fbpx

RAUMENŲ PUMPAS. SLAPTI PATARIMAI.

Kas yra raumenų pumpas? Tai laikinas raumenų padidėjimas sportuojant, dažniausiai darant daugiau pakartojimų ir mažiau ilsintis tarp priėjimų.

Kodėl raumenys padidėja?

1.Raumenys prisipildo krauju.

2.Aplink raumenis esantys audiniai pradeda traukti vandenį į raumenų ląsteles.

Ar pumpas daro įtaką raumenų augimui?

Raumenų pumpavimas yra vienas iš būdų priversti raumenis augti, kitas, kiek labiau paplitęs ir iš dalies efektyvesnis būdas – daryti mažiau pakartojimų su dideliu svoriu, tokiu atveju pumpo nebus, tačiau raumenys taipogi augs. Geriausias variantas yra taikyti abu metodus – pradėti treniruotę baziniais pratimais ir užbaigti raumens užpumpavimu. T.y. naudojant nedidelius svorius, dažniausiai treniruokliuose, ir atliekant daugiau nei įprastai pakartojimų. Jeigu tokie setai atliekami keli, tarp jų ilsėtis reikia trumpai.

Beje, įdomus faktas, kai kurie moksliniai tyrimai sako, kad būtent raumenų pumpas, o ne tiesiog dideli svoriai pagamina daugiau laimės hormono!

Kas turi įtakos geresniam pumpui?

1.Pakankamai vandens visos dienos metu. Tai užtikrins geresnį kraujo spaudimą į raumenis.

2.Suvalgykite šaukštą riešutų sviesto 45 min.iki treniruotės. Riešutų svieste yra glicerolio, kuris padeda skysčiams tekėti kraujagyslėmis iki raumenų ląstelių.

3.Nesitreniruoti pilnu skrandžiu. Jeigu yra ką virškinti – kraujas ir kiti skysčiai bus koncentruoti į virškinimą, o ne raumenų pumpavimą.

4.Pakankamai druskos. Ji atsakinga už maksimalų raumenų ląstelių išsitempimą ir susitraukimus.

5.Pakankamai angliavandenių. Jie užtikrina, kad raumenys būtų pilni glikogeno, būtų didesni ir pilnesni.

6.Lėtas tempas. Kaip ir minėjome straipsnio pradžioje – pumpą užtikrina daug pakartojimų, lėtas tempas ir trumpas poilsis tarp priėjimų.

Tokie maži triukai padės jūsų treniruotėms tapti įdomesnėmis ir galbūt efektyvesnėmis! Geros treniruotės ir raumenų augimo!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)