Kaip pagerinti nuotaiką – 5 patarimai

kaip pagerinti nuotaika

Šiais skubėjimo laikais stengiamės atlikti kuo daugiau darbų, uždirbti kuo daugiau pinigų ir apskritai – padaryti daugiau. Apie tai, kaip pagerinti nuotaiką, sustoti ir pabūti su savimi, net nespėjame pagalvoti. Visi šie veiksmai ir lėkimas turi ir antrą medalio pusę – jaučiame didelį stresą ir nebespėjame atsigręžti į svarbiausią mūsų turtą  – save patį. Gailint laiko sau, palaipsniui mūsų gyvenime formuojasi vidinės problemos. Jos sukelia liūdesį, blogą nuotaiką ir pesimizmą. Tačiau laikas pasakyti stop ir atsigręžti į save ir savo poreikius.

5 patarimai kaip pagerinti nuotaiką:

  1. Nustokite žiūrėti televizorių

kaip pagerinti nuotaikaŠis įprotis įaugęs į kiekvieno mūsų gyvenimą. Daugelis turbūt net neįsivaizduoja gyvenimo be televizoriaus. Tačiau bėgant metams, statistinio žmogaus praleidžiamas laikas prie televizoriaus nuosekliai mažėja. Taip, televizorius jau pradeda išeiti iš mados. Tas labiausiai pastebima tarp jaunesnių žiūrovų (16-24 m. amžiaus). Dauguma žmonių iškeičia laiką, kurį praleisdavo žiūrėdami televiziją, į analogiškus užsiėmimus, t. y. vaizdo įrašų žiūrėjimą socialiniuose tinkluose, platformoje YouTube, filmų žiūrėjimą per kompiuterį ir pan.

Mes rekomenduojame nustoti žiūrėti televizorių todėl, nes naudodamasis kompiuteriu ar mobiliuoju telefonu, tu pats nusprendi, ką nori žiūrėti, o per televizorių žiūri tai, kas tau brukama, t. y. blogų naujienų ir pesimizmo persmelktas žinių laidas. Tad pasirinkimas priklauso nuo jūsų pačių ir tai tiesus kelias, kaip pagerinti nuotaiką.

Mes, Sportuojantys, jau daugiau nei dvejus metus esame panaikinę televizorių iš savo namų. Tai buvo vienas geriausių sprendimų, kuriuos padarėme savo gyvenime. Tapome laimingesni ir darbingesni, kadangi pradėjome kurti daugiau turinio Sportuojantys.lt tinklalapiui bei daugiau bendrauti su savo sekėjais. Mūsų bendra energija ir nuotaika ženkliai pagerėjo.

  1. Nustokite bendrauti su neigiamais žmonėmis

kaip pagerinti nuotaikaTikriausiai kiekvienas pažįstate bent 1 asmenį, kuris mąsto, gyvena ir apskritai – egzistuoja persmelktas negatyvu. Tokiems žmonėms negatyvas yra jų komforto zona ir kasdieninė aura. Neigiami žmonės yra tarsi vampyrai, kurie išsiurbia mūsų energiją. Pabendravus su tokiais asmenimis, perimame bent dalelę neigiamų minčių ir nuostatų. Pavyzdžiui, kad aplink mus klesti neteisybė, blogis, nes valdžia bloga, darbdavys blogas ir t. t. Tokie žmonės mus tarsi apkrečia neapykanta kitiems.

Todėl norėdami išbristi ir to klampaus blogų emocijų liūno, privalote atsiriboti nuo neigiamų žmonių, kurie jus supa ir skandina. Sunkesnis sprendimas yra tuomet, kai tie neigiami žmonės yra jūsų giminaičiai. Tuomet galbūt ir neverta visiškai nutraukti ryšių su jais. Tačiau verta mažiau bendrauti su jais ir užsiblokuoti nuo jų neigiamų nuomonių ir neleisti jų skleidžiamam pesimizmui teršti jūsų gyvenimą ir mintis. Taip išsaugosite pakilią nuotaiką ir niekam neleisite jos gadinti.

  1. Propaguokite sveiką gyvenseną

kaip pagerinti nuotaika
Sveika gyvensena apima subalansuotą mitybą, tinkamą poilsį ir užsiėmimą fizine veikla. Sakoma, kad esi tai – ką valgai, o dar tiksliau būtų pasakyti jautiesi taip – kaip valgai ir judi. Todėl svarbu atkreipti dėmesį į savo suvartojamus produktus, gėrimus bei fizinį aktyvumą ir poilsį.

👉Produktų palyginimas

Kalbant apie sportą, po sunkios treniruotės visuomet jaučiamės pakylėti, kadangi treniruotės metu organizmas gamina laimės hormoną. Laimės hormonas padės pagerinti nuotaiką ir likusiai dienos daliai nusiteikti pozityviai.

