbus tinkamas apšilimas:

  • Bėkite vietoje;
  • Sukite ratais riešus ir pečius;
  • Pasilankstykite į šonus, pirmyn ir atgal.

 

Apšilimas padės ne tik paruošti raumenis būsimam krūviui, bet ir aprūpins organizmą energija, sureguliuos širdies ritmą ir padės nusiteikti psichologiškai. Todėl apšilimo pratimai yra svarbi jūsų treniruotės dalis.

Pratimai turėtų būti pasirenkami pagal savo fizinį pasiruošimą ir sportinę patirtį. Galima viso kūno treniruotė arba treniruotės pagal atskiras raumenų grupes. Turite atlikti pratimus techniškai ir neskubant. Kai kurie nurodyti pratimai yra ganėtinai sudėtingi ir reikalaujantys tam tikrų įgūdžių, tad jeigu jų neturite – atlikite paprastesnius, lengvesnius pratimus. Nepatingėkite paanalizuoti kai kurių pratimų  atlikimo technikos. Jeigu pratimai jums per lengvi, pateikiame net 20 būdų, kad pratimai būtų sunkesni ir efektyvesni.

Po treniruotės nepamirškite, kad turėtų būti atliekami ir tempimo pratimai. Tempimo pratimų nauda yra ta, kad  pagerės jūsų raumenų atsistatymas, laikysena, sumažės raumenų įtempimas ir skausmai, jausitės atsipalaidavęs.

Ir nors sportas namuose nėra toks intensyvus bei stiprus kaip sporto salėje, prisiminkite, kad svarbi yra ir sveikesnė mityba. Tad įtraukite sveikus ir skanius produktus, gaminkitės namuose, skirkite laiko savo valgiaraščiui ir jūsų kūnas jums padėkos.

SPORTO PRATIMAI NAMUOSE

ATSISPAUDIMAI (KRŪTINEI IR RANKOMS)

pratimai namuose pratimai namuose pratimai namuose

pratimai namuose pratimai namuose sportas

 

PRATIMAI KOJOMS NAMUOSE

sportas sportas sportas

sveika mityba sveika mityba

 

PRATIMAI NAMUOSE SĖDMENIMS

sveika mityba sveika mityba pratimai

pratimai pratimai pratimai

PRATIMAI NUGARAI NAMUOSE

pratimai pratimai pratimai

pratimai pratimai pratimai

pratimai pratimai pratimai

pratimai namuose

 

PRATIMAI RANKOMS NAMUOSE

namuose namuose namuose

namuose namuose namuose

namuose namuose

 

PRATIMAI NAMUOSE PILVO PRESUI

namuose presas presas

presas

🔳 Kiti efektyviausi pratimai pilvo presui 👈

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)