fbpx

KAS LEMIA RAUMENŲ AUGIMĄ? (I DALIS)

Būtų itin paprasta, jeigu raumenys augtų pagal idealią formulę, tačiau taip nėra. Tuo galėtumėte įsitikinti, jeigu stebėtumėte žmones besilaikančius to paties mitybos, sporto plano bei gyvenimo rėžimo – visų jų rezultatai skirtųsi. Kodėl taip yra? Tai lemia asmeninės savybės ir netik.

Kas lemia raumenų augimą? 5 punktai apačioje.

1.Treniravimosi amžius

Jeigu salėje esi naujokas – tavo rezultatai bus daug greitesni ir labiau matomi nei to, kuris sportuoja keletą ar keliolika metų bei nori patobulinti savo ir taip stipriai išdirbtą kūną ar jėgą, ištvermę.

2.Hormonai

Testosterono kiekis organizme yra itin svarbus raumenų augimui! Jo kiekis priklauso nuo genetikos, amžiaus, gyvenimo būdo. Šio hormono kiekis yra pagrindinė priežastis, kodėl moterų raumenų masė yra daug mažesnė nei vyrų.

Pakankamas testosterono kiekis organizme užtikrina ne tik spartesnį raumenų augimą, bet ir geresnę nuotaiką, lytinę ir bendrą sveikatą.

Kaip natūraliai padidinti testosterono gamybą?

raumenų augimas3.Genetika

Kai kurie žmonės dėl savo hormonų pusiausvyros yra linkę priaugti daugiau raumenų masės nei kiti ir atvirkščiai. Kai kurie kad ir kaip besistengtų – jiems tai padaryti bus daug sunkiau. Santykis pagal atliktus tyrimus yra 68% ir 32%. Ir deja, didesnis procentas yra tų, kuriems genetika raumenynui auginti nėra palanki. Tad raumenų augimas tikrai gali priklausyti nuo genetikos.

4.Raumenų atmintis

Jeigu jūs ilgą laiką sportavote, tačiau dėl kažkokių priežasčių nutraukėte sportą, jums susigrąžinti tai, ką praradote užtruks labai trumpai. Pavyzdžiui, 90 kg sveriančiam vyrui susigrąžinti 10 kg raumenų gali užtrukti tik 1-2 mėnesius. Raumenys turi atmintį.

5.Steroidai

Steroidiniai preparatai turi itin didelę galią, dauguma jų skatina testosterono gamybą, gerina maisto pasisavinimą ir pan. Tačiau ir natūralūs papildai gali prisidėti prie jūsų rezultatų. Bene didžiausią raumenų prieaugį suteikia kreatinas.

Taigi, darydami viską, ką galite – idealiai maitindamiesi, sportuodami, ilsėdamiesi, galite ir nepasiekti tokio rezultato, kokį matote pas kolegą, draugą ar fitneso modelį. Svarbiausia pamilti save ir rasti sau idealius būdus pasiekti rezultatams – nenustokime TOBULĖTI.

Antroje dalyje Kas lemia raumenų augimą? aptarsime The McDonald ir The Alan Aragon raumenų prieaugio modelius, kur jie pateikia konkrečius skaičius.

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)