Kodėl nedega riebalai – 8 priežastys

kodel nedega riebalai

Ar jums yra iškilęs klausimas – kodėl nedega riebalai, nors atrodytų tinkamai maitinatės ir sportuojate? Tikriausiai ne mažiau kaip 30% žmonių, kurie skaito mūsų blogą ir seka mus socialiniuose tinkluose, turi tikslą sumažinti savo kūno riebalinį sluoksnį. Deja, dažnu atveju to padaryti nepavyksta arba pavyksta, tačiau ne taip efektyviai, kaip norėtųsi.

Todėl norėdami padėti savo bendruomenės nariams, dalinamės pagrindinėmis priežastimis, kodėl nedega riebalai. Mūsų požiūris – palaikyti balansą gyvenime ir turėti gražų kūną savęs nespaudžiant, nekankinant, o tiesiog atrandant lengvesnius būdus atrodyti gražiai. Būtent tokia ir yra mūsų hashtago pagrindinė mintis – #sportuojantysGyvenimuiSekite šį hashtagą mūsų Instagrame ir ten rasite daugiau naudingų patarimų.

8 priežastys, kodėl nedega riebalai

1. Per ilgai laikotės dietos

kodel nedega riebalaiKada paskutinį kartą pakilote nuo stalo sočiai ir skaniai pavalgę? Jeigu per dieną dažnai jaučiate alinantį alkio jausmą, vadinasi reikia kažką keisti. Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl nustojo mažėti riebalinis sluoksnis, gali būti ta, kad tiesiog per ilgai laikėtės neapgalvotos, neprotingos, jums netinkančios dietos.

Dėl per ilgai trukusios netinkamos dietos, organizmui reikalinga dienos kalorijų norma sumažėjo. Dėl dažno neprivalgymo, galėjo sulėtėti medžiagų apykaita. Todėl faktas, kad suvartojate mažiau kalorijų, jau nebėra toks reikšmingas, kadangi organizmas sunaudoja taip pat mažiau kalorijų. Kad nutrauktumėte šį ciklą – imkite ir pailsėkite nuo visų dietų bent keletą savaičių. Nusiraminkite, leiskite sau paskanauti sveiku ir įvairiu maistu daugiau nei įprastai. Žinoma, svarbu ir saikas. Nekalbame apie persivalgymą, tiesiog negalvokite apie kalorijas ir maistą kiekvieną sekundę.

2. Nežinote, kiek maisto suvalgote

Viena iš labiausiai paplitusių priežasčių, kodėl nedega riebalai, yra gana paprasta – žmonės nesupranta, kokį maisto kiekį suvalgo. Pats paprasčiausias pavyzdys – prie miegą suvalgyti pakelį varškės su šaukštu uogienės ir riešutų sviesto. Atrodytų, nieko čia blogo, bet vien šaukštas riešutų sviesto gali turėti apie 80-100 kcal. Tai yra gana didelis kiekis, dėl kurio galite nesuprasti, kodėl niekaip nematote bent kiek ryškesnio savo pilvo preso, nors atrodytų, maitinatės sveikai.

Svarbu ne tik pagrindiniai valgiai, bet ir padažai ar kiti, atrodytų, nereikšmingi priedai, kuriuos suvartojate kartu. Šiame kelyje pats geriausias pagalbininkas gali tapti kalorijų skaičiuoklė.

3. Savaitgaliais per daug sau nuolaidžiaujate

kodel nedega riebalaiRaktas į gerus ir ilgalaikius rezultatus yra pastovumas. Taigi – kiekvienas savaitgalis visiško sau nuolaidžiavimo tikrai neprives jūsų prie trokštamo kūno.

Leiskite sau atsipalaiduoti, bet tai darykite protingiau. Turėkite 1-3 cheat meal per savaitgalį ir palaikykite fizinį aktyvumą. Kiek įmanoma ribokite alkoholinius gėrimus. O galų gale tikrai įmanoma ir sveikai pasigaminti skaniai. Skirkite tam laiko!

Prisiminkite, kad yra daug nekaloringų produktų bei pagardų, pavyzdžiui, proteino batonėliai, bekaloriai padažai, skonio lašai ir kiti skanėstai. Šie produktai gali padėti pakeisti įprastus kaloringus ir turinčius daug cukraus skanėstus bei taip patenkinti saldėsių poreikį.

