fbpx

KAIP PRIAUGTI SVORIO, KAI ESI LIESAS?

Yra du dažniausi klausimai: 1. Kaip numesti svorio ir 2. Kaip priaugti svorio kai esi itin liesas?

Apie svorio metimą informacijos yra tikrai daug ir nors tai tema, kuri išsemta tikriausiai nebus niekada, tačiau šį kartą dėmesį sutelksime antrajam klausimui. Kaip priaugti svorio?

Su greita medžiagų apykaita ir liesu kūno sudėjimu susiduria ir vyrai, ir moterys, tad į ką atkreipti dėmesį, jeigu nutarėte, jog reikia priaugti svorio?

Visų pirma, supraskite, kad svorio priaugti galima tiek riebalų, tiek raumenų sąskaita. Geriausia, kad didžioji dalis prieaugio būtų raumenų sąskaita, o tai yra sunkesnis ir ilgesnis kelias.

kaip priaugti svorio1.Privalote valgyti daugiau negu norite.

Skaičiuokite kalorijas, sverkite maistą ir taip suprasite, kiek daugiau turite valgyti. Susiskaičiavę įprastas dienos kalorijas – jas padidinkite 200-300 kcal. Pasimaitinkite taip kurį laiką, nekylant svoriui, vėl didinkite kalorijas. Kokie produktai yra kaloringi ir sveiki, galite pasisemti idėjų čia. Nes geriausi rezultatai bus valgant sveiką maistą. Negalvokite, kad kimšdami greitmaistį priaugsite gražios masės.

2.Progresas nebūtinai bus pastovus.

Nesisverkite kasdien, nes skaičiai jus gąsdins, vieną rytą sversite galbūt mažiau nei įprastai, nors vakar valgėte daug. Mūsų organizmas sudėtingas, ten vyksta daug procesų. Sverkitės dažniausiai vieną kartą per savaitę.

3.Tam reikia laiko.

Jūs nepriaugsite norimo svorio raumenų per mėnesį ar du. Tai ilga kelionė, mėgaukitės ja ir laikykitės rėžimo.

4.Nekreipkite dėmesio į neigiamus komentarus.

Kiti, galbūt netgi jūsų artimiausi žmonės, jūsų nesupras ir nepalaikys, kodėl valgote tiek daug kartų ir norite maitintis sveikai. Tačiau atsiribokite nuo neigiamų komentarų ir kitų minčių eikite savo keliu.

kaip priaugti svorio5.Priaugti ne tik raumenų, bet riebalų – normalu.

Jeigu esate kalorijų pertekliuje, normalu, kad užaugs ir riebalų, nes raumuo auga daug lėčiau, svarbiausia, kad riebalų nebūtų per daug. Didėjant tik riebaliniam sluoksniui, o ne raumenynui, sumažinkite angliavandenių bei riebalų vartojimą ir padidinkite baltymus arba tiesiog sumažinkite kalorijas. „Auginant masę“ turi matytis preso kontūras. Tai reikš, kad neturite per daug riebalų.

6.Nepamirškite produktyvių treniruočių ir poilsio.

Treniruotės su svoriais yra tai, ko jums ir reikia, tačiau nepersistenkite, raumuo auga, kai mes ilsimės.

Taigi trumpai apibendriname:

*Didinkite kalorijas sveiku maistu.

*Nesisverkite kasdien – progresą stebėti būtina, bet tam užteks svertis kartą per savaitę.

*Būkite kantrus ir užsispyręs.

*Nepriaukite per daug riebalų!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)