fbpx

PAPILDAI SPORTUI. ĮDOMŪS FAKTAI

Papildai sportui yra verslas, todėl nenuostabu, jog yra daug įvairios informacijos apie juos. Kai kurie papildai yra tik pinigų švaistymas, o kai kurie tikrai gali padėti jums pasiekti geresnių rezultatų.

Jūsų dėmesiui – įdomūs faktai apie sporto papildus.

1.Jeigu nusprendįėte gerti proteiną po treniruotės, tuomet geriausia gerti išrūgų „whey“ proteiną, nes jis pasisavina greičiausiai, o po treniruotės mums reikia itin greito baltymų ir aminorūgščių pasisavinimo.
papildai2.Geriausias laikas gerti baltyminį kokteilį yra tik atsikėlus ryte bei po treniruotės.
3.Blogos kokybės baltymų milteliai vandenyje maišosi blogai ir tai reiškia, kad didžioji dalis baltymo, esančio papildo sudėtyje, yra ne pilnos sudėties. Tad tai yra pirmas ir pagrindinis požymis, jog jūsų turimas proteinas – nekokybiškas.
4.Jei suvartojate didelį kiekį  baltymų, naudokite didesnį L-Glutamine kiekį, jis detoksikuoja amoniaką, reguliuoja baltymų sintezę bei suirimą.
5.Papildai turi būti kombinuojami taip: stimuliuojantys papildai su nestimuliantais, ir jokiu būdu ne stimuliantai su stimuliantais.
6.Geriausias ir paprasčiausias papildų derinys prieš treniruotę – BCAA. O po trenriuotės – BCAA+gliukozė (arba proteino kokteilis, turintis savyje ir angliavandenių). Kitas BCAA vartojimas – gerti visos treniruotės metu. Pastaruoju metu daug diskutuojama, ar BCAA tikrai reikalingas papildas. Geriausia yra pabandyti sportuoti su juo ir be jo. Nepajautėte jokio skirtumo? Jums jo nereikia! BCAA suteikė energijos ir atsistaytmas tapo greitesnis – vartokite ir džiaukitės. 

7.Neapsigaukite rinkdamiesi ir pirkdami papildus.papildai sportui

Ypač grynus papildus, tokius kaip BCAA, kreatinas ir pan. Jie visi yra vienodi, tad nepermokėkite vien tik už gražesnę pakuotę ar garsų firmos vardą.
8.Jeigu pirmą kartą naudojate prieštreniruotinį papildą (pre-workout) – pradėkite su puse ar netgi trečdaliu porcijos. Taip pat nendaudokite jo prieš kiekvieną treniruotę. Taip itin greitai prie jo priprasite.
9.Tam, kad būtų maksimalus kreatino pasisavinimas – užgerkite jį ne tik dideliu reikiamu kiekiu vandens, bet į tą vandenį įsidėkite gliukozės ar cukraus (taip pat tinka bet koks kitas saldus gėrimas, pavyzdžiui, vynuogių sultys).
10.Riebalų degintojai iš tikrųjų riebalų nedegina. Tad jeigu tikitės, jog užtenka tik gerti šį papildą ir retkarčiais pasportuoti, deja, nusivilsite. Riebalų degintojai paspartina jūsų medžiagų apykaitą, kai kurie gali padidinti kūno temperatūrą bei padėti skaitydi riebalus į energiją, tačiau, kad tai suveiktų – reikia papildus derinti kartu su mityba su sportu.

Nepamirškite, kad papildai sportui tik papildo jūsų organizmą, geriausias kuras yra geras maistas, poilsis, gera nuotaika ir jokio streso. 

Reikalinga pagalba?

Sveiki, klausimus rašykite ČIA ;)