Paskutinis puslapis (nugara)

Pratimai nugarai kiekvienam sportuojančiam yra itin svarbūs todėl, nes tai yra antra pagal dydį raumenų grupė visame žmogaus kūne, todėl išdirbti ją yra pakankamai sunku. Ši treniruotė yra bene labiausiai varginanti. Ji yra skirstoma į mankštą nugaros pločiui arba storiui.

Tam, kad raumuo būtų auginamas, reikia jį maitinti baltymais. Jei nėra galimybės surinkti reikiamo kiekio baltymo, į pagalbą gali ateiti glutamino papildai. O jeigu trūksta energijos treniruotės metu, padės sporto energetikas arba kreatinas. Verta pripažinti, kad nugaros treniruotės, beveik kaip ir kojų treniruotė, yra viena sunkiausių treniruočių. Tad tokiai treniruotei reikia būti pasiruošus.

Treniruotės raumens storiui arba masei – tai visų tipų traukos, kuriuose lynas, rankena ar štanga eina horizontaliai arba kampu. Efektyvi treniruotė padės progresuoti ir užsiauginti daugiau raumeninio audinio.

  Straipsniai apie nugaros treniravimo ypatumus:

👉Nugaros raumenys ir jų treniravimas

👉Nugaros pratimų apžvalga