fbpx

SVORIŲ KILNOJIMAS MOTERIMS. 5 NAUDOS

Dauguma moterų dvejoja, ar verta kelti koją į sporto salę ir paimti sunkesnius svorius į rankas.  Ar nepavirsiu į vyrą, ar nedings menstruacijos, ar nepakenksiu savo sveikatai? Trumpai atsakome – tikrai ne!

5 neginčytini argumentai, kodėl svorių kilnojimas moterims yra naudingas.

1. Galimybė suvartoti daugiau kalorijų ir nepriaugti svorio.

Sportuojant su svoriais nemaža dalis suvartotų kalorijų bus naudojamos raumenų atstatymui. Žinoma, tai nereiškia, kad galėsite suvalgyti du šokoladus po treniruotės ir nejausti padarinių. Tačiau sportuojant sporto salėje, suprasite, kad galite sau leisti ir netgi turite valgyti daugiau sveiko ir gero maisto.

2. Nauda sveikatai.svorių kilnojimas moterims

Tapsite fiziškai stipresnės, kaulai taps stipresni, sustiprės širdis, sumažinsite osteoporozės riziką. Tikriausiai, pradėjusios sportuoti labiau susirūpinsite mityba. Tai veda prie dar geresnės savijautos, daugiau energijos kasdien. Visi mitai, kad sportuojanti moteris praras visą moteriškumą ar net pakenks savo vaisingumui yra visiška nesąmonė. 

3. Atletiška ir moteriška figūra.

Dauguma moterų bijo tapti panašiomis į vyrus, jei pradės kilnoti svorius. Bet tai neįmanoma, kadangi moteris turi 10 kartų mažesnį testosterono kiekį negu statistinis vyras. O kas gali atsitikti jūsų kūnui? Tapsite atletiškesnės, atsiras moteriški linkiai – riestas užpakaliukas, kojos ir pečiai įgaus formą, kas vizualiai pavers jūsų figūrą į proporcingąją smėlio laikrodžio figūrą. Kitaip tariant, turėsite IŠRAIŠKINGĄ kūną.

4. Daugiau pasitikėjimo savimi.

Jūs ne tik turėsite geresnę imuninę sistemą bei miego kokybę bet ir būsite stipresnės – žinojimas, kad esate fiziškai stipri ir išverminga suteikia pasitikėjimo savimi bet kurioje kitoje gyvenimo situacijoje.

5. Naudingas laisvalaikio užsiėmimas.

Sportas didina laimės hormono išsiskyrimą bei leidžia pamiršti visus dienos rūpesčius. Be to, būsite apsuptos tokį pat tikslą turinčių žmonių ir gal net susirasite naujų draugų.

Žinoma, norime priminti, kad tik su gero trenerio priežiūra ir pagalba susikursite gražų, sveiką, proporcingą kūną bei išmoksite visus pratimus atlikti taisyklingai ir sau nepakenkiant. Svorių kilnojimas moterims duoda daug pliusų, todėl ilgai galvoti neverta.

Nepamirškite, kad labai svarbu ir tinkama mityba, tad siūlome savąjį mitybos planą. Jo pagalba padėsite sau atsistatyti po treniruočių ir augti raumenukams arba tirpti riebalams!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)