👉Bekaloriai skanėstai

4. Neanalizuojate savo rezultatų ir esamos mitybos

Mitybos planas neišlieka toks pat visą gyvenimą nuo jo sudarymo. Mitybos programa ir jo skaičiai turi palaipsniui kisti, atsižvelgiant į jūsų kūno pokyčius ir parametrus.

Jeigu norite pasiekti greitesnius ir lengvesnius pokyčius, valgydami tai, kas patinka, kreipkite į mus asmeniškai. Prisidėkite prie begalės patenkintų klientų.

5. Manote, kad pakanka tik treniruočių sporto salėje

kodel nedega riebalaiTreniruotė sporto salėje gan neblogai degina kalorijas. Per treniruotę galite sudeginti apie 300 kcal. Tačiau jeigu siekiate sumažinti riebalinį sluoksnį, vien svorių kilnojimo nepakaks. Jums būtina užsiimti ir aktyvesniu laisvalaikiu! Kasdieninis aktyvumas padeda spartinti medžiagų apykaitą, deginti kalorijas ir atitolinti mintis nuo nesveiko maisto.

6. Persitreniruojate

Jeigu treniruojatės itin intensyviai, o po sporto salės grįžtate visiškai nuvargęs ir tokia būsena jus lydi visą dieną, vadinasi jums gresia persitreniravimas. Tokia būsena nėra tarsi pagyrimas už sunkų darbą. Tai labiau bausmė už per sunkų darbą sporto salėje.

Persitreniravimas gali pabloginti kitos treniruotės efektyvumą ir jūsų energijos lygį bei apskritai – įprastą balansą. Galbūt ir sudeginsite papildomas 50-100 kcal per savo intensyvesnę treniruotę. Tačiau nuo to kentės jūsų bendra savijauta, sveikata, mažės motyvacija sveikai maitintis.

7. Piktnaudžiaujate vaisiais arba jų sultimis

riebalu deginimasVaisiai, skirtingai negu daržovės, yra gana kaloringi produktai, kadangi jų sudėtyje yra daug fruktozės (vaisių cukraus).

Suvartojant daug vaisių ar šviežiai spaustų vaisių sulčių, galite greitai sugrąžinti didelę dalį kalorijų, kurias sudeginote per savo treniruotę. O kuo mažesnis skirtumas tarp sudegintų ir suvartotų kalorijų, tuo mažesnis riebalinio sluoksnio deginimo potencialas. Todėl vaisiais užkandžiaukite itin atsakingai.

Mes net esame sukūrę atskirą skiltį, kur lyginame vaisius vienus su kitais ir taip paaiškėja įdomi informacija, kuris iš jų turi daugiau cukraus ir kitų medžiagų. Jei dar nematėte, būtinai paskaitykite straipsnių seriją apie produktų palyginimą.

8. Tikitės, kad visą darbą už jus atliks maisto papildai

Nėra stebuklingo papildo, kurį išgėrus, ištirps riebalinis sluoksnis. Maisto papildai riebalų deginimui gali tik padėti paspartinti progresą, tačiau tam būtina tinkama mityba bei sportas. Maisto papildai skirti papildyti mitybą tam tikromis medžiagomis, kuris padės tikslo siekimą pagreitinti. Viena iš tokių maisto papildų rūšių yra riebalų degintojai. Jie savo sudėtyje turi tam tikrų medžiagų, padedančių pagreitinti medžiagų apykaitą, pagerinti treniruotės efektyvumą ir riebalų deginimo procesus.

Tad tokie buvo pagrindiniai akcentai, lemiantys priežastis, kodėl nedega riebalinis sluoksnis. Jeigu pasinaudosite šiomis gairėmis, ženkliai paspartinsite savo rezultatus šioje srityje. Jeigu progreso kelyje turėsite klausimų – kreipkite, mielai pakonsultuosime kiekvieną savo sekėją! Juk mūsų šūkis tą pasako! Sportuojantys – kartu tobulėjantys 😊

Nori gražesnio kūno greitai?