BALANSAS TARP SPORTO IR GYVENIMO. KAIP JĮ RASTI?

balansas tarp sporto ir gyvenimo

Balansas tarp sporto ir gyvenimo dažniausiai yra sunkiai surandamas. Pagaliau jūs pradėjote sveikai maitintis ir sportuoti. Matote pirmuosius rezultatus, džiaugiatės savimi, kiti jumis žavisi, prašo patarimų. Jūs staiga pradedate jausti spaudimą iš aplinkinių, net iš savęs, kad turite nuolat elgtis tobulai, nenukrypti nuo savo tikslo, nevalgyti jokio nesveiko maisto. Tačiau tai galiausiai jus veda prie nenoro treniruotis, persivalgymų ir motyvacijos sumažėjimo. Jūs jaučiatės kaip užburtame rate ir nežinote, koks turėtų būti balansas tarp sporto ir gyvenimo, kad ir būtumėte patenkintas ir sporto rezultatais ir turėtumėte normalūs socialinį gyvenimą.

Balansas tarp sporto ir gyvenimo. Kaip jį rasti?

Prisiminkite, kad jūs irgi žmogusbalansas tarp sporto ir gyvenimo

Juk normalu, kad norite picos, burgerio, šokolado, neturite noro sportuoti, nes tiesiog norite drybsoti visą dieną lovoje bei žiūrėti filmus. Jeigu tikrai sąžiningai laikotės savo plano, esate disciplinuotas –  nieko nėra blogo, kad suvalgysite tai, ko tikrai norite ir kad praleisite treniruotę. Nuo to jūsų kūno forma nenukentės. Svarbiausia, kad tai netaptų įpročiu ir kitą dieną vėl grįžtumėte prie įprasto gyvenimo ritmo.

Nekaltinkite savęs

Bijote, kad pradėję atsipalaiduoti tiesiog nesugrįšite į savo sveikos gyvensenos ritmą? Neabejokite, kad sugrįšite, jeigu tikrai mėgstate tai, ką darote! Patikėkite tuo, kad galite save kontroliuoti.

Mėgaukitės gyvenimu, sportu ir maistu

Mėgaukitės procesu, kiekviena treniruote, gaminkite skaniai ir sveikai! Pasidomėkite, kaip įprastus mėgstamus patiekalus pasigaminti sveikiau ir gal net skaniau! Negalvokite, kad gabalėlis fetos sūrio salotose pakenks jūsų kūno formai ar kad sausainis prie kavos sugadins visą jūsų įdėtą darbą. Maži ir saikingi skanėstai kasdien apsaugos nuo didelio potraukio nesveikam maistui.

👉Receptų skiltis

Nustokite save graužti

Nenuėjote į treniruotę, nes jautėtės pavargęs ir išsekęs po sunkios darbo dienos? Jau planuojate, kaip rytoj sporto salėje arsite dvigubai ilgiau ir sunkiau? STOP. Pailsėti yra būtina. Reikia klausyti savo kūno ir proto, o ne tik 100% kliautis savo sporto programa. Kad ir kokią idealią sporto programą turite, tik jūs pats galite žinoti, kaip jaučiatės ir ko tą dieną norite.

balansas tarp sporto ir gyvenimo

Kontroliuokite savo svorį

Neplanuotas didelis ir riebalus cheat meal, o gal net cheat day? Ir jūs jau graužiate save dėl to ir nežinote, ką daryti? Ogi nieko nedarykite, valgykite likusią dieną kaip įpratę, kai pajusite alkį, o kitą rytą pusryčius valgykite be angliavandenių. Tokiu būdu energijai naudosite tą nuodėmingąjį cheat meal ir po kelių dienų jokių papildomų gramų ar kilogramų nebus.

Šeima – svarbiausia

Gimtadieniai, Kalėdos bei kitos šventės, kur šeima susirenka prie stalo yra tikra rykštė mitybos plano besilaikantiems žmonėms. Juk mamos ir močiutės tiek visko prigamina, o atsisakius valgyti – jos jaučiasi nekaip. Ir pripažinkite, jūs slapta norite tos baltos mišrainės ar riebaus torto, kuris primena vaikystę.

Jeigu šventė suplanuota, likus porai dienų iki jos tiesiog sumažinkite angliavandenių vartojimą, jeigu ne – po didžiosios šventės darykite tą patį – mažiau angliavandenių. Taipogi šventės dieną stenkitės nepersivalgyti, daugiau judėti, išeikite pasivaikščioti, susigalvokite kokią nors aktyvią pramogą.

👉Kaip išlaikyti formą per šventes

Neprimeskite savo gyvenimo būdo kitiems

Jums tiesiog pakanka rodyti pavyzdį. Nepradėkite pirštu baksnoti į kolegos pietums valgomą bandelę. Nekreipkite į kitus jokių kreivų žvilgsnių, kad ir ką jie valgo. Neparodykite nepasitenkinimo, kad kiti valgo saldumynus, o jūs ne. Ir nemanykite, kad esate pranašesni už kitus, kurie nesportuoja bei nekreipia dėmesio į mitybą. Tiesiog išsitraukite savo pietų dėžutę, o tai ir yra pavyzdžio rodymas kitiems.

Žinoma, kiekvieno gyvenimas ir siekiai yra skirtingi bei individualūs, tad galbūt ir ne viską galite pritaikyti sau. Esmė ta, kad ir ką bedarytumėte – tai, kas susiję su sveikata, sportu, mityba – tai turi jums teikti džiaugsmą ir pilnatvę. Tuomet balansas tarp sporto ir gyvenimo atsiras savaime.

Kaip suderinti noriu ir reikia, mokome savo el. knygoje 28 dienų pokyčiai.

Trūksta motyvacijos ir palaikymo?