fbpx

KO NEDARYTI PO TRENIRUOTĖS?

Nepaisant sunkaus darbo sporto salėje ir didelių užsibrėžtų tikslų bei noro, kai kurie sportininkai, galbūt dėl nežinojimo, o gal manydami, kai tai neturės jokios įtakos rezultatams, po treniruotės daro dalykus, kurie trukdo jiems progresuoti sparčiau, negu jie nori ir tikisi. Tad šiame straipsnyje apžvelgsime pagrindinius dalykus, kurių verčiau NEDARYTI po treniruotės.

NEVALGYTI

Po treniruotės privalote pavalgyti. Geriausia yra nedelsti ir tai padaryti iškart po treniruotės (greito varianto pavyzdys: proteino kokteilis+bananas; gliukozė+BCAA). O po to praėjus kiek laiko (30-40 min.) valgykite pilnavertį maistą. Ir tikrai nesvarbu, kad jūsų treniruotė baigėsi 11 vakaro, pavalgyti privalote. Kitu atveju raumenys negaus maistinių medžiagų atsistatymui ir sunki treniruotė nueis veltui.

Rekomenduojame papildus iš savo eshop! 👇

produktai produktai

UŽSIIMTI LABAI AKTYVIA FIZINE VEIKLA

Norint užtikrinti raumenų atsistatymą ir augimą, raumenys po fizinio krūvio treniruotės turi ilsėtis ir atsistatyti, o ne dar labiau būti apkraunam. Dėl šios priežasties, po treniruotės keletą valandų žaisti futbolą, krepšinį ar kt. aktyvų žaidimą, būtų prasta mintis. Tačiau, pasivaikščiojimas, važiavimas dviračiu ar kita lengvo fizinio aktyvumo veikla teigiamai veiks jūsų kraujotaką ir atsistatymą.

NEPAILSĖTI/GERAI NEIŠSIMIEGOTI

treniruotėsGerai išsimiegoti yra būtina, nes augimo ir riebalų deginimo procesai vyksta tuomet, kai miegame. Taipogi geras miegas užtikrina, kad kitoje treniruotėje jausitės pailsėjęs, atsigavęs ir kupinas jėgų. Tad miego svarba yra nenuginčijama.

NEPASIMYLĖTI

Nepasimylėjus po treniruotės tikrai rezultatai nenukentės. Beje, šį punktą tikrai ne visiems būtų lengva įgyvendinti. Apskritai reguliarus seksas teigiamai veikia hormonus, ypač testosteroną. Tiesiog, jei kada kils mintis pasimylėti prieš treniruotę, geriau atidėkite tai po sporto.

EITI Į PIRTĮ

Treniruotės metu širdis gauna didelį krūvį, spaudimas pakyla, reikia raumenis aprūpinti deguonimi, dirbti sparčiai ganėtinai ilgą laiką. Negana to, išsiskiria daug prakaito, prarandama vandens… Dėl šių priežasčių pirtis tik dar pablogina būseną – širdis toliau dirba intensyviai, toliau prakaituojama.

Pirtis šaunus dalykas, tik šį ritualą reiktų daryti atskirą nuo sporto dieną.

rukymo zalaRŪKYTI PER PIRMĄ VALANDĄ

Žinoma, geriausia, išvis nerūkyti, bet esant dideliai priklausomybei, reikia turėti omenyje, kad po treniruotės organizmas viską pasisavina daug geriau, ir ne tik gerąsias medžiagas, bet ir blogąsias. Todėl rūkymas po treniruotės, kenkia dvigubai daugiau.

VARTOTI ALKOHOLĮ

Apskritai norint sporte pasiekti gerų rezultatų – vertėtų atsisakyti nesaikingo ir periodiško alkoholio vartojimo. Ir visai nesvarbu, ar tai stiprūs alkoholiniai gėrimai, ar alus. Alkoholis skatina dehidrataciją, sumažina testosterono gamybą, lėtina medžiagų apykaitą ir daro dar daug neigiamų dalykų organizmui!

O vartojant alkoholį po treniruotės, treniruotė tikrai nueina šuniui ant uodegos. Jeigu nusimato vakarėlis, tuomet 2 dienos prieš ir  2 dienos po jo geriausia nesportuoti – leiskite organizmui pilnai atsigauti!

Tikimės, kad padėjome suprasti, jog ir tokie, atrodo, nedideli ar net keisti dalykai gali turėti įtaką rezultatų siekimui. Todėl būkite sveiki, stiprūs, mąstykite ir kontroliuokite savo veiksmus!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)