fbpx

KAIP RASTI BALANSĄ?

Pagaliau jūs pradėjote sveikai maitintis ir sportuoti. Matote pirmuosius rezultatus, džiaugiatės savimi, kiti jumis žavisi, prašo patarimų. Jūs taiga pradedate jausti spaudimą iš aplinkinių, iš savęs, kad turite nuolat elgtis tobulai, nenukrypti, nevalgyti jokio nesveiko maisto. Tačiau tai galiausiai jus veda prie nenoro treniruotis, persivalgymų… Jūs jaučiatės kaip užburtame rate ir nežinote, kaip atrasti tą balansą tarp normalaus socialinio gyvenimo bei sveiko gyvenimo būdo.

Matote šiame aprašyme save? Skaitykite toliau ir sužinosite, kaip rasti balansą.

JŪS IRGI ŽMOGUSkaip rasti balansą

Yra normalu, kad norite picos, burgerio, šokolado ar neiti sportuoti, o tiesiog drybsoti visą dieną lovoje bei žiūrėti kvailus YouTube filmukus. Jeigu tikrai sąžingai laikotės plano, esate disciplinuotas –  nieko nėra blogo, kad suvalgysite tai, ko tikrai norite ir kad praleisite vieną treniruotę. Nuo to jūsų forma nenukentės. Svarbiausia, kad tai netaptų įpročiu ir kitą dieną vėl grįžtumėte prie įprasto gyvenimo ritmo.

NEKALTINKITE SAVĘS

Bijote, kad pradėję atsipalaiduoti tiesiog nesugrįšite į ritmą? Sugrįšite, jei tikrai mėgstate tai, ką darote! Patikėkite tuo, kad galite save kontroliuoti.

MĖGAUKITĖS MAISTU, GYVENIMU, SPORTU

Mėgaukitės procesu, kiekviena treniruote, gaminkite skaniai ir sveikai! Pasidomėkite, kaip įprastus jums mėgiamus patiekalus pasigaminti sveikiau ir gal net skaniau! Negalvokite, kad gabalėlis fetos sūrio salotose pakenks jūsų formai ar kad paprastas vienas sausainis prie kavos visą jūsų įdėtą darbą sugadins.

Ieškokite receptų, jauskite saiką, skaičiuokite kalorijas.

Maži ir saikingi skanėstai kasien apsaugos nuo didelio potraukio nesveikam maistui.

SUMAŽINKITE GRAUŽATĮ

Taigi – nenuėjote į salę, nes jautėtės pavargęs ir išsekęs po sunkios darbo dienos ir jau planuojate, kaip rytoj joje arsite dvigubai ilgiau ir sunkiau? STOP. Pailsėti yra būtina ir reikia klausyti savo kūno ir proto, o ne tik 100% kliautis savo sporto programa.

Kad ir kokią idealią sporto programą turite, tik jūs pats galite žinoti, kaip jaučiatės.

kaip rasti balansą

KONTROLIUOKITE SVORĮ

Neplanuotas didelis ir riebalus cheat meal, o gal net cheat day? Ir jūs jau graužiate save dėl to, nežinote, ką daryti? Ogi nieko nedarykite, valgykite likusią dieną kaip įpratę, kai pajusite alkį, o kitą rytą pusryčius valgykite be angliavandenių. Tokiu būdu energijai naudosite tą nuodėmingąjį cheat meal ir po kelių dienų jokių + gramų ar kilogramų nebus.

ŠEIMA – SVARBIAUSIA

Gimtadieniai, Kalėdos bei kitos šventės, kur šeima susirenka prie stalo yra tikra rykštė mitybos plano besilaikantiems. Juk mamos ir močiutės tiek visko prigamina, o atsisakius valgyti – jos jaučiasi tikrai nekaip. Ir pripažinkite, jūs slapta norite tos baltos mišrainės ar riebaus torto, kuris primena vaikystę.

Jeigu šventė suplanuota, likus porai dienų iki jos tiesiog sumažinkite angliavandenių vartojimą, jeigu ne – po didžiosios šventės darykite tą patį – mažiau angliavandenių. Taipogi šventės dieną stenkitės nepersivalgyti, daugiau judėti, išeikite pasivaikščioti, susigalvokite kokią nors aktyvią pramogą.

Daugiau patarimų, kaip išlaikyti formą per šventes.

NEPRIMESKITE KITIEMS SAVO GYVENIMO BŪDO

Jums tiesiog užtenka rodyti pavyzdį, nepradėkite baksnoti pirštu į kolegos valgomą bandelę pietums ir nekreipkite į kitų kreivus žvilgsnius, kai išsitraukite savo pietų dėžutę. Neparodykite nepasitenkinimo, kad kiti valgo saldumynus, o jūs ne. Ir nemanykite, kad esate pranašesni už kitus, kurie nesportuoja bei nekreipia dėmesio į mitybą. Rodykite pavyzdį ir darykite tai, ką darote.

Žinoma, kiekvieno gyvenimas ir siekiai yra skirtingi bei individualūs, tad galbūt ir ne viską galite pritaikyti sau, tačiau esmė, kad ir ką bedarytumėte – tai, kas susiję su sveikata, sportu, mityba – turi jums teikti džiaugsmą ir pilnatvę. Tai pagrindinė taisyklė, kuri daugiau nekels klausimo: kaip rasti balansą? Būkite sveiki, gražūs ir laimingi – TOBULĖKIME KARTU.

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)