fbpx

Pratimai

Pratimai visoms raumenų grupėms – spausk norimą ir pasisemk idėjų savo treniruotei!

Pratimai sporto salėje kojoms, nugarai, krūtinei, pečiams, rankoms, pilvo presui. Jie parodyti vaizdžiai ir suprantamai, matysite, kokios kūno dalys dirba. Tad puikiai savarankiškai papildysite savo treniruotes naujais pratimais. Jie suskirstyti lengvai suprantamomis kategorijomis, o čia esančias iliustracijas naudojame savo mitybos planuose. 

Taipogi siūlome sportą namuose, tad nepraleiskite pratimų namuose kategorijos. Sportui namuose tereiks kilimėlio ar daiktų, kuriuos rasite kiekvienuose namuose. Būkite atsargūs sportuodami namuose. Čia taipogi yra svabi technika, geras apšilimas bei nepersitempimas. 

O tiems, kas rūpinasi savo lankstumu bei gera savijauta – būtina įtraukti ir tempimo pratimų. Rasite ir paprastų ir kiek sudėtingesnių tempimų. Pradėkite nuo lengvesnių, kurie nesukelia didelio diskomforto, o laikui bėgant išbandykite vis sudėtingesnius. Prieš treniruotes atlikite dinaminius tempimus, o po treniruotės statinius. Tempimia gerina laikyseną, balansą, geriausia prevencija raumenų sutrumpėjimui. Raumenų sutrumpėjimas veda prie nuolatinių skausmų, darosi sunkiau atlikti sudėtingus, bazinius pratimus.

Tad siūlome visko, ko tik gali prireikti! Visos subkategorijos yra dažnai pildomos, tad vis užsukite pažiūrėti!

Jeigu nesinori pačiam sukti galvos dėl treniruočių – kreipkis į mus ir padėsime tau – sudarysime sporto planą arba konsultuosime NEMOKAMAI – susisiek paprastai ir gretai facebook, instagram arba info@sportuojantys.lt

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)