Ko nedaryti po treniruotės?

ko nedaryti po treniruotes

Nepaisant sunkaus darbo sporto salėje ir didelių užsibrėžtų tikslų bei noro, kai kurie sportininkai, galbūt dėl nežinojimo, o gal manydami, kai tai neturės jokios įtakos rezultatams, po treniruotės daro dalykus, kurie trukdo jiems progresuoti sparčiau, negu jie nori ir tikisi. Tad šiame straipsnyje apžvelgsime pagrindinius dalykus, ko nedaryti po treniruotės, siekiant geresnio progreso.

Ko nedaryti po treniruotės?

1. Nevalgyti

Po treniruotės privalote pavalgyti. Geriausia yra nedelsti ir tai padaryti iškart po treniruotės. Greito valgymo varianto pavyzdys: proteino kokteilis + bananas arba gliukozė + BCAA. Praėjus apie 30-40 min. po to, valgykite pilnavertį maistą. Ir tikrai nesvarbu, kad jūsų treniruotė baigėsi 23 val., pavalgyti privalote. Kitu atveju raumenys negaus maistinių medžiagų atsistatymui ir sunki treniruotė nueis veltui.

baltymai proteinas aminorugstys BCAA

2. Užsiimti labai aktyvia veikla

Norint užtikrinti raumenų atsistatymą ir augimą, raumenys po fizinio krūvio treniruotės turi ilsėtis ir atsistatyti, o ne dar labiau būti apkraunami. Dėl šios priežasties, po treniruotės dar žaisti futbolą, krepšinį ar kt. aktyvų žaidimą, būtų prasta mintis. Tačiau, pasivaikščiojimas, važiavimas dviračiu ar kita lengvo fizinio aktyvumo veikla teigiamai veiks jūsų kraujotaką ir atsistatymą.

3. Nepailsėti ir gerai neišsimiegoti

ko nedaryti po treniruotesGerai išsimiegoti yra būtina, nes augimo ir riebalų deginimo procesai vyksta tuomet, kai miegame. Taipogi geras miegas užtikrina, kad kitoje treniruotėje jausitės pailsėjęs, atsigavęs ir kupinas jėgų. Tad miego svarba yra nenuginčijama.

4. Nepasimylėti

Žinoma, nepasimylėjus po treniruotės, rezultatai tikrai nenukentės. Bet reguliarus seksas teigiamai veikia hormonus, ypač testosteroną. Tiesiog, jei kada kils mintis pasimylėti prieš treniruotę, geriau atidėkite tai po sporto 🙂

5. Eiti į pirtį

Treniruotės metu širdis gauna didelį krūvį. Spaudimas pakyla, o raumenis reikia aprūpinti deguonimi ir dirbti sparčiai ganėtinai ilgą laiką. Negana to, išsiskiria daug prakaito bei prarandama vandens. Dėl šių priežasčių, pirtis tik dar pablogina būseną, nes širdis toliau dirba intensyviai, toliau prakaituojama. Apskritai, pirtis yra naudingas dalykas, bet tik šį ritualą reiktų daryti atskirą dieną nuo sporto.

ko nedaryti po treniruotes rukymas6. Rūkyti per pirmą valandą

Žinoma, geriausia, išvis nerūkyti. Bet esant priklausomybei, reikia turėti omenyje, kad po treniruotės organizmas viską pasisavina daug geriau. Ir ne tik gerąsias medžiagas, bet ir blogąsias. Todėl rūkymas po treniruotės, kenkia dvigubai daugiau nei kitu metu.

7. Vartoti alkoholį

Norint pasiekti gerų rezultatų sporte, vertėtų apskritai atsisakyti nesaikingo ir reguliaraus alkoholio vartojimo. Ir visai nesvarbu, ar tai stiprūs alkoholiniai gėrimai, ar alus. Alkoholis skatina dehidrataciją, sumažina testosterono gamybą, lėtina medžiagų apykaitą ir daro dar daug neigiamų dalykų organizmui! O vartojant alkoholį po treniruotės, treniruotė tikrai nueina šuniui ant uodegos. Jeigu nusimato vakarėlis, tuomet 2 dienos prieš ir  2 dienos po jo, geriausia nesportuoti. Leiskite organizmui pilnai atsigauti!

Tikimės, kad padėjome suprasti, jog ir tokie, atrodo, nedideli ar net keisti dalykai gali turėti įtaką rezultatų siekimui. Todėl būkite sveiki, stiprūs, mąstykite ir kontroliuokite savo veiksmus!

Kelionei svajonių kūno link, padės elektroninė knyga 28 dienų pokyčiai 👈

Nori tvirtesnio kūno greitai?