fbpx

Pratimai pečiams

KODĖL PRATIMAI PEČIAMS YRA SVARBŪS?

Pratimai pečiams padeda sukurti galingą 3D (trimatį) pečių vaizdą. Gražūs ir išdirbti pečiai sukuria atletiško žmogaus figūrą, kadangi vizualiai siaurina liemenį, taip pat išbaigia kūno V-formą. Dėl to jūsų kūnas atrodo sportiškas ir gražus.

Apskritai, tinkamai ištreniruoti pečiai, išplatina pečių juostą ir leidžia priartėti prie vadinamosios kūno X-formos. Kūno X-forma reiškia, kad pečių juosta ir kojos yra žymiai platesnės nei talijos apimtis. Būtent tokie vyrų figūros tipai taip pat ir moterų figūros tipai nuo senovės laikų (prisiminkite visas antikines skulptūras, kurias esate matę), iki pat šių dienų yra laikomas grožio etalonu, kuris pastaraisiais metais ne blėsta, o vis stiprėja.

Tam, kad suvokti, kokie akcentai yra svarbiausi, kai atliekami pečių pratimai, kviečiame susipažinti su peties sandara, kuri yra ganėtinai paprasta ir aiški.

peciu raumenys

PEČIŲ RAUMENYS IR JŲ TRENIRAVIMAS

Pagrindinis peties raumuo yra deltinis, o jis sudarytas iš trijų dalių: priekinio, vidurinio ir galinio raumens. Šie raumenys taipogi dažnai vadinami deltomis, nes lotyniškas peties raumens pavadinimas yra deltoideus. O norint turėti gražius ir išdirbtus pečius, būtina treniruoti visas tris deltas. Taipogi, kai atliekami pečių pratimai,  naudoti didelių svorių nereikėtų. Kur kas svarbiau yra tinkama pratimų atlikimo technika (reikėtų stengtis išjungti rankų ir trapecijų raumenis), raumenų pumpavimas ir nuvarginimas.

Dėl netaisyklingos sėdėsenos ir laikysenos – daugeliui žmonių reikėtų labiau akcentuoti vidurinę ir galinę deltas, o priekinei deltai skirti kiek mažiau dėmesio. Dažniausiai atsiliekanti pečių  raumenų dalis yra galinė delta. Taip yra dėl to, nes dauguma neskiria jai pakankamai dėmesio arba atlieka pratimus netaisyklingai. Todėl pratimai galinei deltai turi būti daromi lėtai, pajaučiant raumenį, su nedideliu svoriu. Rekomenduojame vieną ar du pratimus galinei deltai skirti ir nugaros treniruotės pabaigoje. O pečių treniruotės metu, galinei deltai treniruoti, skirti vieną pratimą treniruotės pradžioje ir vieną pabaigoje.

Iliustruoti pratimai pečiams pateikiami apačioje. Tikimės, kad iš mūsų pasidalintos informacijos, pasisemsite idėjų savo treniruotėms. Pratimai suskirstyti pagal deltų treniravimą (priekinei, vidurinei ir galinei deltai paeiliui).

PRATIMAI PEČIAMS

PRATIMAI PRIEKINEI DELTAI (PEČIAMS)

pratimai pečiams            pratimai               pratimai pečiams          pratimai          pratimai pečiams      pratimai     pratimai pečiams             pratimai

pratimai pečiams     peciu pratimai

     pratimai pečiams         sportas                                    

PRATIMAI VIDURINEI DELTAI (PEČIAMS)

pratimai pečiams        vidurinei-deltaipeciu treniruote          peciu treniruote

pratimai      peciu pratimaipratimai         peciu pratimai                   peciu treniruote                    peciu treniruote      pratimai       peciu treniruote        peciu treniruote         peciu treniruote                pratimai pratimai          peciu pratimai

 

PRATIMAI GALINEI DELTAI (PEČIAMS)

peciu treniruote          GALINEI DELTAI          GALINEI         treniruote

peciu pratimai

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)