Geresnis raumenų pumpas

geresnis raumenu pumpas

Geresnis raumenų pumpas (pumpavimas) reikalingas kiekvienam sportininkui, kuris nori geresnio raumenų augimo. O kas tai yra? Tai laikinas raumenų padidėjimas, kuris dažniausiai įvyksta sporto metu, darant daugiau pratimų pakartojimų ir mažiau ilsintis tarp priėjimų. Geresnis raumenų užpumpavimas suteikia galimybę pamaitinti raumenis papildomomis maistinėmis medžiagomis, reikalingomis raumens augimui.

Kodėl raumenys padidėja?

  1. Raumenų užpumpavimas, t. y. raumens padidėjimas įvyksta tada, kai raumenys prisipildo krauju.
  2. Aplink raumenis esantys audiniai pradeda traukti vandenį į raumenų ląsteles.

Ar geresnis raumenų pumpas daro įtaką raumenų augimui?

Kaip jau minėjome, kai raumenys užpumpuojami, tai padeda pamaitinti raumenis didesniu maistinių medžiagų kiekiu. Kuo daugiau tokių medžiagų yra kraujotakoje, tuo geresnis bus efektas. Raumenų pumpas yra vienas iš būdų priversti raumenis augti. Kitas, kiek labiau paplitęs ir iš dalies efektyvesnis būdas – daryti mažiau pakartojimų su dideliu svoriu. Tokiu atveju, raumenys nebus užpumpuojami, tačiau taipogi augs. Geriausias variantas yra taikyti abu  šiuos metodus.

Taigi, pirmiausiai reikėtų pradėti  savo treniruotę, darant bazinius pratimus, o užbaigti – raumens užpumpavimu. Kad tai pavyktų, reikia naudoti nedidelius svorius ir atlikti daugiau pratimo pakartojimų, nei daroma įprastai. Tam tinka tiek pratimai treniruokliuose, tiek pratimai su laisvais svoriais. Tuo atveju, jeigu atliekami keli tokie setai, tuomet poilsis tarp šių setų turėtų būti kuo trumpesnis. Svarbiausia yra tai, kad raumenų pumpas būtų išlaikytas kuo ilgesnį laiko tarpą. 

Beje, įdomus faktas yra tas, kad kai kurie moksliniai tyrimai sako, kad būtent raumenų pumpas, o ne tiesiog pratimų atlikimas naudojant didelius svorius, pagamina daugiau laimės hormono!

👉Baziniai ir izoliaciniai pratimai

geresnis raumenu pumpas

Geresnis raumenų pumpas – kas tam turi įtakos?

  1. Pakankamas vandens kiekis visos dienos metu. Tai užtikrins geresnį kraujo spaudimą į raumenis.
    👉Vandens kiekio skaičiuoklė
  2. Riešutų sviestas. Suvalgykite šaukštą riešutų sviesto likus maždaug 45 min. iki treniruotės. Riešutų svieste yra glicerolio, kuris padeda skysčiams tekėti kraujagyslėmis iki raumenų ląstelių.
  3. Nesitreniravimas pilnu skrandžiu. Jeigu prisivalgėte ir skrandyje yra ką virškinti, tuomet kraujas ir kiti skysčiai bus koncentruoti į virškinimą, o ne  į raumenis ir jų pilnumo palaikymą.
  4. Pakankamas kiekis druskos. Druska atsakinga už maksimalų raumenų ląstelių išsitempimą ir susitraukimus.
  5. Pakankamas kiekis angliavandenių. Angliavandeniai užtikrina, kad raumenys būtų pilni glikogeno. Kuo daugiau glikogeno raumenys, tuo jie bus didesni ir pilnesni.
  6. Lėtas tempas. Kaip ir minėjome straipsnio pradžioje – geresnį raumenų pilnumą užtikrina didesnis pakartojimų skaičius, lėtas pratimų atlikimo tempas ir trumpas poilsis tarp priėjimų.

Tokie maži triukai padės jūsų treniruotėms tapti efektyvesnėms ir turėsite galimybę, kad būtų pasiektas geresnis raumenų pumpas. Geros treniruotės ir raumenų augimo!

👉 Patarimai efektyvesnei treniruotei

Nori tvirtesnio kūno greitai?