Treniruotės

Čia pateikti straipsniai, kurių tema – fizinio krūvio treniruotės. Kviečiame paskaitinėti ir surasti naudingos informacijos, kurią galėsite pritaikyti sau ir susikurti gražesnį kūną.

Sportas per mėnesines – ką reikia žinoti?

Ką būtina žinoti apie sportą per mėnesines ir ko vengti?

Raumenų skausmas po treniruotės. Kaip jį sumažinti?

Sužinok, kodėl atsiranda pavėluotas raumenų skausmas ir kaip jį sumažinti.

Nugaros raumenys ir jų treniravimas

Sužinok būdus, kurie leis prieiti prie efektyvesnių nugaros treniruočių.

Pratimas lenta (plank) ir jo nauda

Pratimas lenta (plank) – sustiprins pilvo preso raumenis bei suteiks kitos naudos.

Apšilimo pratimai – kodėl jie būtini?

Apšilimo pratimai yra būtini prieš treniruotę dėl daugybės dalykų.

Pritūpimai ir jų nauda

Pritūpimai – tai išskirtinis pratimas, atnešantis greitesnį progresą.

Raumenų auginimas – kas jį lemia?

Raumenų auginimas priklauso nuo amžiaus, genetikos, hormonų ir kitų savybių.

Baziniai ir izoliaciniai pratimai

Sužinok, kuo skiriasi baziniai ir izoliaciniai pratimai.

Efektyvus sportas namuose: 20 patarimų

Naudingi patarimai efektyvesniam ir sunkesniam sportui namuose.

I. Balevičiūtė – Bagdonė: „Greitų rezultatų nebūna“

Kūno fitneso čempionė Indrė Balevičiūtė – Bagdonė – apie svajones ir motyvaciją.

Raumenų atsistatymas po treniruotės – kaip jį pagerinti?

Raumenų atsistatymas sumažina raumenų skausmus ir pagerina progresą.

Efektyvi treniruotė – 7 faktoriai tam pasiekti

Sužinok, kaip atrodo efektyvi treniruotė ir kokie faktoriai jai reikalingi.

Atvėsimas po sporto ir jo nauda

Po sporto reikalingas atvėsimas, turintis daug naudos mūsų kūnui. Sužinokite kodėl.

Pilvo preso treniravimas – 5 klaidos

Sužinok, kaip visapusiškai ištreniruoti pilvo preso raumenis, kad turėti gražias kaladėles.

Kaip grįžti į sportą po pertraukos – 6 patarimai

Psichologinis nusiteikimas bei praktiniai patarimai, kaip elgtis grįžus į treniruotes.

Kaip pasiekti geresnių rezultatų – 15 faktų

Slapti ir užmiršti faktai, kurie padės pasiekti geresnių rezultatų.

Ko nedaryti po treniruotės?

Kalbėsime apie maistą, seksą ir kitus įdomius niuansus, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį.

Geresnis raumenų pumpas

Raumenų pumpas suteikia galimybę pamaitinti raumenis papildomomis medžiagomis.

Sportas moterims: 5 privalumai

Sužinok, kas nutinka su moters kūnu ir organizmu, kai pradedama sportuoti.

Persitreniravimas ir jo atpažinimas

Persitreniravimas – organizmo atsakas į per didelį fizinį krūvį. Atpažink jį ir įveik.

Straipsniai apie treniruotes

Šioje skiltyje pateikti straipsniai apie treniruočių niuansus. Tuo atveju, jeigu siekiate gražaus, stangraus ir sveiko kūno – svarbi ne tik subalansuota ir sveika mityba, bet ir tinkamas treniruočių rėžimas. Fizinis krūvis pagreitins jūsų progresą ir padarys jį geriau matomą ant jūsų kūno. Tad įtraukite treniruočių rėžimą į savo dienotvarkę ir rezultatus savo kūne pamatysite kur kas greičiau. Treniruotės padės sustiprinti ne tik kūną, bet ir motyvaciją maitintis bei gyventi sveikiau.