fbpx

BAZINIAI IR IZOLIACINIAI PRATIMAI

Pratimai su svoriais turi įvairius skirstymus. Baziniai ir izoliaciniai pratimai: kokie tai pratimai ir kada juos pritaikyti sau?

BAZINIAI PRATIMAI

baziniai pratimaiKas tai? Tai pratimai, kuriuos atliekant dalyvauja bent du sąnariai ir bent dvi raumenų grupės. Būtent šių pratimų dėka stimuliuojamas raumenų ir jėgos augimas bei riebalinio sluoksnio mažinimas, baziniai pratimai pakelia testosterono lygį organizme. Kiekvienoje treniruotėje turėtų būti bent vienas bazinis pratimas, o norintys padidinti raumenų masę, turėtų susidėlioti treniruotę taip, kad didžioji jos dalis susidarytų būtent iš bazinių pratimų.

Bazinių pratimų pavyzdžiai: 
*Štangos arba hantelių spaudimas įvairiais kampais (krūtinės raumenims).
*Prisitraukimai, štangos arba hantelio traukimas prie krūtinės, „mirties trauka“ (nugaros raumenims).
*Pritūpimai su štanga, spaudimas kojomis treniruoklyje, nusilenkimas su štanga arba hanteliais, įtupstai su štanga arba hanteliais, pasistiebimai treniruoklyje (kojų raumenims).
*Rankų lenkimas su štanga arba hanteliais (bicepsams).
*Štangos spaudimas siauru paėmimu, „prancūziškas“ spaudimas, atsispaudimai lygiagretėse (tricepsams).
*Štangos spaudimas už galvos arba prie krūtinės, hantelių spaudimas sėdint į viršų, štangos kėlimas prie smakro (pečių raumenims).
*Kojų kėlimas lygiagretėse arba pasikabinus ant skersinio (pilvo preso raumenims).

Kada? Jeigu norite padidint raumenis arba jėgą.

IZOLIACINIAI PRATIMAI

baziniai pratimaiKas tai? Tai pratimai, kuriuos atliekant dalyvauja viena raumenų grupė, o pratimas atliekamas per vieną sąnarį. Šių pratimų dėka raumenys neauga, tačiau yra „išdirbami“, apibrėžiama jų forma. Jėgos augimas šių pratimų dėka yra nežymus.

Izoliacinių pratimų pavyzdžiai:
*“Plėšimas“ su hanteliais gulint ant suoliuko įvairiais kampais, pratimai treniruokliuose (krūtinės raumenims).
*Atsilenkimai atgal suolelyje, pratimai treniruokliuose (nugaros raumenims).
*Kojų tiesimas, kojų lenkimas ir kiti pratimai treniruokliuose (kojų raumenims).
*Mostai su hanteliais į šonus, pratimai treniruokliuose (pečių raumenims).
*Pratimai treniruokliuose (bicepsams, tricepsams, pilvo preso raumenims).

Kada? Jeigu norite padailinti ir „išdirbti“ raumenis, tada dėliodamiesi savo treniruotę rinkitės daugiau izoliacinių pratimų, tačiau kad būtų ką dailinti, pirmiausiai reikia augti! Kai jau sužinojote kas tai yra baziniai ir izoliaciniai pratimai, kelias svajonių kūno link bus tiesesnis ir šviesesnis.

raumenų atsigavimas

***

NEMOKAMAI konsultuojame mitybos, sporto, papildų klausimais! Rašyk     mityba    mityba

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)