Paskutinis puslapis (presas)

Pratimai pilvo presui reikalingi atlikti kiekvienam žmogui, o ryškus pilvo presas suteikia pasitikėjimo savimi ir kūnas atrodo atletiškesnis ir sportiškesnis negu tuomet, kai pilvo srityje matosi riebalinis sluoksnis (dar vadinamas gelbėjimosi ratu). Nepamirškite, kad raumuo gali matytis tik tada, kai riebalinis sluoksnis yra pakankamai mažas, o tai lengviausia padaryti skaičiuojant kalorijas ir jų suvartojant mažiau, negu išeikvojama dienos eigoje. Norint gražaus preso, didžiausias priešas yra pilvo riebalai, kuriuos visų pirma reikėtų panaikinti, o tam pirmiausiai reikia susitvarkyti mitybą, o tuomet kibti į sportą.

Tvirtas ir stiprus pilvo presas yra jūsų pamatas tvirtam kūnui, kuris leis treniruotis su didesne jėga bei mažesne traumų rizika. Taip pat turėsite geresnį balansą bei koordinaciją.

  Straipsniai apie pilvo preso treniravimo ypatumus:

👉Pilvo preso treniravimo klaidos

👉Lentos (plank) pratimo nauda

👉Pilvo preso pratimų apžvalga