Sveika mityba

Čia pateikti straipsniai, kurių tema – sveika mityba. Kviečiame paskaityti ir surasti atsakymus į savo ieškomus klausimus apie subalansuotą mitybą bei gražesnį kūną.

Kofeinas ir jo poveikis sveikatai

Šiame straipsnyje sužinosite, kas yra kofeinas ir koks yra jo poveikis sveikatai, remiantis moksliniais tyrimais.

Lyginame: proteininiai sūreliai

Jūsų dėmesiui – proteininiai sūreliai ir jų palyginimas tarpusavyje.

Kaip numesti svorio greitai

Sužinok veiksmingus būdus svoriui numesti, savęs nekankinant.

Kaip sumažinti apetitą – 10 natūralių būdų

Efektyviai sumažinti apetitą, galima natūraliais būdais, pasitelkiant tinkamą maistą ir metodikas.

Kodėl nedega riebalai – 8 priežastys

Jei nepavyksta sumažinti riebalinio sluoksnio, sužinokite klaidas, kurias darote.

Baltyminiai batonėliai – ar tai gera idėja desertui?

Sužinosite tiesą apie baltyminius batonėlius ir ar tai gera idėja desertui.

Angliavandeniai ir baltymai – pagrindiniai skirtumai

Paprastai ir aiškiai peržvelgiame bei palyginame angliavandenius ir baltymus.

Kaip išlaikyti gražų kūną per šventes?

Pateikiame 10 žingsnių gražiam kūnui išlaikyti ir nepersivalgyti.

Kaip nepersivalgyti? Faktai ir gudrybės

Faktai ir gudrybės, kurie padės sumažinti apetitą ir persivalgymo riziką.

Nesveikas maistas – kodėl jo norisi?

Ką daryti, kai nesveikas maistas itin traukia ir kaip jo atsisakyti?

Baltymų pasisavinimas – ar jis (ne)ribotas?

Sužinokite, koks turi būti baltymų vartojimas maksimaliam jų pasisavinimui.

Angliavandenių ciklavimas – kaip tai veikia?

Kas yra angliavandenių ciklavimas, ar jis tinkamas metant svorį bei auginant raumenis?

Kaip priaugti svorio, kai esi liesas?

Sužinok, ko reikia, kad pasiektumėte savo tikslą priaugti svorio.

Ką valgyti pusryčiams, pietums ir vakarienei?

Ką valgyti pusryčiams, pietums ir vakarienei, kad turėtumėte gražų kūną?

Kaip įveikti norą užkandžiauti – 6 būdai

Sužinok, kaip įveikti norą užkandžiauti ir save kontroliuoti?

Ką valgyti prieš treniruotę?

Sužinok, ką valgyti prieš treniruotę, kad pasiektum geresnių rezultatų sporte.

Aminorūgštys maisto produktuose

Sužinosite, kokių rūšių gali būti aminorūgštys maisto produktuose bei kaip jas suderinti.

Faktai apie maistą – 10 punktų

Straipsnyje rasi tokios informacijos apie maisto produktus, kurios dar nebuvai girdėjęs.

Sveika mityba ir viskas apie tai

Išsamią informaciją apie sveiką mitybą ir jos principus rasi šiame straipsnyje.

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą?

Kelios paprastos taisyklės, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą ir turėti gražesnį kūną.

Bananų nauda ir žala

Sužinok, kokiomis naudingomis savybėmis pasižymi bananas.

Straipsniai apie sveiką mitybą

Šioje Sportuojantys.lt skiltyje rasite daug naudingos ir pagrįstos informacijos apie sveiką mitybą. Ši informacija bus naudinga, nepriklausomai nuo to, koks jūsų išsikeltas tikslas. Galbūt tai raumeninės masės auginimas, o gal riebalų deginimas ir svorio metimas? O jeigu jums viskas tinka taip kaip yra, gal norite tik palaikyti esamą svorį ir kūną šiek tiek padailinti? Tuomet sveika ir subalansuota mityba yra tikslas Nr. 1. Jūs negalite progresuoti, jeigu valgote netinkamą maistą. Sveika mityba – tai raktas į gražesnį kūną.

Sveika mityba ir kalorijos

Kiekvienas maisto produktas, nesvarbu, ar jis sveikas, ar ne, savyje turi tam tikrą kalorijų kiekį. Kalorijas įsivaizduokite kaip energijos vienetus, kuriuos gaunate suvalgę tam tikrą maistą. Juk visoms užduotims, kurias atlieka jūsų kūnas, reikalinga energija. Tai gali būti judėjimas, mąstymas, vidiniai organizmo procesai. Viskam reikalinga energija, tačiau jeigu tos energijos, t. y. kalorijų su maistu surenkame per daug, tuomet ta energija nepanaudojama ir virsta riebaliniu sluoksniu. Prisiminkite, kad bet koks kūno progresas pirmiausiai prasideda nuo valgomo maisto ir surenkamų medžiagų. Tos medžiagos vadinamos kalorijomis, angliavandeniais, baltymais ir riebalais.

Angliavandeniai, baltymai ir riebalai

Makroelementai – tai yra angliavandeniai, baltymai ir riebalai, būtini organizmui tam, kad jis tinkamai funkcionuotų. Kiekvienas iš šių makroelementų taip pat savo sudėtyje turi kalorijų. Angliavandeniai ir baltymai turi po 4 kcal viename grame, o riebalai – net 9 kcal viename grame.

Skaityti toliau Suskleisti