👉Pratimų skiltis

Kalbant apie miegą, jeigu keliatės anksčiau (ką reikėtų ir daryti), tai miegoti turėtumėte nueiti taip pat anksčiau, t. y. iki 22 val. Turėtume miegoti apie 7-9 val., tiksli trukmė priklauso nuo jūsų individualaus organizmo, kadangi vienam žmogui užtenka mažiau miego, o kitam tiesiog būtina pamiegoti ilgiau, antraip jis jausis nepailsėjęs.

Taigi, jeigu sveika gyvenseną taps jūsų gyvenimo būdu, tuomet jūs žymiai sumažinsite pesimistinių nuotaikų ir apatijos patyrimo tikimybę, kadangi jausitės žvalesni ir energingesni bei džiaugsitės gyvenimu.

  1. Atsirinkite tinkamą turinį, kurį seki socialiniuose tinkluose

kaip pagerinti nuotaikaŠiuolaikiniai žmonės aktyviai perkelia savo bendravimą ir laisvalaikio leidimą į socialinius tinklus. Daug laiko praleidžiant socialiniuose tinkluose, natūralu, kad žmonės daugumą naujienų sužino būtent ten, o ne iš pvz. televizijos ar radijo, kaip tai buvo įprasta anksčiau. Ir tame viskas gerai, kadangi socialiniuose tinkluose žmonės patys pasirenka, kokios naujienos jiems bus rodomos ir kokios platformos jiems pateiks tą informaciją.

Kad ir kaip būtų gaila, socialiniuose tinkluose apstu žmonių ir platformų, kurie, vedami didesnio peržiūrų skaičiaus, naudoja ir konteksto ištrauktas pritraukiančias antraštes ir eskaluoja neigiamas Lietuvos ir pasaulio naujienas. Reguliariai skaitant tokias išspjautas naujienas, kiekvienam skaitančias gali susidaryti vaizdas, kad aplink vyksta tik konfliktai, nesutarimai, ekonominės krizės, nekontroliuojami užkrečiamų ligų proveržiai ir pasaulis netrukus sugrius arba įvyks kažkas dar blogesnio. Tokios naujienos gadina nuotaika ir skatina nenorą nuveikti kažką naudingo sau ar kitiems, kadangi nematome tam prasmės.

Todėl atsakingai atsirinkime, ką sekame socialiniuose tinkluose, nes kitaip nepavyks nugalėti pesimizmą. Sekite daugiau puslapių, kurie dalinasi naudingais patarimais, kuria pozityvų turinį. Na tikriausiai jūs jau sekate Sportuojantys.lt tad mes esame ramūs. Toliau dirbsime tam, kad suteiktume jums įdomią ir naudingą informaciją apie mitybą, sportą ir motyvaciją. 😊

  1. Kelkitės anksti ryte

geresne nuotaikaKėlimasis anksti ryte yra puikus įprotis, ugdantis discipliną, energingumą ir gerinantis nuotaiką visai likusiai dienai. Atsikeldami anksti ryte, pvz. 6 val. ir tą darydami kiekvieną dieną, nesvarbu, ar atostogos, ar savaitgalis, ar šventės, mes šį veiksmą pamažu paverčiame įpročiu. Tad kiekvieną dieną keltis anksti ryte tampa vis lengviau.

Atsikėlus anksčiau ryte, susikuriame sau daugiau laiko savo dienoje ir taip galime užsiimti papildoma veikla, prie kurios niekaip neprieidavome dėl laiko trūkumo. Tai gali būti meditacija, buvimas tyloje, knygos skaitymas, tempimo pratimų atlikimas, pabėgiojimas ir t. t.

Prisiminkite, kad atsikeldami anksti ryte, jūs priimate pirmąjį savo dienos sprendimą ir pasirenkate keltis iš lovos vietoje to, kad patogiai ir šiltai gulėti toliau. Tai ne tik pasirinkimas dėl miego. Tai išauga į pasirinkimą dėl gyvenimo kelio – pasirinkimas pakilti iš lovos ir siekti savo tikslų arba pasirinkimas toliau snausti lovoje ir leisti gyvenimui tekėti pasroviui, nesipriešinant srovei ir nekeliant jokių bangų.

Sportuojantys, jau daugiau nei dvejus metus, kasdien keliasi apie 6 val. ir rytinį laiką visuomet skiriame naudingam turiniui kurti.

Norėtume priminti, kad Lietuvoje daugelį kamuoja prasta nuotaika, kuri skatina pesimizmą. Nesitaikstykime su tuo! Esame stipresni bei nuovokesni nei įsivaizduojame. Esame verti gyventi laimingą ir sėkmingą gyvenimą. Tad jeigu esate apimtas pesimistiškų nuotaikų, pasinaudokite mūsų pateiktais būdais, kaip pagerinti nuotaiką. Gražios jums dienos ir tobulėkime kartu.

Nori sustiprinti savo sveikatą?