GRAŽUS KŪNAS KELIONĖSE – 5 PATARIMAI TAM PADARYTI

grazus kunas kelionese

Gražus kūnas kelionėse – tai misija įmanoma! Kai išaušta atostogų laikotarpis arba kai tiesiog norisi atsiriboti nuo įprastinės aplinkos ir trumpam pabėgti, tam puikiai tinka kelionė. Šiais laikais ypač populiaru keliauti po mūsų gimtąją Lietuvą, kadangi čia daugybė gražių ir neatrastų vietų, kurios gniaužia kvapą. Taip pat galime tiesiog sėsti į lėktuvą ir savaitgaliui nuskristi į užsienio šalį. Žinoma, jeigu nepaskelbtas karantinas…

grazus kunas kelionese

Deja, daugeliui ištrūkimas iš kasdieninės rutinos ir naujų vietų lankymas asocijuojasi su prastesne savijauta ir suprastėjusiomis kūno linijomis. Mes nesakome, kad privalote tobulai maitintis 24/7, kadangi mūsų požiūriu, kurį išreiškiame savo hashtagu #sportuojantysGyvenimui, kiekvienas privalo rasti balansą tarp reikia ir noriu. Tokiu būdu galite palaikyti gražias kūno linijas ištisus metus ir tam tikrai nereikia jokių dietų ar savęs ribojimų.

Gražus kūnas kelionėse – kaip tai padaryti?

1. Užsiimk aktyvia veikla

Aktyvi veikla – tai bet kokia veikla, kuria užsiimant, mes judame ar patiriame tam tikro dydžio fizinį krūvį. Populiariausia aktyvi veikla kelionėse – tai vaikščiojimas bei susipažinimas su nauja aplinka ir vietomis. Vietoje vaikščiojimo galite rinktis važinėjimą dviračiu, riedučiais ir kitomis priemonėmis, kuriose naudojate savo raumenų jėga, o ne tiesiog sėdite. Taip pat vertėtų pagalvoti apie sportinių gumų įsimetimą į kelioninį krepšį. Taip galėsite pasidaryti trumpą ir smagią treniruotę parke ar tiesiog balkone su nuostabiu vaizdu. Galite sportuoti tiesiog viešbutyje, atliekant pratimus be jokios papildomos įrangos. Svarbiausia atrasti veiklą, kurį tiktų ir patiktų būtent jums. Tokia veikla tikrai įsimins kartu su kitais kelionės potyriais.

2. Turėk buteliuką vandens prie savęs

grazus kunas kelioneseKeliaujant ir nuolat judant, net nepastebime, kad organizmui pradeda trūkti vandens ir atsiranda galimybė patirti dehidrataciją. Bendras nuovargis gali atsirasti dėl organizmo dehidratacijos, tad didesnis vandens suvartojimas tikrai gali padėti pasijausti energingesniu. Vanduo padės tavo kraujotakai bei ląstelėms sklandžiau bei greičiau atlikti savo darbą. Kiek vandens reikia suvartoti, sužinosi pasinaudojęs vandens skaičiuokle.

3. Turėk sveikų užkandžių su savimi

Išmėginant vietinį maistą ir lankantis naujose kavinėse, pravartu su savimi turėti ir užkandžių, kurie suteiks energijos bekeliaujant iš vienos vietos į kitą. Paprasčiausia sveikų užkandžių pavyzdžiai: baltyminis batonėlis, įvairių rūšių ir formų trapučiai arba trapučių traškučiai, riešutai, džiovinti ar švieži vaisiai. Tokie užkandžiai greitai suteiks energijos, reikalingos naujų vietų tyrinėjimui. 

4. Turėk maisto papildų

Pravartu į kelioninį krepšį įsimesti maisto papildų: vitaminų ir proteino. Taip nuolat savo organizmą papildysite reikalingomis medžiagomis ir palaikysite gražų kūną, kadangi pripažinkime, kelionių metų tikrai ne visada surenkam visus reikalingus vitaminus bei baltymus.

5. Naudok greitai paruošiamus sveikus produktus
Nepaisant to, kad kelionės metu išbandysime naujus patiekalus ir aplankysime nematytas kavines, būtų pravartu į kelionių krepšį įsimesti ir greitai paruošiamų produktų, kuriuos taip pat galėsim suvartoti dienos eigoje ir taip susirinkti dalį reikalingų makroelementų. Tokių produktų pavydžiai būtų skardinė tuno savose sultyse, pakuotė lašišos gabalėlių, sausos avižos, kurias būtų galima užplikyti vandeniu iš virdulio, taip pat grūdėta duona ir kiti panašūs produktai.

👉Įvairių maisto produktų palyginimas

Taigi, kelionės – tai nuostabus laiko praleidimas Palaikant balansą, gražus kūnas kelionėse yra nesudėtinga užduotis. Tam nereikia savęs prievartauti ar alinti. Pakanka atrasti balansą. Taip galėsime džiaugtis gražiu kūnu 24/7, visus metus! Keliaukime, atraskime naujus dalykus ir būkime #sportuojantysGyvenimui, o ne vasarai!

Trūksta motyvacijos ir palaikymo?