Kaip apsisaugoti nuo virusų?

KAIP APSISAUGOTI NUO VIRUSU

Šiomis dienomis pasaulį tiesiog drebina koronaviruso protrūkis, kuris pasklido po visą pasaulį. Visi mąsto, kaip apsisaugoti nuo virusų? Žmonės išsigandę ir palūžę, nes nežino, kas laukia toliau. Šiame straipsnyje paanalizuosime, kaip apsisaugoti nuo virusų, ligų ir negalavimų ir būti sveikam. Šie patarimai padės jums nusiraminti ir suvoksite, kad viskas paprasčiau, negu gali atrodyti ir būtent jūs esate savo gyvenimo šeimininkas, o ne kažkoks virusas.

kaip apsisaugoti nuo virusu

Susipažinkime su koronavirusu

Koronavirusas (arba COVID-19), tai virusas, kuris užkrečia kvėpavimo takus. Pacientams gali pasireikšti plaučių uždegimo simptomai, tokie kaip kosulys, karščiavimas ir dusulys. Simptomai gali baigtis mirtimi pagyvenusiems ir chroniškai sergantiems žmonėms ir tiems, kurie turi silpną imunitetą. Kiti simptomai – galvos skausmas, gerklės perštėjimas.

Imunitetas žino, kaip apsisaugoti nuo virusų

Tikimybė nesusirgti koronavirusu ar nuo jo pasveikti labiausiai priklauso nuo vieno pagrindinio faktoriaus – tai yra nuo žmogaus imuninės sistemos būklės. Imuninė sistema yra tarsi organizmo skydas, kuris apsaugo organizmą nuo ligų, tame tarpe ir nuo klastingojo koronaviruso. Jeigu turėsite stiprų imunitetą, šis virusas jūsų nenugalės, o jeigu jūsų apsauga yra nusilpusi, tuomet rizika susirgti smarkiai padidėja. Bet jeigu jau skaitote Sportuojantys.lt, tikime, kad jūs esate prie stipriųjų grupės.

Svarbiausi akcentai, padedantys palaikyti gerą sveikatą:

kaip apsisaugoti nuo virusu
  1. Sveika mityba: maitinamės reguliariai, nevartojame cukraus, miltinių patiekalų, valgome daug daržovių (atkreipiame dėmesį į vertingas mūsų kraštų daržoves, kurios stiprina imunitetą, t. y. svogūnai, česnakai, morkos). Vengiame greito maisto, nesveikų užkandžių.
  2. Organizmo drėkinimas: reguliariai vartojame vandenį. Atsisakome limonadų, energetinių gėrimų.
  3. Poilsis: keliamės ir einame miegoti tuo pačiu metu, miegoti einame iki 23 val., miegame 7-9 valandas per parą.
  4. Fizinė veikla: reguliariai, t. y. bent 3 kartus į savaitę mankštinamės, atlikdami įvairius pratimus.
  5. Jokių žalingų įpročių: atsisveikiname su cigaretėmis ir alkoholiu. Apie narkotines medžiagas nėra net kalbos. Tai jau nėra tik įpročių keitimas dėl mados – tai įpročių keitimas dėl išgyvenimo.
  6. Vitaminai: ypač šiuo laikotarpiu svarbu vartoti multivitaminus. Vieni svarbiausių yra vitaminas C ir vitaminas D.
    👉Vitaminų papildai
  7. Palaikykime higieną. Plaukime rankas, kol kas venkime kontakto su žmonėmis, nekeliaukime, jei tai nėra būtina ir laikykimės visų valstybės nustatytų rekomendacijų.
  8. Nestresuojame: stresas silpnina imunitetą ir visą organizmą iš vidaus.

Visa tai padės apsisaugoti nuo virusų! O ką veikti karantino metu?

kaip apsisaugoti nuo virusu

  • Nusistatykite, kuriomis valandomis įsijungiate kažkokį naujienų portalą ir apžvelgiate naujienas, nedarykite to nuolatos;
  • Mąstykite pozityviai;
  • Mokykitės naujų dalykų, užsiimkite saviugda;
  • Skaitykite knygas;
  • Žaiskite stalo žaidimus;
  • Medituokite;
  • Pagulėkite vonioje;
  • Paskambinkite draugams, seneliams, tėvams;
  • Sportuokite namuose;
  • Susitvarkykite namus, drabužių spintą;
  • Žaiskite su savo augintiniais.
  • Perskaitykite Sportuojantys.lt straipsnius ir leidinius 🙂

👉El. knyga 28 dienų pokyčiai

Nori sustiprinti savo sveikatą?