fbpx

Pratimai krūtinei

KODĖL SVARBŪS PRATIMAI KRŪTINEI?

Pratimai krūtinei yra labai svarbūs ir juos atlikti reikėtų tiek vyrams, tiek moterims. Krūtinės pratimai moterims tiek pat svarbūs kaip ir vyrams, o jų ignoruoti nevalia. Visų pirma, gerai išlavinti krūtinės raumenys gerina laikyseną, suteikia tvirtumą visam kūnui, o ypač vyrams duoda gerą vizualų vaizdą.

Krūtinės pratimai yra skirstomi į spaudimus bei suvedimus įvairiais kampais. Žemiau esančioje iliustracijoje, galite susipažinti su ganėtinai paprasta krūtinės raumenų anatomija.

krutines raumenys

KRŪTINĖS RAUMENYS IR JŲ TRENIRAVIMAS

Didysis krūtinės raumuo dengia bene visą krūtinę, o mažąjį krūtinės raumenį jis netgi uždengia. Bet yra labai svarbu, kad būtų atliekami krūtinės viršutinės dalies pratimai ir būtų tinkamai treniruojama ši krūtinės dalis, nes tai dažniausiai yra atsiliekanti krūtinės dalis. Krūtinės raumenų disbalansas sudaro ne tik įspūdį, bet ir realų vaizdą, kad krūtinė nėra pilnai ir visapusiškai ištreniruota. Ne tik vyrams, bet ir moterims derėtų taipogi skirti daugiau dėmesio šiai raumens daliai.

Yra vienas itin paplitęs mitas, kad moterims apskritai nereikia treniruoti krūtinės raumenų. Taip manoma todėl, nes neva krūtinės apimtys gali sumažėti. Verta priminti, kad moters krūtinė mažėja tuomet, kai mažinamas riebalinis sluoksnis visame kūne (tai greičiausia pasiekti, kai pasitelkiamas tinkamas mitybos planas), o ne dėl to, kad auginamas raumeninis audinys. Beje, natūraliai moteris daug raumenų užsiauginti negali. Išlavinti krūtinės raumenys pagerina moters laikyseną, kūnas tampa proporcingas ir stangrus.

Prie krūtinės raumens dar priskiriamas ir priekinis dantytasis raumuo, tačiau jis dažnai dirba ir atliekant kitų raumenų grupių lavinimo pratimus.

Krūtinės treniruotė turėtų būti sudaryta iš bent poros bazinių pratimų, atsižvelgiant į tai, kuri krūtinės dalis dominuojanti, o kuri atsiliekanti. Treniruočių metu turėtų būti akcentuojama atsiliekanti raumenų grupė. Jeigu norite pajusti, kas yra efektyvesnis raumenų atsistatymas po treniruotės, išbandykite proteiną sportui.

Žemiau pateikti iliustruoti krūtinės pratimai padės atrasti naujovių sporte ir suprasti, kaip atrodo veiksminga treniruotė krūtinės raumenims.

PRATIMAI KRŪTINEI

SPAUDIMAI

Pratimai krūtinei              pratimai     Pratimai krūtinei      Pratimai krūtinei    pratimas          PRATIMAI KRUTINEI                  pratimai      pratimai

 

PRATIMAI KRŪTINEI TRENIRUOKLYJE

Pratimai krūtinei         Pratimai krūtineiPratimai krūtinei

 

PLĖŠIMAI/SUVEDIMAI

treniruote          PLESIMAS    pratimai

treniruote         treniruote    pratimaspratimas      treniruote          treniruotetreniruote

 

PRATIMAI KRŪTINEI SU SAVO KŪNO SVORIU

pratimai krutinei        krutinei          atsispaudimai       krutinei     krutinei

atsispaudimai atsispaudimai

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)