fbpx

GERA FORMA KELIONĖSE. 5 PATARIMAI KAIP JĄ IŠLAIKYTI

Kai išaušta atostogų laikotarpis arba kai tiesiog norisi atsiriboti nuo įprastinės aplinkos ir trumpam „pabėgti“, tam puikiai tinka kelionė. Šiais laikais ypač populiaru keliauti po mūsų gimtąją Lietuvą, kadangi čia daugybė gražių ir neatrastų vietų, kurios gniaužia kvapą. Taip pat galime tiesiog sėsti į lėktuvą ir savaitgaliui nuskristi į užsienio šalį.

gera forma kelionėse

Deja, daugeliui ištrūkimas iš kasdieninės rutinos ir naujų vietų lankymas asocijuojasi su prastesne savijauta ir suprastėjusiomis kūno linijomis. Mes nesakome, kad privalote tobulai maitintis 24/7, kadangi mūsų požiūriu, kurį išreiškiame savo hashtagu #sportuojantysGyvenimui, kiekvienas privalo rasti balansą tarp REIKIA ir NORIU. Tokiu būdu galite palaikyti gražias kūno linijas ištisus metus ir tam tikrai nereikia jokių dietų ar savęs ribojimų.

Gera forma kelionėse – 5 patarimai specialiai Jums!

  1. Užsiimk aktyvia veikla.

    Aktyvi veikla – tai bet kokia veikla, kuria užsiimant, mes judame ar patiriame tam tikro dydžio fizinį krūvį. Populiariausia aktyvi veikla kelionėse – tai vaikščiojimas bei susipažinimas su nauja aplinka ir vietomis. Vietoje vaikščiojimo galite rinktis važinėjimą dviračiu, riedučiais ir kitomis priemonėmis, kuriose naudojate savo raumenų jėga, o ne tiesiog sėdite. Taip pat vertėtų pagalvoti apie sportinių gumų įsimetimą į kelioninį krepšį. Taip galėsite pasidaryti trumpą ir smagią treniruotę parke ar tiesiog balkone su nuostabiu vaizdu. Galite sportuoti tiesiog viešbutyje, be jokios papildomos įrangos. Tokių pratimų pavyzdžių rasite čia. Svarbiausia atrasti veiklą, kurį tiktų ir patiktų būtent jums. Tokia veikla tikrai įsimins kartu su kitais kelionės potyriais.

  2. Turėk buteliuką vandens prie savęs.

    gera forma kelionėseKeliaujant ir nuolat judant, net nepastebime, kad organizmui pradeda trūkti vandens ir atsiranda galimybė patirti dehidrataciją. Bendras nuovargis gali atsirasti dėl organizmo dehidratacijos, tad didesnis vandens suvartojimas tikrai gali padėti pasijausti energingesniu. Vanduo padės tavo kraujotakai bei ląstelėms sklandžiau bei greičiau atlikti savo darbą. Kiek vandens reikia suvartoti, sužinosi pasinaudojęs mūsų skaičiuokle.

  3. Turėk sveikų užkandžių su savimi.

    Išmėginant vietinį maistą ir lankantis naujose kavinėse, pravartu su savimi turėti ir užkandžių, kurie suteiks energijos bekeliaujant iš vienos vietos į kitą. Paprasčiausia sveikų užkandžių pavyzdžiai: baltyminis batonėlis, įvairių rūšių ir formų trapučiai arba trapučių traškučiai, riešutai, džiovinti ar švieži vaisiai. Tokie užkandžiai greitai suteiks energijos, reikalingos naujų vietų tyrinėjimui. Daugiau apie užkandžius, tinkamus kelionėse rašėme čia. O papaudęs žemiau galėsi įsigyti mums skaniausius proteino batonėlius:


    sveika mityba
  4. Turėk maisto papildų.

    Pravartu į kelioninį krepšį įsmesti maisto papildų: vitaminų, proteino, BCAA (milteliais arba tabletėmis). Taip nuolat savo organizmą papildysite reikalingomis medžiagomis ir palaikysite sportišką kūno formą, kadangi pripažinkime, kelionių metų tikrai ne visada surenkam visus reikalingus vitaminus bei baltymus. Apačioje pamatyk ir įsigyk mūsų mylimiausius produkus kelionėse ir ne tik:


    svorio metimassvorio metimassvorio metimas
  5. Naudok greitai paruošiamus sveikus produktus.

    Nepaisant to, kad kelionės metu išbandysime naujus patiekalus ir aplankysime nematytas kavines, būtų pravartu į kelionių krepšį įsimesti ir greitai paruošiamų produktų, kuriuos taip pat galėsim suvartoti dienos eigoje ir taip susirinkti dalį reikalingų makroelementų. Tokių produktų pavydžiai būtų skardinė tuno savose sultyse, pakuotė lašišos gabalėlių, sausos avižos, kurias būtų galima užplikyti vandeniu iš virdulio, taip pat grūdėta duona ir kiti panašūs produktai.

Taigi, kelionės – tai nuostabus laiko praleidimas, kurį galima suderinti su puikių kūno formų išlaikymu. Tam nereikia savęs prievartauti ar alinti. Pakanka atrasti balansą. Taip galėsime džiaugtis gražiu kūnu 24/7, visus metus! Keliaukime, atraskime naujus dalykus ir būkime #sportuojantysGyvenimui, o ne vasarai!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)