Mitai apie maisto produktus ir svorį

mitai apie maista

Pamenate laidą Mitų griovėjai? Tai laida apie du specialiųjų efektų ekspertus, kurie tikrindavo kasdieniniame gyvenime pasitaikančius mitus ir juos arba patvirtindavo, arba paneigdavo. Mes taip pat pabūsime mitų griovėjais. Apžvelgsime, kokie yra mitai apie maistą ir žmogaus svorį bei sugriausime populiariausius iš jų.

Mitai apie maistą ir žmogaus svorį:

Bananai storina

Bananai išties yra vienas sveikiausių užkandžių, kuriame daug antioksidantų, vitaminų, mineralų. Taip, jame daug cukraus ir kalorijų, tačiau suvalgyti vieną bananą per dieną, ypač prieš ar po treniruotės yra itin sveika, o papildomas poveikis – pagerėjusi nuotaika bei sumažėjęs cukraus poreikis – todėl vienu šūviu nušaunate du zuikius. Galų gale svarbiausia – bendras kalorijų skaičius per dieną, tad nepamirškite skaičiuoti!
👉Bananų nauda ir žala

Jeigu valgysite pusryčius – sustorėsite

Daugelis žmonių nepratę valgyti pusryčių, tačiau tai yra viena didžiausių klaidų mityboje, dėl ko daugelis priaugamitai apie maista nereikalingų kilogramų. Praleidę pusryčius, nepadedate lieknėti, o dar labiau sulėtinate riebalų deginimo procesą, nes didinate alkio priepuolių tikimybę vakarais.

Kiaušinių tryniai – tik nereikalingi riebalai

Taip, tryniai turi daug riebalų, tačiau jie yra gerieji riebalai. Valgydami ir baltymą, ir trynį gausite daug daugiau baltymų, vitaminų bei mineralų nei valgydami tik baltymą. Visgi dėl esančio didelio kiekio riebalų juose, dažnas dalies trynių nevalgo, nes nori riebalus surinkti iš kitų, įvairesnių maisto šaltinių. Ir tai yra normalu.

Kardio pratimai – geriausias sprendimas, norint numesti svorio

Kardio tiesiog degina kalorijas ir jos nedega taip sparčiai kaip to norėtumėme. Tad norėdami kuo labiau užkurti savo organizmą kalorijų ir riebalų deginimui, atlikite treniruotes su svoriais. Ypač tam tinka baziniai pratimai bei intervalinės – aukšto intensyvumo treniruotes.

Dietos nepadeda – visas svoris vis tiek sugrįš

Laikantis dietos svoris negrįš tik tuo atveju, jeigu jos laikysimės visą gyvenimą. Tad reikia ieškoti ne dietos, o būdų, kaip pakeisti savo įpročius ir požiūrį į maistą. Nusiteikite, kad maitintis sveikai reikia ne mėnesį, o visą gyvenimą.

Valgymas vakarais nėra gerai

Esmė ne tai, kada valgote, o ką valgote. Produktai, kuriuos galite valgyti be sąžinės graužaties, jei gurgia skrandis, o laikas jau miegoti –  kiaušiniai, proteino kokteilis, daržovės, liesa mėsa, ar žuvis, varškė, riešutai, avokadas. Apriboti reikėtų tik angliavandenius ir vaisius, kadangi juose daug cukraus,. Aišku, išimtis yra tiems, kurie yra po vakarinės treniruotės.

Piliulės, skirtos mesti svorį, tikrai veiksmingos

Net komentarų nereikia…

Galima numesti svorio nuo vienos pasirinktos kūno daliesmitai apie maista

Lokalus riebalų deginimas nėra įmanomas. 1000 atsilenkimų per dieną nepadės atsikratyti pilvuko. Riebalai dega nuo viso kūno, o tai priklauso nuo to, kiek kalorijų per dieną suvartojame ir kiek sudeginame. Taip pat svarbu žinoti, koks jūsų figūros tipas, nes tai turi įtakos, nuo kur visų pirma kris riebalinis sluoksnis.
👉Moterų figūrų tipai

Riešutų sviestas tinkamas norint atsikratyti svorio

Taip, natūralus riešutų sviestas yra sveikas produktas, bet ne tada, kai norima numesti svorio. Riešutų sviestą sunku pasverti, tad dažniausiai tiesiog atsidarome pakuotę ir valgome tiesiai iš jos. Dėl to riešutų sviesto suvalgome daugiau nei turėtumėme. Todėl metant svorį, kaip užkandį geriau rinkitės paprastus riešutus, juos prieš tai pasisveriant.

Aš stambių kaulų, tad svorio numesti neįmanoma

Deja, bet visų žmonių kaulai yra vienodi. Taip, vieniems yra lengviau pasiekti rezultatų, kitiems sunkiau. Bet visi esame tobuli ir slepiame savyje daug jėgų ir valios. Tie, kas nori, visada pasiekia savo tikslą. Kaltinti genetiką dėl savo tingumo, nėra gerai.

Tikimės, kad sužinojote, kokie mitai apie maistą ir svorio metimą yra populiariausi ir kokia yra tiesa. Linkime vadovautis ne mitais ir legendomis, o siekti tikslų turint teisingą informaciją. Jeigu prireiks pagalbos, parašykite mums ir pakonsultuosime jus. Jeigu jums sunku suvokti, ką ir kada valgyti, kad pasiekti gražesnę savo kūno versiją, tuomet panaudokite mitybos planą.

Nori gražesnio kūno greitai?