Pratimo maksimalaus svorio skaičiuoklė

1 max

Kūno jėgą galima matuoti įvairiais būdais. Bene populiariausias būdas tą padaryti – sužinoti, su kokiu maksimaliu svoriu galite atlikti pasirinkto pratimo vieną pakartojimą.

Pratimo maksimalaus svorio skaičiuoklė – tai įrankis, kuris padės sužinoti, koks yra jūsų maksimalus darbinis svoris konkrečiame pratime, t. y. su kokiu svoriu galite padaryti 1 maksimalų pakartojimą.

Sporto planas

Sporto planas

❗ ĮSPĖJIMAS - rezultatai ir įgūdžiai išliks ilgam! ✅ Planas sudaromas pagal jūsų tikslą: svorio auginimas, metimas, savijautos gerinimas...…

Pratimo maksimalaus svorio skaičiuoklės formulės

Yra daug skirtingų formulių, skirtų pratimo maksimaliam svoriui apskaičiuoti. Pvz. „štangos spaudimo skaičiuoklė“. Populiariausia ir moksliškai įrodyta (1) formulė, kurią ir naudojame savo skaičiuoklėje, yra sukurta Matt Brzycki:

  • pratimo darbinis svoris / ( 1.0278 – 0.0278 × pratimo pakartojimų skaičius)

Pvz.: jeigu štangos spaudime ant lygaus suoliuko jums pavyksta atlikti 5 pakartojimus su 100 kg svorio, tuomet jūsų maksimalus darbinis svoris šiame pratime gali būti:

  • 100 / ( 1.0278 – 0.0278 × 5) = 112.5 kg (apvaliname iki 113 kg)

Pratimo maksimalaus svorio skaičiuoklės tikslumas

Verta paminėti, kad kuo didesnį pakartojimų skaičių suvedate, tuo mažesnis pratimo maksimalaus svorio skaičiuoklės tikslumas (2). Todėl norėdami gauti tikslesnius rezultatus, įveskite kuo mažesnį pakartojimų skaičių. Kuo arčiau „1“ jūsų pakartojimų skaičius, tuo tikslesnė bus skaičiuoklė. Kitu atveju gali atsirasti rezultato atitinkama paklaida (3, 4).

Tam, kad apsisaugoti nuo itin netikslių rezultatų skaičiuoklėje, pratimo pakartojimų įvedimo laukelyje uždėjome apribojimą, kad didžiausias galimas skaičius būtų ne didesnis negu „8“ pakartojimai.