fbpx

FAKTORIAI LEMIANTYS RAUMENŲ AUGIMĄ (II DALIS)

Pirmoje dalyje aptarėme bendrinius dalykus, kurie daro įtaką raumenų augimui. Antrojoje dalyje aptarsime fitneso trenerio Lyle McDonald ir fiziologo Alan Aragon teorijas, kuriose pateikiami jau konkretūs prieaugio skaičiai. Nepamirškite, kad tai yra tik teorija, kiekvieno žmogaus prieaugis tikrai gali skirtis, tačiau tai jums padės suprasti, kodėl naujokui sporto salėje rezultatai atsiranda labai greitai, o po to tobulėti darosi vis sunkiau. Taigi, kiek raumenų galite priaugti per tam tikrą laiko tarpą?

L.McDonald modelis

Lentelėje pateikta informacija yra skirta vyrams – moterims raumenų prieaugį reiktų dalinti iš 2.

raumenu augimas


Treneris sako, kad šiems skaičiams turi labai didelę įtaką visi veiksniai, apie kuriuos kalbėjome 1-oje dalyje.

Alan Aragon modelis

Jis apibrėžia natūralių atletų-vyrų raumenų prieaugio normą. Moterims reiktų sumažinti procentus perpus.

sveika mityba


Pradedančiuoju laikomas žmogus, sportuojantis 1-2 metus; pažengusiu 3-5; o profesionalu 6 ir daugiau metų. Žinoma, tai priklauso nuo to, ar žmogus domisi savo kūnu, vykstančiais pokyčiais ir tikrai stengiasi tobulėti.

raumenų augimąKą gi tai reiškia? 60 kg paauglys, kuris pasitelkia dideles pastangas bei trenerio žinias gali per metus priaugti nuo 7 iki 10-11 kg raumenų (0.6-0.9 kg per mėnesį). Ir tokie rezultatai bus tik viską darant maksimaliai gerai. Deja, vėliau šie skaičiai nebebus tokie įspūdingi.

Tą sako ir pirmojo modelio autorius bei kartu pritaria dideliai kitų veiksnių įtakai (subalansuota mityba, tinkamas kalorijų kiekis bei baltymų, riebalų, angliavandenių santykis, kokybiškos treniruotės, dar kokybiškesnis poilsis, kuo mažiau streso, gera genetika)…

Taigi, raumenų augimas yra išties sunkus darbas. Daugelis pritars, kad tai yra daug sunkiau nei numesti riebalus. Tai yra todėl, nes priaugti X kg raumenų trunka dešimtis kartų daugiau laiko, negu numesti tiek pat kilogramų riebalinio sluoksnio. Tad jeigu norite susikurti įspūdingą kūną – linkime kantrybės, valios, disciplinos ir, žinoma, mėgavimosi procesu.

Žinoma, turime nepamiršti nuolat papildyti savo žinių bagažo tam, kad visus savo organizmo procesus pilnai suprastumėme. Tam siūlome savo el. knygą 28 dienų pokyčiai, nes joje rasite išsamią informaciją apie kiekvieną veiksnį, kuris svarbus jūsų rezultatų siekimui.

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)