MAISTAS MASĖS AUGINIMUI – 10 PRODUKTŲ

maistas mases auginimui

Daugelį žmonių, ypač vyrų, kankina klausimas – koks maistas masės auginimui yra geriausias? Norint priaugti svorio, reikia suvartoti daugiau kalorijų nei jų yra išeikvojate. 

Kalorijų skaičiuoklė masės auginimuitai lengviausias būdas suskaičiuoti dienos kalorijų poreikį didinant kūno masę. Šia patogia skaičiuokle kiekvieną mėnesį naudojasi šimtai sportininkų. Ši kalorijų skaičiuoklė masės auginimui jums parodys, kiek kalorijų, angliavandenių, baltymų ir riebalų jūs turite suvartoti, norėdami priaugti masės, pagal dabartinius savo duomenis ir fizinį aktyvumą.

Deja, valgant sveiką maistą, sunku surinkti reikiamą kalorijų kiekį. Todėl pateikiame kaloringus, tačiau sveikus ir maistine verte turtingus produktus. Didelį šių produktų kiekį suvalgyti yra paprasta. Įtraukite daugiau tokių produktų į savo racioną ir reikiamą kalorijų kiekį surinksite daug lengviau. 

Maistas masės auginimui

Naminiai proteino smoothie

Toks gaivus užkandis (gėrimas) yra optimalus pasirinkimas, nes patys renkatės, ką į jį dėti. Štai keletas variantų sveikai kalorijų bombai pasigaminti, kurios net nereiks kramtyti.

Pagrindas: 470 ml pieno (gali būti migdolų, kokosų ar kitoks pienas);maistas mases auginimui smoothie

Ingredientų pavyzdžiai:

  • 1 bananas + 1 porcija šokoladinio proteino + 15 ml riešutų sviesto.
  • 273 ml šaldytų ar šviežių uogų + 273 ml natūralaus ar graikiško jogurto + 1 porcija vanilinio proteino.
  • 273 ml špinatų + 1 avokadas + 1 bananas + 273 ml ananaso + 1 porcija vanilinio proteino.

Tokie kokteiliai turėtų po 400-600 kcal. Norėdami dar kaloringesnio kokteilio – plakite avižų dribsnius, varškę, įvairius vaisius.

Riešutai ir riešutų sviestas

Vos viena sauja migdolų turi 7 g baltymų ir 18 g gerųjų riebalų. Tai puikus užkandis kelyje, darbe ar tiesiog namuose. Riešutų sviestą galime dėti į košę, varškę ar bet kur kitur ir taip papildyti savo dienos kalorijų kiekį. Žinoma, riešutų sviestą vertėtų rinktis be papildomo cukraus, palmių aliejaus ir kitų priedų.

maistas mases auginimui riesutu sviestas

Raudona mėsa

Raudona mėsa yra kaloringesnė už baltą, todėl tai puikus pasirinkimas norintiems priaugti masės. Negana to, raudonoje mėse yra daug leucino, kuris atsakingas už baltymų sintezę bei kreatino, kuris padidina jėgą bei ištvermę.

Bulvės ir kitos kruopos

Kompleksiniai angliavandeniai, tokie kaip bulvės, batatai, grikiai, avižos, pilno grūdo makaronai, juoda duona yra geras pasirinkimas norint susirinkti daugiau kalorijų. Jų lengva suvalgyti didesnį kiekį, taip pat nesunku gauti daug gerų kalorijų.

Lašiša ir kitos riebios žuvys

Riebios žuvys ne tik turi daug baltymų, bet kartu turi daug omega-3 gerųjų riebalų. Tai ne tik nauda sveikatai, bet ir geresnis sotumas. Pavyzdžiui, 170 g lašišos turi 350 kcal ir net 34 g baltymų, o tokį kiekį lašišos suvalgyti yra labai lengva.

Džiovinti vaisiai

Jie savyje turi daug antioksidantų, skaidulų ir makroelementų, deja, dėl juose esančio didelio pridėtinio cukraus kiekio, nepiktnaudžiaukite jais. Geriausia būtų įsidėti keletą gabalėlių mėgstamo vaisiaus į kokteilį, košę ar suvalgyti kaip užkandį.

Avokadai

maistas mases auginimui avokadasJie turi be galo daug vitaminų ir mineralų. Negana to, tai puikus gerųjų riebalų šaltinis. Vienas avokadas turi net 322 kcal. Skanaukite jį su omletu, sumuštiniais ar mėsos patiekalais.

Juodas šokoladas

Tik aukštos kokybės juodas šokoladas savyje turi daug naudingų savybių. Rekomenduojame vartoti tokį, kuriame  yra bent 70% kakavos. Visoje plytelėje tokio šokolado yra apie 600 kcal. Taip pat sudėtyje yra daug riebalų, magnio ir antioksidantų. Žinoma, jį skanauti rekomenduojame su saiku.

Sūris

Tai produktas savyje turintis daug riebalų ir baltymų. Negana to, sūrį paprasta vartoti, nes jis paskanina beveik bet kurį patiekalą! 

Pilni kiaušiniai

Tai idealus produktas sportuojantiems, nes turi daug baltymų bei gerųjų riebalų. Ir iš tiesų visos naudingosios medžiagos yra kiaušinio trynyje kartu su didesniu kalorijų skaičiumi.

Tad maistas masei auginti gali būti suvartojamas paprasčiau nei įsivaizdavote. Tereikia pasitelkti fantaziją ir taip galėsite nustebinti patys save. Jeigu neturite laiko domėtis informacija apie masės auginimą, reikalingus suvartoti kalorijų ir maisto medžiagų kiekius, tuomet mielai jums pagelbėsime ir pakonsultuosime. Tereikia parašyti mums. O jeigu pageidaujate, sudarysim jums mitybos planą ir gausite visą reikalingiausią informaciją masei priaugti, tarsi ant lėkštutės!

Nori gražesnio kūno greitai?