Kaip priaugti svorio, kai esi liesas?

kaip priaugti svorio

Sportuojantys.lt, konsultuodami žmonės, dažniausiai susiduria su šiais dviem klausimais: kaip numesti svorio ir kaip priaugti svorio, kai esi itin liesas? Apie svorio metimą informacijos yra tikrai daug, dažnai žmonės apie tai diskutuoja. Tačiau šį kartą, dėmesį sutelkime antrajam klausimui.

Su greita medžiagų apykaita ir liesu kūno sudėjimu susiduria ir vyrai, ir moterys. Tad į ką atkreipti dėmesį, jeigu nutarėte, jog norite priaugti svorio? Visų pirma, supraskite, kad svorio priaugti galima tiek riebalų, tiek raumenų sąskaita. Geriausia, kad didžioji dalis prieaugio būtų raumenų sąskaita, o tai yra sunkesnis ir ilgesnis kelias.

6 niuansai kaip priaugti svorio: 

kaip priaugti svorio1. Privalote valgyti daugiau negu norite

Naudokite maisto kalorijų skaičiuoklę, sverkite maistą ir taip suprasite, kiek daugiau turite valgyti. Susiskaičiavę įprastas dienos kalorijas – jas padidinkite 200-300 kcal. Pasimaitinkite taip kurį laiką, nekylant svoriui, vėl didinkite kalorijas. Geriausi rezultatai bus valgant sveiką maistą. Negalvokite, kad kimšdami greitą maistą, priaugsite kokybiško svorio. Kiek konkrečiai kalorijų ir makroelementų turite suvartoti, paprastai susiskaičiuosite mūsų masės auginimo skaičiuoklėje.

2. Progresas nebūtinai bus pastovus

Nesisverkite kasdien, nes skaičiai jus gąsdins, vieną rytą sversite galbūt mažiau nei įprastai, nors vakar valgėte daug. Mūsų organizmas sudėtingas, ten vyksta daug procesų. Sverkitės dažniausiai vieną kartą per savaitę.

3. Tam reikia laiko

Jūs nepriaugsite norimo svorio raumenų per mėnesį ar du. Tai ilga kelionė, mėgaukitės ja ir laikykitės rėžimo.

4. Nekreipkite dėmesio į neigiamus komentarus

Kiti, galbūt netgi jūsų artimiausi žmonės, jūsų nesupras ir nepalaikys, kodėl valgote tiek daug kartų ir norite maitintis sveikai. Tačiau atsiribokite nuo neigiamų komentarų ir kitų minčių eikite savo keliu, ugdykite naujus teigiamus įpročius.

kaip priaugti svorio5. Priaugti ne tik raumenų, bet riebalų – normalu

Jeigu esate kalorijų pertekliuje, normalu, kad užaugs ir riebalų, nes raumuo auga daug lėčiau, svarbiausia, kad riebalų nebūtų per daug. Didėjant tik riebaliniam sluoksniui, o ne raumenynui, sumažinkite angliavandenių bei riebalų vartojimą ir padidinkite baltymus arba tiesiog sumažinkite kalorijas. Auginant svorį, turi matytis preso kontūras. Tai reikš, kad neturite per daug riebalų.

👉TOP 10 maisto produktų masės auginimui

6. Nepamirškite produktyvių treniruočių ir poilsio

Treniruotės su svoriais yra tai, ko jums ir reikia, tačiau nepersistenkite, raumuo auga, kai mes ilsimės. Todėl jums reikalingas kokybiškas atsistatymas.

Apibendrinimas apie svorio auginimą:

  • Didinkite kalorijas sveiko maisto sąskaita;
  • Nesisverkite kasdien – progresą stebėti būtina, bet tam užteks svertis kartą per savaitę;
  • Būkite kantrus ir užsispyręs;
  • Nepriaukite per daug riebalų.

Jeigu prireiks pagalbos su mitybos ar sporto planu, tereikia paspausti oranžinį mygtuką po tekstu.

Trūksta motyvacijos ir palaikymo?