Bazinės kalorijų normos skaičiuoklė

Bazines kaloriju normos skaiciuokle

Kas yra bazinės kalorijų normos skaičiuoklė?

Bazinės kalorijų normos skaičiuoklė parodo, kiek kalorijų jūsų kūnui būtina gauti per parą, kad jis pilnai atliktų savo gyvybines funkcijas.


Skaičiuoklės savybės

Bazinės kalorijų normos skaičiuoklė rezultatus gauna pritaikydama Hariso – Benedikto lygtį. Gautas rezultatas parodo, kiek kalorijų jūsų organizmas sudegina visiškoje ramybės būsenoje per 24 val. Tai ir yra tas kalorijų kiekis, kuri jūsų organizmas privalo gauti per parą. Taip, supratote teisingai. Net nesportuojant ir apskritai nejudant, kūnas degina kalorijas, kadangi jam reikia atlikti pagrindines gyvybes palaikymo funkcijas.

Tai yra tokios funkcijos kaip:

  • maisto medžiagų perdirbimas;
  • ląstelių gamyba;
  • kvėpavimas.

Kiek kalorijų suvartojate?

Kai jau sužinosite, kiek kalorijų per parą turite suvartoti, tam, kad organizmas galėtų palaikyti atliekamus gyvybinius procesus ir funkcijas, tuomet reikėtų sužinoti, kiek apskritai suvartojate kalorijų per dieną su savo suvartojamu maistu. Norėdami susidėlioti dienos valgymo valgiaraštį ir sužinoti, kiek kalorijų, angliavandenių, baltymų bei riebalų suvartojate su konkrečiais maisto produktais ir jų kiekiais, išbandykite mūsų sukurtą maisto kalorijų skaičiuoklę. Ja reguliariai naudojasi daugiau nei 2 tūkst. žmonių per mėnesį, kurie siekia susikurti gražesnį ir stangresnį kūną. Kalorijų skaičiavimas nėra sudėtingas procesas ir nereikalauja daug pastangų. Tiesiog turite žinoti, kokį konkretaus maisto kiekį suvalgote per dieną. Tai gana smagus ir paprastas užsiėmimas, kuris padės jums pasiekti tokį kūną, kokio norite!

Kam reikalinga žinoti dienos kalorijų normą?

Žinoti savo dienos kalorijų normą vertinga todėl, nes tai bus tarsi jūsų atskaitos taškas tolimesniame kalorijų suvartojame. Tereikės nusistatyti tikslą, kurį norite pasiekti su savo kūno svoriu. Galbūt norite išlaikyti savo esamą kūno svorį, galbūt priaugti, o gal numesti svorio? Kai jau žinosite savo bazinę kalorijų normą, tuomet bus aiškiau ir dėl tolimesnio kalorijų suvartojimo pakeliui į siekiamą tikslą.

Svorio tikslas

  • Jeigu jūsų tikslas yra išlaikyti esamą svorį – per dieną suvartokite tiek pat kalorijų, kiek sudeginate.
  • Jeigu jūsų tikslas yra priaugti masės – per dieną suvartokite daugiau kalorijų, nei jų sudeginate.
  • Jeigu jūsų tikslas yra numesti svorio – per dieną suvartokite mažiau kalorijų, nei jų sudeginate.

Nori gražesnio kūno greitai?