fbpx

5 ŽINGSNIAI: KAIP PRADĖTI RYTĄ, KAD PADIDĖTŲ MOTYVACIJA?

Žmonės pernelyg pasineria į rutiną, monotoniją… Kartais turime minčių, kaip išbristi iš visos tos rutinos, pradėti daryti kažką savito, naudingo, naujo. Tačiau mums koją pakiša žemas motyvacijos lygis, kurio tiesiog spragtelėjus pirštais užkelti nepavyksta. Tai yra ne vienos dienos darbas, o mūsų gyvenimo būdo sistemingas rezultatas.

Motyvacija priklauso nuo to, kaip mes gyvename ir kaip vykdome savo pažadus sau ir kitiems. Ar jūsų gyvenimą skandina žemas motyvacijos lygis? Jei jaučiate, kad neišnaudojote savo potencialo, tačiau trokštate jį atrasti iš išlaisvinti, turite keisti savo dienos pradžią – rytą.

padidėtų motyvacija

Štai kokios yra 5 priemonės, kaip pradėti rytą, kad padidėtų motyvacija:
  1. Tyla.

Tyla leidžia greitai sumažinti įtampą ir įgyti aiškumo, o tai padės išlaikyti sutelktą dėmesį į jūsų tikslus ir prioritetus. Atsibudus ryte, atsisėskite, užsimerkite ir pabūkite savyje, tyliai ir ramiai. Mintyse galite medituoti, leisti mintims bėgioti, dėkoti už tai ką turite arba tiesiog giliai kvėpuoti. Tyloje būkite apie 1-5 minutes. Tai tobulas būdas pradėti kiekvieną rytą.

  1. Savitaiga.

Tai yra savęs programavimas. Pirmiausiai turite susidėlioti, ko iš tiesų norite, kodėl to norite, koks žmogus norite būti, ką privalote daryti, kad pasiektumėte tikslą. Į visas mintis įdėkite savo jausmų, kad tai nebūtų tiesiog žodžių kartojimas mintyse, o tai būtų kartojama ir įsivaizduojama jausmingai ir įsakmiai. O mintys labai greitai pradeda virsti darbais, todėl savitaiga yra galingas ginklas siekiant tikslų.

padidėtų motyvacija

  1. Mankšta.

Rytinė mankšta turi tapti jūsų dienotvarkės pagrindu. Mankšta suteiks energijos, sveikatos, pasitikėjimo savimi. Taip pat pagerės jūsų emocinė būklė, mąstymas ir koncentracija. Apskritai, ryte pasimankštinus, savimi didžiuositės, nes ryte jau įgyvendinsite vieną pažadą sau, o tai ves prie didesnių darbų įgyvendinimo, nes visi dideli dalykai prasideda nuo mažų smulkmenų.

Trūksta idėjų, kokius pratimus atlikti rytui? Galite atlikti tiesiog tempimo pratimus arba jėgos pratimus namų sąlygomis.

  1. Skaitymas.

Tai metodas, kurį taikydami, greitai įgysite žinių, idėjų ir strategijų, padėsiančių jums tobulėti bet kurioje gyvenimo srityje. Rekomenduojame kasdien užsibrėžti perskaityti bent 10 puslapių per dieną. Per metus susidarys 3650 puslapių, o tai prilygs maždaug 18-ai knygų po 200 puslapių! Skaitydami tapsite nauja ir pagerinta savo paties versija. Jeigu knyga gilesnė ir jos pilnai suvokti per vieną perskaitymą negalite, perskaitykite ją ir antrą kartą.

  1. Rašymas.

Tai svarbus įprotis jūsų tikslų siekimui. Nes geros ir vertingos mintys, ateina ir išeina, visų jų tikrai neatsiminsime. Tačiau popieriuje užrašyta mintis neišnyks, nes pats užrašymas ją užfiksuoja materialiame pasaulyje.

padidėtų motyvacija

Atsikėlus ryte, kol smegenys yra aktyvios ir veikiančios pilnu pajėgumu, pasinaudokite stebuklingu ryto laiku ir rašykite. Rašymui užsiveskite kokį nors tikslų dienoraštį, jam užrašykite kilusias idėjas, mintis, tikslus ir visa tai suskaidykite į smulkesnes dalis. Taip turėsite ne tik mintis ir svajones, bet jau ir konkretų planą, kaip link tų svajonių nueiti!

Tokie yra 5 svarbūs būdai, kurių dėka galime pagerinti kiekvieną savo rytą, kad padidėtų motyvacija. Naudojant šiuos būdus kiekvieną dieną, jau po kelių savaičių pastebėsite akivaizdžius rezultatus. Jūsų gyvenimas pradės keistis į gerą. Svarbiausia – sistemingai ir nuosekliai eiti to geresnio gyvenimo link!

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)