fbpx

KĄ VALGYTI, KAD PRIAUGTI MASĖS?

Norint priaugti svorio, reikia valgyti daug ir kalorijų gauti daugiau nei jų yra sueikvojama (kiek kalorijų ir makroelementų tau reikia auginant masę, gali sužinoti ČIA). Deja, valgant sveiką maistą, kalorijas rinkti sunku, todėl pateikiame kaloringus, tačiau sveikus, maistine verte turtingus produktus, kurių suvalgyti daug yra labai paprasta. Įtraukite daugiau tokių produktų į savo racioną, taip kalorijas surinksite daug lengviau! Ir daugiau jūsų nebekankis klausimas, ką valgyti, kad priaugti svorio.

Naminiai proteino smoothie

Toks patiekalas ar užkandis yra itin geras pasirinkimas, nes patys renkatės, ką į jį dėti. Štai keletas variantų sveikai kalorijų bombai, kurios net nereiks kramtyti.

Pagrindas: 470 ml pieno (gali būti migdolų, kokosų ar kitoks pienas);

Ingredientų pavyzdžiai:

1 bananas + 1 porc. šokoladinio proteino + 15 ml riešutų sviesto

273 ml šaldytų ar šviežių uogų + 273 ml natūralaus ar graikiško jogurto + 1 porc. vanilinio proteino

273 ml špinatų + 1 avokadas + 1 bananas + 273 ml ananaso + 1 porc.vanilinio proteino

Tokie kokteiliai turėtų po 400-600 kcal.

Norėdami dar kaloringesnio kokteilio – plakite avižų dribsnius, varškę, įvairius vaisius.
Riešutai ir riešutų sviestas

Vos viena sauja migdolų turi 7 g.baltymų ir 18 g.gerųjų riebalų. Tai puikus užkandis kelyje, darbe ar tiesiog namuose. Riešutų sviestą galime dėti į košes, varškę ar bet kur kitur ir taip papildyti savo kalorijas. Žinoma, riešutų sviestą vertėtų rinktis be papildomo cukraus, palmių aliejaus ir kitų priedų.

ką valgyti
Raudona mėsa

Raudona mėsa yra kaloringesnė už baltą, todėl tai puikus pasirinkimas norintiems priaugti svorio. Negana to, raudonoje mėse yra daug leucino, kuris atsakingas už baltymų sintezę bei kreatino, kuris padidina jėgą bei ištvermę.

Bulvės ir kitos kruopos

Kompleksiniai angliavandeniai kaip bulvės, batatai, grikiai, avižos, pilno grūdo makaronai, juoda duona… Jų lengva suvalgyti daug bei gauti daug gerų kalorijų.

Lašiša ir kitos riebios žuvys

Riebios žuvys ne tik turi daug baltymų, bet kartu turi daug Omega-3 gerųjų riebalų. Ne tik nauda sveikatai, bet ir sotumas garantuotas. Pavyzdžiui, 170 g. lašišos turi 350 kcal ir net 34 g. baltymų, o tokį kiekį lašišos suvalgyti yra labai lengva.

Džiovinti vaisiai

Jie savyje turi daug antioksidantų, skaidulų ir makroelementų, deja, dėl juose esančio didelio pridėtinio cukraus kiekio, nepiktnaudžiaukite jais. Geriausia būtų įsidėti keletą gabalėlių mėgstamo vaisiaus į kokteilį, košę ar suvalgyti kaip užkandį.

Avokadai

ką valgytiJie turi be galo daug vitaminų ir mineralų. Negana to, tai puikus gerųjų riebalų šaltinis. Vienas avokadas turi net 322 kcal. Skanaukite jį su omletu, sumuštiniais ar mėsos patiekalais.

Juodas šokoladas

Tik aukštos kokybės juodas šokoladas savyje turi daug naudingų savybių. Rekomenduojame vartoti tokį, kuriame kakavos yra bent 70%. Visoje plytoje tokio šokolado yra 600 kcal kartu su daug riebalų, magnio ir antioksidantų. Žinoma, jį skanauti taipogi rekomenduojame su saiku.

Sūris

Tai produktas savyje turintis daug riebalų ir baltymų. Negana to, sūrį paprasta vartoti, nes jis paskanina beveik bet kurį patiekalą! 

Pilni kiaušiniai

Tai idealus produktas sportuojantiems, nes turi daug baltymų bei gerųjų riebalų. Ir iš tiesų visos naudingosios medžiagos yra kiaušinio trynyje kartu su didesniu kalorijų skaičiumi.

Tikimės, kad atsakėme į klausimą, ką valgyti! O jeigu vis tiek nepavyks priaugti svoro – išsamiai peržvelkite savo mitybos planą ir pradėkite valgyti daug ir teisingo maisto!

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)