fbpx

4 PRIEŽASTYS SKAIČIUOTI KALORIJAS

Tikriausiai, niekas nepaprieštaraus, kad mūsų išvaizda priklauso nuo to, kokius maisto produktus ir gėrimus vartojame. O sportas yra tik dalis rezultato.

Maistas yra svarbus ne tik todėl, kad su juo gauname visus vitaminus ir mineralus, bet ir todėl, kad iš kiekvieno suvartoto maisto produkto ar gėrimo gauname kalorijas. Kalorija – tai nesisteminis darbo ir energijos matavimo vienetas. 1 kalorija atitinka energiją, kurios reikia, norint 1 gramo vandens temperatūrą pakelti 1 laipsniu Celsijaus. Paprasčiau tariant, žmogui reikalingos kalorijos, kad jo organizmas tinkamai funkcionuotų, kadangi kalorija – tai energija.

Dauguma žmonių neskaičiuoja kalorijų ir puikiai jaučiasi, nes valgo tiesiog sveiką maistą, vadovaujasi savo nuojauta ir sveiku protu. Tačiau nemažai žmonių yra pasimetę, išbandę begales dietų ir praradę alkio/sotumo suvokimą. Tokiu atveju kalorijų skaičiavimas yra išsigelbėjimas, kai nebesuprantame, kiek reikia suvalgyti… Nepamirškite, kad didžiąją dalį kalorijų yra privaloma gauti iš sveiko maisto!

 Jūsų dėmesiui – 4 priežastys skaičiuoti kalorijas:
  1. skaičiuoti kalorijasNorint numesti svorio ir sumažinti riebalinį kūno sluoksnį. Turint šį tikslą, jūs privalote su maistu gauti mažiau kalorijų, negu jų sudeginate. Tik palaikant neigiamą kalorijų balansą jūs deginsite savo kūno riebalus ir mažinsite kūno svorį. Todėl svarbu žinoti, kiek kalorijų sunaudojate, kad tą procesą galėtumėte sklandžiai reguliuoti. 

    Kiek svorio metimo atveju jums reikia suvartoti kalorijų, rasite šioje skaičiuoklėje.

  2. Norint išlaikyti esamą svorį ir formą. Jeigu jus tenkina dabartinė kūno išvaizda ir svoris, tuomet tereikia palaikyti pastovią dienos kalorijų normą. Valgyti iš akies tikrai gali ne visi, tai reikalauja įdirbio ir savęs pažinimo, tad jeigu dar to daryti negalite ir jaučiate, kad tarytum važinėjate amerikietiškais kalneliais (svorio atžvilgiu) – galite sekti kiek ir ko dedate į burną!

    Dienos kalorijų normą palaikant svorį, suskaičiuosite šioje skaičiuoklėje.

  3. Norint priaugti svorio ir raumeninės masės. Jeigu norite pasiekti būtent šį tikslą, jūs privalote su maistu gauti daugiau kalorijų, negu jų sudeginate. Kitaip tariant, tik palaikant teigiamą kalorijų balansą jūs auginsite savo kūno raumenis ir kūno svorį. Todėl turite suskaičiuoti, kiek kalorijų gaunate iš suvartojamo maisto. Dažnai žmonės sakydami, kad valgo daug iš tikrųjų valgo mažai. Kodėl taip atrodo jiems? Jie maisto nesveria ir atrodo, kad valgo daug. Taipogi, nežino maisto kaloringumo bei kiek jiems kalorijų reikia suvartoti.

    Kalorijų normą, norint priaugti svorio, sužinoti galite čia.

    Visgi norime priminti, kad nėra auksinės formulės, kuri 100 proc.teisingai apskaičiuotų jums reikiamą kalorijų normą. Todėl labai svarbu stebėti save. Jeigu pasirinktas kalorijų skaičius veda prie nepatinkančių rezultatų reikėtų jį pakeisti (mažinti/didinti).

  4. Norint keisti savo mitybos racionąskaičiuoti kalorijas. Norite atsisakyti tam tikrų maisto produktų, tapti vegetaru ar veganu? O gal kaip tik norite papildyti savo mitybą sau neįprastais produktais? Tokiu atveju itin naudinga pasiskaičiuoti kalorijas, nes kartais net neįtariame kiek daug arba kiek mažai kalorijų turi tam tikras produktas. Pavyzdys būtų riešutai ar avokadai, kurių galime valgyti itin daug, o kalorijų jie turi taipogi daug!
Mes padarėme kalorijų skaičiavimą paprastą, įdomų ir smagų.

Šia unikalia kalorijų skaičiuokle kiekvieną mėnesį reguliariai naudojasi daugiau nei 2000 svajonių kūno siekiančių žmonių ir šis ratas nuolat plečiasi. Šioje kalorijų skaičiuoklėje  rasite beveik 400 produktų, kuriuos vos per keletą minučių susidėlioję pagal tai, ko ir kiek suvartojate, sužinosite savo dienos kalorijų normą bei angliavandenių, baltymų ir riebalų kiekius. Šiuos duomenis vienu paspaudimu išsaugosite savo telefone ar kompiuteryje. O turint šiuos savo duomenis, esate pasiruošęs leistis į kelionę tobulinant savo kūną ir savijautą. Tad pirmyn!

Šaltinis

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)