fbpx

5 KLAIDOS SPORTE, KURIOS TRUKDO PROGRESUI

Tikriausiai žinai, kad svarbiausia yra tinkamai maitintis ir turėti gerą treniruočių programą, jei nori priaugti raumenų sustangrinti kūną, numesti svorio ar/ir gerai jaustis. Tačiau yra dar keletas niuansų, kurie svarbūs siekiant tikslų. Šiame straipsnyje aptarsime pagrindinius dalykus, kuriuos dažnai užmiršta daryti sportuojantys.

5 klaidos sporte, kurios trukdo progresui

1.Stiprinkite raumenis-stabilizatorius

Šie raumenys dirba tuomet, kai sportuojate su laisvais svoriais, o ne treniruokliuose. Tad nepamirškite įtraukti daugiau bazinių pratimų į savo treniruotes. Stiprūs stabilizatoriai leis kelti daugiau ir saugiau. Raumenis-stabilizatorius puikiai lavina ir pratimas lenta,kuris yra nesudėtingas ir kurį lengva įtraukti į savo treniruočių rutiną.

2. Nedehidratuokite

klaidos sporteVanduo padeda jums pašalinti toksinus iš organizmo, palaiko inkstų funkciją. Kai inkstai neveikia optimaliai, apkraunamos kepenys, dėl to gali sulėtėti riebalų deginimas. Taipogi geriant pakankamai vandens per treniruotę – jėga išaugti gali net iki 25%.

3.Pakankamai gerai apšilkite

Geras apšilimas – efektyvesnė treniruotė. 5-10 min. dinaminių tempimų prieš treniruotę suteiks daugiau jėgų bei sumažins traumų riziką.

4.Pailsėkite

Ypač svarbus yra miegas. Kadangi miego metu yra gaminamas svarbiausias raumenų augimui hormonas – HGH ir testosteronas. Šie hormonai yra svarbūs ne tik raumenų augimui, bet ir gerai bendrai jūsų savijautai. Todėl kiekvieną naktį turite išsimiegoti bent po 7 valandas.

Apart gero miego, privalote turėti laisvų dienų tarp treniruočių (nebent esate profesionalus atletas). Tik laisvą dieną jokiu būdu negulėkite it negyvas. Pasivaikščiokite, padarykite tempimo pratimus – taip atpalaiduosite raumenis ir jie greičiau atsigaus. Atminkite, raumenys auga, ne sporto metu, o poilsio metu!

5.Valgykite pakankamai baltymų, angliavandenių ir riebalų

Būtinai paskaičiuokite, kiek gramų baltymų suvartojate vienam kūno kilogramui. Reikiamas baltymų suvartojimas garantuoja gerą raumenų atsigavimą. Tačiau baltymai vieni be angliavandenių ir riebalų – gali būti nieko verti, tad turite turėti jums tinkantį gerą mitybos planą, kurio pagalba maksimaliai sieksite rezultatų ir puikiai jausitės. O norintiems patiems sužinoti, kokia kalorijų ir kitų elementų norma yra jums rekomenduojama, kviečiame pasinaudoti skaičiuokle.

Tikimės, kad jūs šių dalykų neužmirškite ir rezultatų sieksite efektyviai ir sveikai! Tobulėkime kartu!

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)