fbpx

MITAI APIE MAISTO PRODUKTUS IR SVORĮ

Pamenate laidą Mitų griovėjai? Tai laida apie du specialiųjų efektų ekspertus, kurie tikrindavo kasdieniniame gyvenime pasitaikančius mitus ir juos arba patvirtindavo, arba paneigdavo. Mes pabūsime Virtuvės mitų griovėjais. Apžvelgsime kokie yra mitai apie maistą ir svorį bei sugriausime populiariausius.

Štai 10 populiariausių: mitai apie maistą ir svorį

  1. Bananai storina.
    Bananai išties yra vienas sveikiausių užkandžių, kuriame daug antioksidantų, vitaminų, mineralų. Taip, jame daug cukraus ir kalorijų, tačiau suvalgyti vieną bananą per dieną, ypač prieš ar po treniruotės yra itin sveika, o papildomas poveikis – pagerėjusi nuotaika bei sumažėjęs cukraus poreikis – todėl vienu šūviu nušaunate du zuikius. Galų gale svarbiausia – bendras kalorijų skaičius per dieną, tad nepamirškte skaičiuoti!
  2. Jeigu valgysite pusryčius – sustorėsite.mitai apie maistą
    Daugelis žmonių nepratę valgyti pusryčių, tačiau tai yra viena didžiausių klaidų mityboje, dėl ko daugelis priauga nereikalingų kilogramų.
    Praleidę pusryčius nepadedate sau lieknėti, o dar labiau sulėtinate riebalų deginimo procesą, nes didinate alkio priepuolių tikimybę vakarais bei kenkiate savo medžiagų apykaitos greičiui.
  3. Kiaušinių tryniai – tik nereikalingi riebalai.
    Taip, tryniai turi daug riebalų, tačiau jie yra gerieji. Valgydami ir baltymą, ir trynį gausite daug daugiau baltymų, vitaminų bei mineralų nei valgydami tik baltymą.
    Visgi dėl esančio didelio kiekio riebalų juose, dažnas dalies trynių nevalgo, nes nori riebalus surinkti iš kitų, įvairesnių maisto šaltinių. Ir tai yra normalu.
  4. Cardio – geriausias sprendimas, norint numesti svorio
    Cardio tiesiog degina kalorijas ir jos nedega taip sparčiai kaip to norėtumėme.
    Tad norėdami kuo labiau užkurti savo organizmą kalorijų ir riebalų deginimui – atlikite treniruotes su svoriais (ypač tam tinka baziniai pratimai) bei intervalines – aukšto intensyvumo treniruotes.
  5. Dietos nepadeda – visas svoris vis tiek sugrįš.
    Laikantis dietos svoris negrįš tik tuo atveju, jeigu jos laikysimės visą gyvenimą. Tad reikia ieškoti ne dietos, o būdų, kaip pakeisti savo įpročius ir požiūrį į maistą. Nusiteikite, kad maitintis sveikai reikia ne mėnesį, o visą gyvenimą.

2 dalis

  1. Valgymas vakarais nėra gerai.
    Esmė ne tai, kada valgote, o ką valgote. Produktai, kuriuos galite valgyti be sąžinės graužaties, jei gurgia skrandis, o laikas jau miegoti –  kiaušiniai, proteino kokteilis, daržovės, liesa mėsa, ar žuvis, varškė, riešutai, avokadas. Apriboti reikėtų tik angliavandenius ir vaisius, kadangi juose daug cukraus,. Aišku, išimtis yra tiems, kurie yra po vakarinės treniruotės.
  2. Pliulės, skirtos atsikratyti svorio tikrai veiksmingos. Net komentarų nereikia…
  3. Galima atsikratyti svorio nuo vienos pasirinktos kūno dalies.mitai apie maistą
    Nėra lokalaus riebalų deginimo. 1000 atsilenkimų per dieną nepadės atsikratyti pilvuko. Riebalai dega nuo viso kūno, o tai priklauso nuo to, kiek kalorijų per dieną suvartojame ir kiek sudeginame. Taip pat svarbu žinoti, koks jūsų kūno tipas, nes tai turi įtakos, nuo kur visų pirma kris riebalinis sluoksnis.
  4. Riešutų sviestas tinkamas norint atsikratyti svorio.
    Taip, natūralus riešutų sviestas sveikas produktas, bet ne tada, kai norima numesti svorio. Ir tai yra todėl, nes riešutų sviestą sunku sverti, tadžnai tiesiog atsidarome pakuotę ir valgome tiesiai iš jos… Dėl ko riešutų sviesto suvalgome daugiau nei turėtumėme.
    Todėl geriau rinkitės paprastus riešutus (ir būtinai sverkite juos!), jei norite numesti svorio, kaip užkandį priešpiečiams ar prieš naktį.
  5. Aš stambių kaulų, tad svorio numesti neįmanoma.
    VISŲ KAULAI VIENODI! Taip, vieniems yra lengviau pasiekti rezultatų, kitiems sunkiau, bet… Kas nori, visada pasiekia savo.

Tikimės, kad padėjome pagilinti žinias apie mitybą. Linkime pasiekti rezultatų lengvai, greitai ir sveikai!

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)