fbpx

MX (Mažeikiai)

Sporto klubas Mažeikiuose MX

Adresas: Ventos g. 8A, Mažeikiai

tel. 8 686 26 990

Darbo laikas:

  • 8:00 – 22:00
  • 8:00 – 22:00
  • 8:00 – 22:00
  • 8:00 – 22:00
  • 8:00 – 22:00
  • 8:00 – 22:00
  • 8:00 – 22:00

Kaina: nuo 20 eur/mėn

Tinklalapis: http://sportoklubasmx.lt/

Aprašymas.

Sporto klubą „MX“ įkūrėme kitokį, kuris suprojektuotas taip, kad mes galime ypatingą dėmesį skirti kiekvienam iš jūsų. Nenorime apstulbinti Jūs naujais treniruokliais, specialia salės danga, erdviomis rūbinėmis, patogiomis ir didelėmis persirengimo spintelėmis, švaria ir estetiška aplinka. Mes manome, kad tai – ne privalumas, o būtinybė.

MX rašo apie raumeninės masės didinimo taisykles:

Masės auginimo formulė:

Savo kūno svorį padauginkite iš 40 – gausite pradinį jūsų gyvybinių kalorijų skaičių, kuris jūms būtinas, jei norite pradėti augti.

Pvz: 80kg * 40 = 3200kcal.

30% iš jų turi sudaryti baltymai. Taigi norėdami sužinoti kiek mums reikia baltymų per dieną gautą kalorijų skaičių dauginame iš 0,3 ir gauname 960kcal. Norėdami sužinoti kiek tai bus gramais, gautą skaičių daliname iš 4 (baltymai ir angliavandeniai turi po 4kcal.), 240 g. baltymų per dieną. Tokius pat skaičiavimus atlikime ir su angliavandeniais bei riebalais.

60% angliavandenių per dieną: 3200 * 0,6 = 1920kcal. / 4 = 480 g. per dieną.

10% riebalų per dieną: 3200 * 0,1 = 320kcal. / 9 = 36g. per dieną (riebalai turi 9 kcal.).

Norint sausesnės masės, galite laikytis 35% – 50% – 15% proporcionalumo, tačiau didelio baltymų kiekio dietos nėra visiškai saugios, jų reikėtų laikytis ribotą laiką, bei taikant visas pagalbines priemones.

Jeigu laikantis šių taisyklių masė nedidėja – kas savaitę pridėkite po 500kcal, kol pradėsite augti, laikykitės proporcionalumo, neleiskite labai didėti riebalinei masei nei tai būtina.

Taigi, dabar jau žinote kiek kalorijų ir iš kokių šaltinių jums reikia. Ką gi jums dar tokio svarbays reikia žinoti?

*trumpiausias masės auginimo periodas – 6 mėnesiai, nejuokinkite salės trenerių klausimu „o, jeigu aš pasitreniruosiu mėnesį ar du?“ jei jūs nusprendėte užsiauginti solidžią masę – tam reikės laiko. Kitu atveju rinkitės sveikatingumo treniruočių tipą.

*gerkite pakankamai vendens, kūras daugiau nei 70 procentų sudarytas iš vandens, be to vanduo reikalingas baltymams, angliavandeniams ir daugeliui kitų maistinių medžiagų pasisavinti. Vandens vartojimas ypaą svarbus tada jei jūs naudojate pakankamai didelius kiekius maisto papildų. Galite rinktis deguonimi prisodrintą vandenį, jo reiks mažiau, be to jis išvalys jūsų organizmą nuo susikaupusių metabolitų.

*skaičiuokite savo kalorijas, baltymus ir angliavandenius. Jei jūs nevažinėjate užrištomis akimis po miestą, tai kodėl gi taip reikėtų elgtis sporto salėje ir savo virtuvėje?

*vartokite tik jums tinkamus papildus, nekiškite į save to kas papuola, ar to ką jums patarė steriodiniai salės kolegos, visada konsultuokitės su maisto papildų specialistais.

*maisto papildai masės auginimo periodu visada naudojami komplekse: bazė medžiaga (proteinas) + maistinių medžiagų kompleksas (masės auginimo kompleksas) + stimuliacinė medžiaga (ne steriodai).

*venkite persitreniravimo, bet ir nevaikščiokite tarp priėjimų po salę, nebent jūsų tinkslas pademonstruoti savo puikią sportinę aprangą.

*pakankamai miegokite – juk raumenys auga tada kada mes ilsimės.

*nevenkite bazinių pratimų: traukos, pritūpimo, štangos užsimetimo ant krūtinės – juk namas negali stovėti be pamatų.

*treniruotės ir mitybos programos turi būti sudarytos pagal jūsų genetinį tipą (endomorfas, mezomorfas, ektomorfas), negalvokite „jei tinka jam, tiks ir man“.

MX sako, kad jei jūs nenorite ir negalite laikytis anksčiau išvardintų punktų – pamirškite rimtą masės prieaugį.

Kiti sporto klubai.


 

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)