fbpx

RAUMENŲ ATSISTATYMAS. KAS BŪTINA?

Jeigu Jus kankina raumenų skausmai po treniruotės – sveikiname, reiškia, treniruotė buvo produktyvi. Tačiau jeigu tie skausmai varginantys ir greitai nesibaigia, reikia susirūpinti, nes tai reiškia, kad organizmas ir raumenys neatsigauna. Neužtenka tik išgerti proteino kokteilį ir tikėtis, kad padarėte viską, jog maksimaliai atsistatytumėte.

Tad ką daryti, kad būtų greitesnis raumenų atsistatymas?

raumenų atsistatymas

Jokių griežtų dietų

Kuo daugiau riebalinio sluoksnio turite, tuo daugiau estrogeno ir mažiau testoreno pas jus. Tai reiškia ir daug lėtesnį atsigavimą. Tačiau pernelyg griežta dieta, kai valgote mažai angliavandenių, taipogi nepadės jūsų raumenims po treniruotės.

Tad svarbiausia yra suderinti mitybą, saikingai mažinti kalorijas, jeigu metate svorį. Kiek tiksliai jums reikia makroelementų bei kalorijų metant svorį, galite sužinoti ČIA.

Tinkamas maistas prieš treniruotę

Tai, ką valgote prieš treniruotę yra ne ką mažiau svarbu nei, ką valgote po jos. Labai individualu, kada valgyti iki treniruotės, jog nesijaustumėte apsunkę ar alkani, tai galite padaryti tik eksperimentuodami. Taipogi labai svarbu, kokie jūsų sportiniai tikslai. Bet duosime pavyzdį.

Jeigu auginate raumeninę masę, tuomet likus 2-4 val iki treniruotės suvalgykite baltymų + kompleksinių angliavandenių + gerųjų riebalų.

Pavyzdžiui, pilni kiaušiniai + basmati ryžiai; saldi bulvė + vištiena + salotos su alyvuogių aliejumi. O likus 1 val ar 30 min.suvalgykite greitųjų angliavandenių (bandelė, šokoladas, apelsinas, bananas), kurie suteiks papildomos energijos.

Sužinoti daugiau apie maistą prieš treniruotę.

raumenų atsistatymas

Geras miegas

Jeigu turėjote gerą treniruotę, privalote gerai ir daug (7-8 val) išsimiegoti. Geras miegas gerina metabolizmą ir raumenų atsistatymą. Jo metu gaminasi augimo horomonas ir jūs AUGATE! 

Kaip geriau išsimiegoti? Patalpą padarykite kaip įmanoma tamsesnę ir išjunkite visus techninius prietaisus bent 30 min iki miego, taipogi vartokite ZMA papildą, kuris pagerina miego kokybę.

Daugiau būdų, kaip pagerinti miegą.

Tinkami papildai

Papildų gali ir visai nereikėti, jeigu mityba tvarkinga ir idealiai tinkanti jums. Tačiau jeigu nesurenkate dienos baltymų (ar angliavandenių) normos, tam gali padėti proteino (geinerio) kokteiliai.

Jeigu Įtariate, kad iš maisto negaunate ir pakankamai vitaminų ir mineralų tam padės taipogi papildai.

Prie viso to paminėsime ir labai svarbų dalyką kaip vandenį! Dehidratuotas organizmas tinkamai neatsigaus! Deja, vandeniui jokio pakaitalo ar papildo nėra, tad sužinok, kiek vandens tau reikia išgerti ir įgyvendink tai.

Aktyvus poilsis

Manote, kad jeigu skauda visus raumenis, jums tereikia gulėti ir nejudėti? Deja, klystate. Lengva fizinė veikla kaip ėjimas, plaukimas, važiavimas dviračiu pagerina kraujo cirkuliaciją ir kartu raumenų atsistatymą.

Taigi štai visos paslaptys, kad būtų geresnis raumenų atsistatymas. Laikykitės šių principų ir pamatysite, kaip gerėja jūsų kūno būsena, rezultatai ir nuotaika. Tobulėkime kartu!

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)