fbpx

KADA GERIAUSIA GERTI VANDENĮ?

Niekas nepasiginčys, kad gerti vandenį reikia ir tai yra gyvybės bei sveikatos šaltinis. Tiesa, kiek vandens reikia suvartoti – kyla daug klausimų ir ginčų. Vieni turi nustatytus skaičius pagal svorio santykį (vandens skaičiuoklę pagal jūsų kūno svorį rasite čia), kiti sako, kad reikia stebėti šlapimo spalvą bei kitus organizmo siunčiamus signalus. Na, o mes norime jums papasakoti ne apie tai, kiek gerti vandens per dieną, kad būtumėte sveiki ir energingi, bet kada jį gerti ir kodėl tam tikras laikas yra svarbus.

1.KĄ TIK PRABUDUS

Naktį organizmas nemiega, jis atlieka daug sudėtingų funkcijų. Naktį taipogi prakaituojame. Todėl labai svarbu po 7-9 valandų sudėtingo darbo – atgaivinti ir sudrėkinti kūną vandeniu. Be to, su rytine stikline vandens padėsite kepenims atlikti šalinimo funkciją, suaktyvinsite fermentų išsiskyrimą.

2.PO TRENIRUOTĖSkada gerti vandenį

Stiklinė vandens po treniruotės padės normalizuoti širdies ritmą. Taip pat treniruotės metu daug prakaituojama, tad būtina į organizmą sugrąžinti prarastus skysčius. Jeigu tikrai daug prakaituojate – pasisverkite prieš ir po treniruotės ir suprasite, kiek vandens netekote sportuodami.

3.30 MIN. PRIEŠ VALGĮ

Tai padės jūsų virškinimui ir galbūt mažiau suvalgysite maisto (aktualu, kas nori numesti svorio ar turi per didelį apetitą), nes skrandis bus kiek pripildytas vandeniu. Beje, kalbant apie vandens gėrimą jau po valgio, labai svarbu suvalgius baltyminio maisto vandens iškart negerti, nes mėsą suvirškinti bus daug sunkiau. Priešingai yra su angliavandeniais, jų suvalgę galime gerti vandens kiek tik norisi, nes pagrindinis jų virškinimas vyksta žarnyne.

4.PRIEŠ VONIĄ AR PIRTĮ

Kadangi vonioje bei pirtyje gausiai prakaituojame, o širdies plakimas padažnėja – stiklinė vandens prieš šias procedūras padės jūsų širdžiai, kraujotakai bei apsaugos nuo dehidratacijos. Žinoma po vonios bei pirties taipogi būtina gerti vandens.

5.PRIEŠ MIEGĄ

Tik negerkite per daug vandens, nes teks keltis iš miegų ir eiti į tualetą. Vandens išgėrimas prieš miegą sušvelnins naktinį vandens praradimą, dėl to prabusite energingesni.

6.KAI SERGI

Sergant rekomenduojama daug nevalgyti, nes maisto virškinimas atima daug jėgų, kurių reikia sveikimui ir kovai. O štai vandens gėrimas užtikrina, kad organizmas maksimaliai kovotų su virusais ir infekcijomis.

7.KAI JAUTIESI PAVARGĘS

Nuovargis gali atsirasti dėl organizmo dehidratacijos, tad didesnis vandens suvartojimas tikrai gali padėti pasijausti energingesniu. Vanduo padės tavo kraujotakai bei ląstelėms sklandžiau bei greičiau atlikti savo darbą.

8.KAI ESI APSUPTAS SERGANČIŲ ŽMONIŲ

Organizmas, kuris nejaučia dehidratacijos – lengviau kovoja su infekcijomis ir virusais, imuninė sistema būna daug stipresnė, tad rudenį ar bet kuriuo kitu metu, kai leidžiate laiką kolektyvuose, pasirūpinkite savimi ir gerkite daugiau vandens.

Rūpinkitės sveikata, stebėkite savo savijautą ir nepamirškite gerti vandens! TOBULĖKIME IR MYLĖKIME SAVE KARTU!ys

Reikalinga pagalba? Kreipkis NEMOKAMAI konsultacijai!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)