Treniruotės

Čia pateikti straipsniai, kurių tema – fizinio krūvio treniruotės. Kviečiame paskaitinėti ir surasti naudingos informacijos, kurią galėsite pritaikyti sau ir susikurti gražesnį kūną.

efektyvus sportas namuose

Efektyvus sportas namuose: 20 patarimų

Naudingi patarimai efektyvesniam ir sunkesniam sportui namuose.

Skaityti viską
kaip grizti i sporta

Kaip grįžti į sportą po pertraukos – 6 patarimai

Psichologinis nusiteikimas bei praktiniai patarimai, kaip elgtis grįžus į treniruotes.

Skaityti viską
atvesimas

Atvėsimas po sporto ir jo nauda

Po sporto reikalingas atvėsimas, turintis daug naudos mūsų kūnui. Sužinokite kodėl.

Skaityti viską
apsilimo pratimai

Apšilimo pratimai – kodėl jie būtini?

Apšilimo pratimai yra būtini prieš treniruotę dėl daugybės dalykų.

Skaityti viską
sportas namuose

Sportas namuose: už ar prieš?

Sportas namuose turi įvairių privalumų, tačiau yra ir trūkumų. Atsakymai straipsnyje

Skaityti viską
raumenu skausmas

Raumenų skausmas po treniruotės. Kaip jį sumažinti?

Sužinok, kodėl atsiranda pavėluotas raumenų skausmas ir kaip jį sumažinti.

Skaityti viską
ko nedaryti po treniruotes

Ko nedaryti po treniruotės?

Kalbėsime apie maistą, seksą ir kitus įdomius niuansus, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį.

Skaityti viską
NUGAROS RAUMENYS treniruote

Nugaros raumenys ir jų treniravimas

Sužinok būdus, kurie leis prieiti prie efektyvesnių nugaros treniruočių.

Skaityti viską
pratimas lenta

Pratimas lenta (plank) ir jo nauda

Pratimas lenta (plank) – sustiprins pilvo preso raumenis bei suteiks kitos naudos.

Skaityti viską
geresnis raumenu pumpas

Geresnis raumenų pumpas

Raumenų pumpas suteikia galimybę pamaitinti raumenis papildomomis medžiagomis.

Skaityti viską
persitreniravimas

Persitreniravimas ir jo atpažinimas

Persitreniravimas – organizmo atsakas į per didelį fizinį krūvį. Atpažink jį ir įveik.

Skaityti viską

Baziniai ir izoliaciniai pratimai

Sužinok, kuo skiriasi baziniai ir izoliaciniai pratimai.

Skaityti viską
raumenu atsistatymas po treniruotes

Raumenų atsistatymas po treniruotės – kaip jį pagerinti?

Raumenų atsistatymas sumažina raumenų skausmus ir pagerina progresą.

Skaityti viską
PRITuPIMAI

Pritūpimai ir jų nauda

Pritūpimai – tai išskirtinis pratimas, atnešantis greitesnį progresą.

Skaityti viską
raumenu auginimas

Raumenų auginimas – kas jį lemia?

Raumenų auginimas priklauso nuo amžiaus, genetikos, hormonų ir kitų savybių.

Skaityti viską
efektyvi treniruote

Efektyvi treniruotė – 7 faktoriai tam pasiekti

Sužinok, kaip atrodo efektyvi treniruotė ir kokie faktoriai jai reikalingi.

Skaityti viską
etiketas sporto klube

Etiketas sporto klube ir jo svarba

Apie taisykles reikia priminti sporto salės naujokams ir kai kuriems senbuviams.

Skaityti viską
kaip pasiekti geresniu rezultatu

Kaip pasiekti geresnių rezultatų – 15 faktų

Slapti ir užmiršti faktai, kurie padės pasiekti geresnių rezultatų.

Skaityti viską
kardio

Kardio – ar tikrai efektyvu svorio metimui?

Išsiaiškinkime, ar kardio tikrai yra efektyviausia priemonė deginti riebalus.

Skaityti viską
sporto klubas

Sporto klubas. Kokį pasirinkti?

Niuansai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį renkantis sporto klubą savo mieste.

Skaityti viską
pilvo preso treniravimas

Pilvo preso treniravimas – 5 klaidos

Sužinok, kaip visapusiškai ištreniruoti pilvo preso raumenis, kad turėti gražias kaladėles.

Skaityti viską

Straipsniai apie treniruotes

Šioje skiltyje pateikti straipsniai apie treniruočių niuansus. Tuo atveju, jeigu siekiate gražaus, stangraus ir sveiko kūno – svarbi ne tik subalansuota ir sveika mityba, bet ir tinkamas treniruočių rėžimas. Fizinis krūvis pagreitins jūsų progresą ir padarys jį geriau matomą ant jūsų kūno. Tad įtraukite treniruočių rėžimą į savo dienotvarkę ir rezultatus savo kūne pamatysite kur kas greičiau. Treniruotės padės sustiprinti ne tik kūną, bet ir motyvaciją maitintis bei gyventi sveikiau.